Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

είναι μπέρδεμα. Είναι έτσι? ή επειδή είναι αχαρακτήριστοι ακόμα κι αυτοί δεν έχουν όρια...γιατί αυτό το όριο (τα 15μ) πχ σε οικόπεδα με βάθος 20 μέτρα θα σήμαινε πως δεν μπορούν να υπαχθούν τα αυθαίρετα...και είναι πάααααρα πολλές τέτοιες περιπτώσεις...

Μάλλον δεν ισχύει αυτό.Αν ο δρόμος δεν είναι χαρακτηρισμένος και παμε στα 15 από τα όρια τότε αυτά τα 15 μ θεωρούνται πλάγια όρια που ο 4014 επιτρέπει την παραβίασή τους.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

έχει δίκιο ο Μανώλης, η αδυναμία υπαγωγής αφορά μόνο τις ζώνες ασφαλείας που έχουν να κάνουν με τους αναγνωρισμένους δρόμους και την υπεραστική συγκοινωνία... στους υπόλοιπους δρόμους τακτοποιούνται κανονικότατα... (επιβεβαιωμένη απάντηση)

Δημοσιεύτηκε

Να ρωτήσω κάτι συνάδελφοι, σε κτίριο του 70 που κατασκευάστηκε αποδεδειγμένα το 1970 και δν τήρησε αυτά τα όρια του φεκ του 92 μπορεί να μπει στο 4014 γτ ο νόμος αναφέρει Ν. 4014 αρθ. 23 παρ. 3. «Δεν υπάγονται ..» ββ) «Αν το ακίνητο βρίσκεται στη ζώνη ασφαλείας Διεθνών, Εθνικών, Επαρχιακών, Δημοτικών ή Κοινοτικών οδών.» Τι νοείτε σαν ζώνη ασφαλείας Διεθνών, Εθνικών, Επαρχιακών, Δημοτικών ή Κοινοτικών οδών; ?????

Δημοσιεύτηκε

νομίζω δεν μπορεί να μπεί, η ζώνη ασφαλείας έχει να κάνει με τις πΙθανές απαλλότριώσεις που θα προκύψουν για εξυπηρέτηση της υπεραστικής συγκοινωνίας... και δεν αναφέρεται πουθενά ότι μπορείς να υπαχθείς στον 4014 άν είσαι υλοποιημένος πρίν την ημερομηνία ανάρτησης του σχετικού ΦΕΚ, δηλαδή δεν υπάρχει ίδια αντιμετώπιση όπως αυτή που έχει να κάνει με τα Δ και τις πρασιές σε νομίμως υφιστάμενα κτίρια.

Δημοσιεύτηκε

Μegapad: Aναφέρεσαι σε κτίριο που αποδεδειγμένα υφίσταται το 1970. Υποθέτω ότι το γήπεδο έχει πρόσωπο σε κάποιο δρόμο. Θα πρέπει να εξετάσεις εκείνη την εποχή ποιά ήταν η κατάσταση από άποψης οδού. Τι δρόμος ήταν. Σχετικά διατάγματα αναφέρθηκαν στο ποστ 18 και είναι ΒΔ/23-10-59 και τροποποίηση με το ΒΔ/30-12-64. Μήπως τότε το ακίνητο δεν ήταν εντός ζώνης ασφαλείας ενώ σήμερα είναι με βάση αυστηρότερες διατάξεις του ΠΔ 209/98?

Δημοσιεύτηκε (edited)

Megapad

 

Μπορούμε να τα εντάξουμε

Γι' αυτό εξάλλου ψάχνω, όπως προείπα, το ΒΔ 1959

και τις τροπ/σεις του.

 

Δες

άρθρο 23 Ν4014

«α) η αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση βρίσκεται».

α)το ακίνητο βρίσκεται:

αα) σε εγκεκριμένο κοινόχρηστο χώρο της πόλης,

ββ) στη ζώνη ασφαλείας των διεθνών, εθνικών, επαρχιακών ή δημοτικών ή κοινοτικών οδών κατά τη νομοθεσία περί μέτρων για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας που ίσχυαν κατά την εκτέλεση ή εγκατάστασή τους,

 

Να κάνω μια παρένθεση εδώ, προκειμένου να πω, ότι η τροπ/ση του ΒΔ

του 1964, (που ο καλός συνάδελφος Παύλος33 ανάρτησε) αναφέρεται

σε επιτρεπόμενες αποστάσεις 40μ -για διεθνείς αρτηρίες και 30μ για εθνικές οδούς

Edited by ΚΑΝΑ
Δημοσιεύτηκε

έχει δίκιο ο Μανώλης, η αδυναμία υπαγωγής αφορά μόνο τις ζώνες ασφαλείας που έχουν να κάνουν με τους αναγνωρισμένους δρόμους και την υπεραστική συγκοινωνία... στους υπόλοιπους δρόμους τακτοποιούνται κανονικότατα... (επιβεβαιωμένη απάντηση)

 

αυτό πήρα κι εγώ σαν απάντηση από τεε. Αν είναι αχαρακτήριστοι τότε προχωράμε κανονικά. Αν είναι χαρακτηρισμένοι τότε πρέπει να δούμε πότε χαρακτηρίστηκαν και πότε χτιστηκε το ακίνητο και να πάμε με το αντίστοιχο/αντίστοιχα φεκ.

Δημοσιεύτηκε

Να κάνω ακόμα μια ερώτηση, σε περίπτωση που οι απαντήσεις από τον δήμο είναι ασαφείς πχ. μάλλον είναι δημοτική, επαρχιακή οδό μόνο μία έχουμε!! πώς διασφαλίζεται ο μηχανικός, θα πρέπει να πάρει βεβαίωση από τον δήμο για τον χαρακτηρισμό;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.