ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2011 ναι Παύλο αυτό το ξέρω για αυτό το ψάχνω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manolis gon Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2011 είναι μπέρδεμα. Είναι έτσι? ή επειδή είναι αχαρακτήριστοι ακόμα κι αυτοί δεν έχουν όρια...γιατί αυτό το όριο (τα 15μ) πχ σε οικόπεδα με βάθος 20 μέτρα θα σήμαινε πως δεν μπορούν να υπαχθούν τα αυθαίρετα...και είναι πάααααρα πολλές τέτοιες περιπτώσεις... Μάλλον δεν ισχύει αυτό.Αν ο δρόμος δεν είναι χαρακτηρισμένος και παμε στα 15 από τα όρια τότε αυτά τα 15 μ θεωρούνται πλάγια όρια που ο 4014 επιτρέπει την παραβίασή τους. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kontegr Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2011 έχει δίκιο ο Μανώλης, η αδυναμία υπαγωγής αφορά μόνο τις ζώνες ασφαλείας που έχουν να κάνουν με τους αναγνωρισμένους δρόμους και την υπεραστική συγκοινωνία... στους υπόλοιπους δρόμους τακτοποιούνται κανονικότατα... (επιβεβαιωμένη απάντηση) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gi_arch Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2011 καλημέρα παίδες και ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megapad Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2011 Να ρωτήσω κάτι συνάδελφοι, σε κτίριο του 70 που κατασκευάστηκε αποδεδειγμένα το 1970 και δν τήρησε αυτά τα όρια του φεκ του 92 μπορεί να μπει στο 4014 γτ ο νόμος αναφέρει Ν. 4014 αρθ. 23 παρ. 3. «Δεν υπάγονται ..» ββ) «Αν το ακίνητο βρίσκεται στη ζώνη ασφαλείας Διεθνών, Εθνικών, Επαρχιακών, Δημοτικών ή Κοινοτικών οδών.» Τι νοείτε σαν ζώνη ασφαλείας Διεθνών, Εθνικών, Επαρχιακών, Δημοτικών ή Κοινοτικών οδών; ????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kontegr Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2011 νομίζω δεν μπορεί να μπεί, η ζώνη ασφαλείας έχει να κάνει με τις πΙθανές απαλλότριώσεις που θα προκύψουν για εξυπηρέτηση της υπεραστικής συγκοινωνίας... και δεν αναφέρεται πουθενά ότι μπορείς να υπαχθείς στον 4014 άν είσαι υλοποιημένος πρίν την ημερομηνία ανάρτησης του σχετικού ΦΕΚ, δηλαδή δεν υπάρχει ίδια αντιμετώπιση όπως αυτή που έχει να κάνει με τα Δ και τις πρασιές σε νομίμως υφιστάμενα κτίρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2011 Μegapad: Aναφέρεσαι σε κτίριο που αποδεδειγμένα υφίσταται το 1970. Υποθέτω ότι το γήπεδο έχει πρόσωπο σε κάποιο δρόμο. Θα πρέπει να εξετάσεις εκείνη την εποχή ποιά ήταν η κατάσταση από άποψης οδού. Τι δρόμος ήταν. Σχετικά διατάγματα αναφέρθηκαν στο ποστ 18 και είναι ΒΔ/23-10-59 και τροποποίηση με το ΒΔ/30-12-64. Μήπως τότε το ακίνητο δεν ήταν εντός ζώνης ασφαλείας ενώ σήμερα είναι με βάση αυστηρότερες διατάξεις του ΠΔ 209/98? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2011 (edited) Megapad Μπορούμε να τα εντάξουμε Γι' αυτό εξάλλου ψάχνω, όπως προείπα, το ΒΔ 1959 και τις τροπ/σεις του. Δες άρθρο 23 Ν4014 «α) η αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση βρίσκεται». α)το ακίνητο βρίσκεται: αα) σε εγκεκριμένο κοινόχρηστο χώρο της πόλης, ββ) στη ζώνη ασφαλείας των διεθνών, εθνικών, επαρχιακών ή δημοτικών ή κοινοτικών οδών κατά τη νομοθεσία περί μέτρων για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας που ίσχυαν κατά την εκτέλεση ή εγκατάστασή τους, Να κάνω μια παρένθεση εδώ, προκειμένου να πω, ότι η τροπ/ση του ΒΔ του 1964, (που ο καλός συνάδελφος Παύλος33 ανάρτησε) αναφέρεται σε επιτρεπόμενες αποστάσεις 40μ -για διεθνείς αρτηρίες και 30μ για εθνικές οδούς Edited Δεκέμβριος 16 , 2011 by ΚΑΝΑ Link to comment Share on other sites More sharing options...
gi_arch Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2011 έχει δίκιο ο Μανώλης, η αδυναμία υπαγωγής αφορά μόνο τις ζώνες ασφαλείας που έχουν να κάνουν με τους αναγνωρισμένους δρόμους και την υπεραστική συγκοινωνία... στους υπόλοιπους δρόμους τακτοποιούνται κανονικότατα... (επιβεβαιωμένη απάντηση) αυτό πήρα κι εγώ σαν απάντηση από τεε. Αν είναι αχαρακτήριστοι τότε προχωράμε κανονικά. Αν είναι χαρακτηρισμένοι τότε πρέπει να δούμε πότε χαρακτηρίστηκαν και πότε χτιστηκε το ακίνητο και να πάμε με το αντίστοιχο/αντίστοιχα φεκ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dim_An Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2011 Να κάνω ακόμα μια ερώτηση, σε περίπτωση που οι απαντήσεις από τον δήμο είναι ασαφείς πχ. μάλλον είναι δημοτική, επαρχιακή οδό μόνο μία έχουμε!! πώς διασφαλίζεται ο μηχανικός, θα πρέπει να πάρει βεβαίωση από τον δήμο για τον χαρακτηρισμό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα