mariathanas Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2012 καλησπέρα!έχω μια αντίστοιχη περίπτωση αυθαιρέτου, τμήμα του οποίου βρίσκεται εντός της ζώνης ασφαλείας 15μ. έτσι όπως έχει οριστεί από το 1998 κ έπειτα (συγκεκριμένα απέχει 13,50μ. από τον άξονα της οδού) ενώ αξίζει να αναφέρω ότι δίπλα σε αυτήν την κατασκευή υπάρχει διώροφη κατοικιά με άδεια του '71 (και μεταγενέστερη άδεια νομιμοποίησης τμημάτων έτους 2002) χτισμένη στα 13μ. από τον άξονα. Ο δρόμος στον οποίο έχει πρόσωπο το οικόπεδο (εντός οικισμού<2000 κατοίκων) είναι η Ε.Ο. 64 η οποία χαρακτηρίσθηκε δευτερεύον εθνικό οδικό δίκτυο το 1995 (ΦΕΚ 800/Β/14-9-1995). Στο ΠΔ/347 (ΦΕΚ146/Α/2--9-1993) ορίστηκε γραμμή δόμησης "σε απόσταση 25μ. από τον άξονα της οδού και όχι λιγότερο από 10μ. από το όριο της οδού" προκειμένου για δευτερεύον εθνικό οδικό δίκτυο. Απορία 1η: το παραπάνω σημαίνει ότι θα πρέπει να ισχύει έστω μία από τις δύο απαιτήσεις ή και οι δύο ταυτόχρονα? Απορία 2η: Αν έχει χτιστεί μεταξύ 1993-1995 (έτος χαρακτηρισμού της οδού ως δευτερεύον δίκτυο) θα στηριχθώ στο ΠΔ347 ως προς το τι ίσχυε για αποστάσεις από εθνικές οδούς, ενώ αν έχει χτιστεί μεταξύ 1995-1998 θα στηριχθώ ξανά στο ΠΔ347 αλλά για το τι ισχυε για δευτερεύον δίκτυο? Απορία 3η: Πώς μπορώ να βρω τι ίσχυε την περίοδο της αρχικής αδείας για τις αποστάσεις εντός οικισμού με πρόσωπο τότε στην Ε.Ο.64? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Manolis gon Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2012 Απορία 1.Παίρνεις το δυσμενέστερο. Απορία 2. Ναι Απορία 3 Οπως λέει ο Παύλος33 στο #18, τα παρακάτω ισχύουν πριν από αυτό του 1993: Τα ΒΔ όπως αναγράφονται στην δομική ενημέρωση που χρησιμοποιω είναι τα εξής: ΒΔ/23-10-59 ΦΕΚ 252/Α/14-10-59 και τροποποιηση με το ΒΔ/30-12-64 ΦΕΚ 9/Α/6-1-65
jedi.Yannis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2012 (edited) Καλησπέρα και χρόνια πολλά Έχω μία περίπτωση σε επαρχιακό δίκτυο, όπου υπήρχε κτισμένο πριν το 1955 κτίριο και μάντρα σύριζα στο δρόμο (εντός της ζώνης ασφαλείας, κατά μεταγενέστερες διατάξεις). Έχουν συνεχίσει να κτίζουν πίσω από την μάντρα χωρίς άδεια. Αν δεν έχει γίνει απαλλοτρίωση, νοείται ζώνη ασφαλείας πίσω από την μάντρα ή πίσω από το όριο του προ του '55 κτιρίου; Επίσης δεν είμαι σίγουρος αν έχει γίνει χαρακτηρισμός του δρόμου αλλά πιθανότατα είναι επαρχιακό δίκτυο. Επίσης έχει κτίσει και πίσω από το υπάρχον σπίτι. Ότι είναι πίσω από την μάντρα και το κτίριο που είχαν γίνει πριν το '55, τακτοποιείται; Η περίπτωση είναι κάπως έτσι: (Τα άσπρα είναι πριν το 55 και τα κόκκινα είναι τα αυθαίρετα) Edited Απρίλιος 22 , 2012 by Ιοάννης Γκούμας
Manolis gon Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2012 Για να βρεθεί η απόσταση ασφαλείας θα πρέπει να γίνει γνωστό τι είναι ο δρόμος.Αναλόγως λοιπόν του χαρακτηρισμού του θα υπάρχει και η απόσταση ασφαλείας από τον άξονά του.Οτι είναι μέσα σε αυτήν την απόσταση και είναι πρόσφατα κατασκευασμένα δεν τακτοποιούνται.
kontegr Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2012 (edited) Είχα ξαναρωτήσει κάτι παρόμοιο πριν λίγο καιρό, αλλά επανέρχομαι αφού τέτοιες περιπτώσεις δεν έχουν τελειωμό (σε μένα τυχαίνουν όλες...). Εντός οικισμού <2000κατ. έχω ένα αυθαίρετο γκαράζ 24τ.μ. (διαστάσεις4x6) εν επαφή με αναγνωρισμένη δημοτική οδό (καθορισμός 1979), η διάσταση των 6 μέτρων εφάπτεται με την αναγνωρισμένη δημοτική οδό, το γκαράζ χτίστηκε το 1987 με 88, άρα δεν προυπάρχει της αναγνώρισης της οδού, παραδίπλα υπάρχει κατοικία με μερικές ακόμα αυθαίρετες επεκτάσεις. Θεωρητικά το γκαράζ δεν μπορεί να υπαχθεί στον 4014 λόγω της απαιτούμενης απόστασης των 3μ. για υπεραστική συγκοινωνία, μπορώ βέβαια να βάλω τις υπόλοιπες παραβάσεις του οικοπέδου στον 4014, αλλά με το γκαράζ σε σχέση με την βεβαίωση που θα χρειαστεί τί γίνεται??? Μπορώ να δώσω βεβαίωση νομιμότητας για την ιδιοκτησία με κάποια παρατήρηση??? ή πρέπει να τους επιβάλλω, όταν θα χρειαστούν βεβαίωση νομιμότητας, να κατεδαφίσουν το γκαράζ??? ποιά είναι η γνώμη σας?? Edited Μάιος 12 , 2012 by kontegr
Manolis gon Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2012 Αν τα δεδομένα που αναφέρεις για το δρόμο επιφέρουν την απόσταση ασφαλείας των 3μ τότε δυστυχώς αν δεν κατεδαφιστεί το γκαράζ υπάρχει αυθαίρετο που δεν ανήκει στις εξαιρέσεις της παρ.2 του αρθρου 23 οπότε βεβαίωση δε δίνεις.
Dim84 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2012 Καλησπέρα. Αποστάσεις από Εθνικές & Επαρχιακές οδούς για ακίνητα εντός οικισμού ορίζονται για πρώτη φορά με το Π.Δ. 347/93? (Το Β.Δ. του 1959, όπως τροποποιήθηκε το 1965 δεν αφορά τμήματα οδών εντός οικισμού.)
Paul_Mix Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6 , 2012 (edited) Kατοικία σε οικισμό<2000, με άδεια του '82, κατασκευάστηκε τότε νόμιμα σε απόσταση μικρότερη των 15μ. από τον άξονα της Ε.Ο. το 2004 κατασκεύασε μπαζωμένες βεράντες εντός της ζώνης ασφαλείας από την Ε.Ο. επίσης άλλαξε την περίφραξη στα όρια του οικοπέδου με την Ε.Ο. και εκανε πλακώστρωση σε επιφάνεια εντός της ζώνης ασφαλείας Μπορεί να γίνει τακτοποίηση? Εαν όχι, τότε τι μπορεί να γίνει? το αφήνει έτσι για να το πάρουν τα παιδια με αποδοχή κληρονομιάς και βλέπουν τότε τι γινεται? Το ΒΔ/30-12-64 ΦΕΚ 9/Α/6-1-65 γράφει ότι η απόσταση από τον άξονα εθνικής οδού πρέπει να είναι 30μ. Πώς μπόρεσε να βγάλει οικοδομική άδεια το 1982 για κατοικία σε απόσταση μικρότερη των 15μ από εθνική οδό? Edited Οκτώβριος 30 , 2012 by terry
nniko Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6 , 2012 1.οι αυθαιρεσίες εμπιπτουν στη παρ 3 του αρθ.23 αρα δεν γινεται τακτοποιηση 2. πως εβγαλε τότε αδεια? μην το ψάχνεις....εφόσον εχει αδεια....
Paul_Mix Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6 , 2012 (edited) 1.οι αυθαιρεσίες εμπιπτουν στη παρ 3 του αρθ.23 αρα δεν γινεται τακτοποιηση 2. πως εβγαλε τότε αδεια? μην το ψάχνεις....εφόσον εχει αδεια.... δηλαδή όσα οικόπεδα βρίσκονται πάνω σε εθνική όδό και κατασκευάσουν περιφράξεις ή κανουν πλακοστρώσεις μεσα στην ζώνη ασφαλείας δεν μπορούν να τα τακτοποιήσουν? Αυτό μου φαίνεται περίεργο, γιατί όσοι εχουν οικόπεδο σε οικισμό, πάνω σε κεντρικό δρόμο (επαρχιακός ή εθνικός) και έχουν κανει αυθαιρεσίες, είναι σχεδόν σιγουρο ότι βρισκόνται μέσα στην ζώνη ασφαλείας. Και εαν δεν βρισκονται στην ζωνη ασφαλείας οι αυθαιρεσίες της κατοικίας, τότε βρίσκονται σιγουρα οι αυθαιρεσίες της περίφραξης. Επομενως όλα τα οικόπεδα που βρίσκονται πάνω στο επαρχιακό και εθνικό δίκτυο δεν μπορουν να τακτοποιηθούν. και τι γίνεται τότε, τα αφήνουν έτσι και οι κληρονόμοι θα κάνουν αποδοχή κληρονομιάς και βλέπουν τότε τι γίνεται? Edited Ιούλιος 6 , 2012 by Paul_Mix
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα