milionislift Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2011 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2011 καλησπερα στην κοινοτητα...εχω ενα προβλημα για πολυ δυνατους λυτες...μεχρι στιγμης κανενας δεν μου εχει δωσει λυση... εχω εναν κινητηρα τριφασικο 6 Hp που ανεβοκατεβαζει μια πλατφορμα με τη βοηθεια ενος οδοντωτου κανονα και γραναζιων. προσφατα βαλαμε ενα inverter schneider για ομαλη εκκινηση και σταματημα.το μηχανημα ειναι ιταλικο και το inverter ηρθε απο ιταλια μαζι με το σχεδιο εγκαταστασης..ολα καλα τον πρωτο καιρο αλλα μετα απο λιγο αρχισε να εχει προβλημα..ΜΟΝΟ στην καθοδο οταν ειναι αδειο παιρνει εντολη απο τον διακοπτη αλλαγης ταχυτητας, κοβει απο μεγαλη σε μικρη και οταν παρει νεα εντολη απο τον διακοπτη στασης δεν υπακουει και πηγαινει κατω εως οτου κοψει το τερμα διαδρομης.αν εχει φορτιο μεσα (150 κιλα) σταματαει ακριβως εκει που πρεπει. εχουμε ελεγξει ολα τα καλωδια και τις συνδεσεις..ολοι οι διακοπτες λειτουργουν κανονικα και τα σηματα στο inverter πηγαινουν κανονικα.αυτο που με παρεξενευει ειναι οτι το κανει μονο αδειο..εχουμε δοκιμασει τα παντα..καναμε αυτορυθμιση παλι,μεγαλωσαμε την ραμπα της μικρης ταχυτητας..την μικρυναμε..μεγαλωσαμε την αποσταση του διακοπτη εναλλαγης ταχυτητας απο τη σταση..τιποτα...αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι οταν μικρυναμε την ραμπα μικρης ταχυτητας η πλατφορμα σταματησε πριν πατηθει ο διακοπτης στασης.κανονικα επρεπε να ταξιδευει με την μικρη ταχυτητα μεχρι να βρει το διακοπτη στασης..ΜΠΟΡΕι καποιος να βοηθησει???
mathaiospapa Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2011 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2011 Μία διευκρίνηση.Τα σήματα απο τα αισθητήρια πάνε κατευθείαν στον INVERTER η πρώτα πάνε σε κάποιο PLC?
ilectrologos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2011 Μαντεύω ότι χωρίς φορτίο ο διακόπτης εναλλαγής ταχύτητας από μεγάλη σε μικρή δεν πιάνει καλά ενώ όταν είναι φορτωμένο, και λόγο τζόγου ( ελάχιστου ) πιάνει. Υποθέτω ότι αναφέρεσαι σε τερματικούς μηχανικούς διακόπτες και ο έλεγχος που τους έκανες ήταν με σταματημένη την πλατφόρμα . Αν είναι οριακό το ¨κλικ ¨ που κάνει ο διακόπτης με άδειο φορτίο, δεν είναι σίγουρο ότι θα κάνει το ίδιο και με φορτίο. Αν μπορείς βάλε τον διακόπτη όσο πιο κοντά σε παίρνει ώστε να μην καταστραφεί αλλά και να κάνει "κλικ" στα σίγουρα. Για έλεγχο της λειτουργίας του διακόπτη στην είσοδο του σήματος του στον αυτοματισμό βάλε ένα λαμπάκι με αντίστοιχη τάση λειτουργίας και δες αν ανάβει σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας.
vassis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2011 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2011 Όταν έχει φορτίο, είναι σίγουρο ότι η ταχύτητα που κατεβαίνει είναι αυτή που θες; Μήπως, λόγω βάρους, η επιθυμητή ταχύτητα δε μπορεί να κρατηθεί, και τότε το σύστημα δε λειτουργεί όπως προγραμματίστηκε; Όπως είπε και ο φίλος παραπάνω, κάνε δοκιμές. Δώσε τις εντολές του τερματικού 'με το χέρι' (κουμπώνοντας μόνος σου το ρελέ) σε διάφορα σημεία, να δεις τι θα γίνει.
thanasis karakatsanis Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 6 , 2011 (edited) μου θυμιζει ανελκηστηρα η ολη εγκατασταση, θα σου ελεγα οτι εχεις θεμα με το αντιβαρο, δηλαδη, δεν ειναι τα κιλα που πρεπει και τωρα που τοποθετησες inverter οξυθηκε το προβλημα σου. επισης, πρεπει να ρυθμησεις τα φρενα του κινητηρα σου. Edited Δεκέμβριος 6 , 2011 by thanasis karakatsanis
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα