man21 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2012 Το συμπερασμα που εβγαλα παντως απο το σεμιναριο ειναι οτι ο ΤΑ ειναι οτι και ο μετρ για τα μπουζουξιδικα. Ο αυτοφωρακιας Δεν έχεις δίκιο. Ο Τ.Α. έρχεται μια φορά στο εργοτάξιο το 15νθήμερο, συμπληρώνει το βιβλίο μέτρων ασφαλείας (copy-paste), βάζει και μερικές πινακίδες στο χώρο ανακοινώσεων (που κανείς δεν βλέπει). Ούτε στο χώρο κατασκευής δεν πατάει. Άντε το πολύ να κάνει και μια κυκλοφοριακή μελέτη φορτηγών στο συγκρότημα παραγωγής αδρανών και σκυροδέματος. Αφού υποδείξει τα μέτρα, μετά δεν φέρει καμία ευθύνη. Η εφαρμογή τους εναπόκειται στον Εργοταξιάρχη. Αυτός είναι ο αυτοφοράκιας. Μιλάω για εργοτάξια έργων πολ. μηχ/κού. Παρόμοια είναι και η κατάσταση με τον Γιατρό Εργασίας . Πατάει μόνο μια φορά το μήνα στο εργοτάξιο και αυτό για να πληρωθεί!
ckiriako Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2012 Το θεμα ειναι οσο εισαι ΤΑ σε καποια επιχειρηση να καταφερεις να πεισεις τον ιδιοκτητη να παρει καποια μετρα, να καλυψει ελλειψεις και να βελτιωσει τις συνθηκες εργαριας... Αν πατας μονο για να πληρωθεις τοτε εισαι ενας απο τους λογους απαξιωσης του ΤΑ, και του κλαδου γενικοτερα
man21 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2012 @ckiriako Τα είπες όλα. Το γενικότερο πρόβλημα είναι ότι ο ελεγκτής (όχι μόνο ο Τ.Α. αλλά και άλλοι π.χ. σύμβουλοι έργων) εξαρτάται οικονομικά από τον ελεγχόμενο.
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2012 Αν σε κάποιους τομείς έχουν κατά κάποιο τρόπο εφαρμογή οι υποδείξεις του Τ.Α, σε εργοτάξιο που έχω κάνει κουμάντο κάνει ο εργοταξάρχης και μόνο....Στις περισσότερες φορές δεν λαμβάνει καν τις υποδείξεις, ή καλύτερα δεν χρειάζονται.. Μην νομίζετε όμως ότι και αλλού πάντα εφαρμόζει ο εργοδότης τις υποδείξεις....Εκεί φροντίζεις τουλάχιστον να κρατάς το βιβλίο ενημερωμένο μην βρεθείς κα μπλεγμένος στην τελική.... Από την άλλη ξέρω Τ.Α που περνάνε μόνο για πληρωμή, και ξέρω άλλους που πηγαίνουν και με το παραπάνω, και προσπαθούν να βελτιώσουν τα πράγματα όσο μπορούν...
GPER Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2012 "αυτοφοράκιας" είναι δυστυχώς και ο εργοταξιάρχης και ο τεχνικός ασφάλειας. Ο νόμος βέβαια μιλάει για την αρχή ευθύνης του εργοδότη, αλλά πολύ σπάνια ο εισαγγελέας θα τον καλέσει. Εδώ κάποια φορά εισαγγελέας είχε στείλει ερώτημα σε εταιρεία [που συνέβη ατύχημα, ποιός είναι ο υπεύθυνος ασφαλείας και ατυχημάτων.. και το γρ.προσωπικού ανέφερε τον Τ.Α. !!! Όσο για τα σεμινάρια του ΕΛΙΝΥΑΕ, όπως αναφέρθηκε τα κάνει πάντα μια ομάδα Δημοσίων Υπαλλήλων , που το λιγότερο τα βλέπει απο τη μεριά του ελέγχοντα κααι όχι του ελεγχόμενου. Πάντως είναι γερή "κλίκα" δεν αφίνουν να μπει κανένας άλλος, όπως π.χ. ένας μάχιμος τεχνικός ασφάλειας. Συμπέρασμα : Αν θες να κοιμάσαι ήσυχος τα βράδια μακρυά , πολύ μακρυά ..... Υ.Γ. αυτοί που λυμαίνονται το χώρο είναι οι ΕΞΥΠΠ έμποροι ενοικίασης Τ.Α. (παλιά τους λέγανε "νταβατζήδες") 3
Athanaselos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2014 Θα ηθελα μια διευκρίνηση σχετικά με τις επιτρεπόμενες ειδικότητες μηχανικών ανα υπηρεσία. Συγκεκριμένα για αρχιτέκτονα, συμφωνα με τα πινακακια των νόμων επιτρέπονται μονο, κατεδαφίσεις, κατασκευές, αποπερατώσεις, εγκαταστάσεις εντος κτιρίων και δημόσια έργα (ειναι λίγο φλου αυτό!). Στην στήλη των παρατηρήσεων όμως των αλλων υπηρεσιών (π.χ. Κατηγορία Γ) επιτρέπεται καθε αλλη ειδικότητα ΑΕΙ με αντικείμενο σπουδών που σχετίζεται με τις εγκαταστάσεις των κτιρίων και την παραγωγική διαδικασία των επιχειρήσεων. Δεν μπορούμε λοιπόν να εικάσουμε οτι ενας αρχιτέκτονας μπορεί να αναλάβει Τ.Α. σε μια επιχείρηση παροχής υπηρεσιών (τράπεζα, ασφαλιστική, οικον. επιχείρηση)? ιδίως την στιγμή που για θέματα παθητικής πυρ/σίας ειναι αρμόδιος ο αρχιτέκτονας? Μου φαίνονται λίγο ασαφές η λογική τους.
romeos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2014 Καταρχάς διάβασε το νόμο 3850/2010 (ΦΕΚ 84/Α/2010) "Κύρωση του Κώδικα νόμων για την υγεία και την αφάλεια των εργαζομένων". Στο άρθρο 13 ορίζονται οι ειδικότητες μηχανικών που μπορούν να αναλάβουν Τεχνικοί Ασφαλείας ανάλογα με την δραστηριότητα κάθε επιχείρησης. Ένας Πολιτικός Μηχανικός μπορεί να αναλάβει σε πολύ λίγες δραστηριότητες. . Αρα σαν Πολ.Μηχ δε με συμφέρει να γίνω τεχνικός ασφαλείας ? Επιβαρύνομαι κάτι επιπλέον αν γίνω τεχνικός ασφαλείας και δεν κάνω τίποτα ?
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2014 Δεν επιβαρύνεσαι πουθενά προς Θεού, αλλά οι επιχειρήσεις που μπορείς να προσφέρεις υπηρεσίες είναι λίγες...Ψάξε στο ίντερνετ γενικά για ΤΑ έχει πολλές πληροφορίες καθώς και το είδος των επιχειρήσεων ανά ειδικότητα που μπορείς να απασχοληθείς.. Και εδώ έχει πολύ υλικό.. http://www.elinyae.gr/el/category_details.jsp?cat_id=753 και εδώ ..... http://www.texnikosasfaleias.gr/
romeos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2014 Ναι το έχω τσεκάρει και εγώ.. και εδώ τα λέει αναλυτικά http://lawbank.forologikanea.gr/laws/viewArticle?article_id=5171 Απλά αν δεν επιβαρύνει σε κάτι σκέφτομαι γτ όχι...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα