Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

25% δεν ξέρω για γήπεδα αν υπάρχει κάτι διαφορετικό

http://www.michanikos.gr/dload.php?action=file&file_id=181

 

δες εδω αν βρείςκάτι σχετικό

http://www.elinyae.gr/el/category_details.jsp?cat_id=27

http://www.elinyae.gr/el/category_details.jsp?cat_id=852

Δημοσιεύτηκε

Για γκαράζ γηπέδου δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι θα ισχύουν τα σχετικά για τα κτήρια χώρων στάθμευσης (Π.Δ. 326 ΦΕΚ 117/29.7.91)

 

 

 

......Αρθρο 6.

 

Η παράγραφος 1 του άρθρου 14 του ως άνω Π.Δ.455/76 αντικαθίσταται

όπως παρακάτω:

 

"1.α) Στην περίπτωση όπου τα κεκλιμένα επίπεδα επικοινωνίας (ράμπες) μεταξύ των ορόφων χρησιμοποιούνται και σαν δάπεδα στάθμευσης, η μέγιστη επιτρεπόμενη κλίση των δαπέδων αυτών δεν πρέπει να υπερβαίνει το 6%, 5,5 και 5% για στάθμευση υπό γωνία 90 μοίρες έως 81μοίρες, 80-71 και μικρότερη των 70 μοίρες αντίστοιχα.

 

β) Η μέγιστη επιτρεπόμενη κλίση των κεκλιμένων επιπέδων (ράπτες) που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για επικοινωνία μεταξύ των ορόφων δεν υπερβαίνει το 17%.

 

γ) Στην αρχή και το τέλος κάθε κεκλιμένης ράμπας κατασκευάζεται ένα τμήμα συναρμογής κλίσεων μήκους τουλάχιστον 5,0 μ., με κλίση το ήμισυ της διαφοράς κλίσεων μεταξύ της ράμπας και του επιπέδου του δαπέδου στάθμευσης. Ειδικότερα στην περίπτωση ραμπών μικρού μήκους μεταξύ ημιορόφων η συναρμογή των κλίσεων μπορεί να γίνει με την κατασκευή κατακόρυφου καμπύλου τμήματος, ακτίνας R=20,0 μ.

 

δ) Στα σημεία ελέγχου των εισόδων εξόδων ενός σταθμού απαιτείται η μείωση του πλάτους του οδοστρώματος για την διευκόλυνση τωνυναλλαγών μεταξύ των πελατών του σταθμού και υπαλλήλων ή μηχανημάτων. Το πλάτος των λωρίδων στα σημεία αυτά καθορίζεται σε 2,3 μ. Πριν από τα σημεία ελέγχου θα πρέπει να υπάρχει ευθύγραμμο τμήμα τουλάχιστον 6,00 μ. του οποίου η κλίση δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το 7%.

 

2. Η παράγραφος 3 του άρθρου 14 του Π.Δ.455/76 αντικαθίσταται όπως παρακάτω:

 

"α) Τα ελάχιστα πλάτη ράμπας μιας ή δύο κατευθύνσεων, σε ευθεία η καμπύλη με ελάχιστη εσωτερική ακτίνα στροφής 4,15 μ., καθορίζονται σύμφωνα με το προσαρτημένο, στο παρόν, Σχήμα 14.1 (σ.σ. ντεν έχει σχήμα στην ωραία υπηρεσία ΝΟΜΟΣ του ΤΕΕ).

 

Η κατασκευή του δευτέρου Πεζοδρομίου είναι προαιρετική σύμφωνα με το άρθρο 14 παραγ.4.

 

Σαν εσωτερική ακτίνα στροφής ορίζεται η ακτίνα μέχρι την εσωτερική ριογραμμή του καταστρώματος της ράμπας.

 

Το ελάχιστο πλάτος επιφάνειας στροφής ελικοειδούς ράμπας καθορίζεται με βάση την εσωτερική ακτίνα στροφής όπως παρακάτω:

 

Εσωτερική ακτίνα στροφής______Ελάχιστο πλάτος καταστρώματος

4.15 (ελάχιστη)_____________3.70

5.00____________________ 3.60

6.00____________________ 3.50

7.00____________________ 3.45

8.00____________________ 3.40

9.00____________________ 3.35

10.00____________________3.30

 

Σε ράμπες δύο κατευθύνσεων προβλέπεται διαχωριστική νησίδα πλάτους 0,50 μ. τουλάχιστον.

 

Τα καμπύλα τμήματα των κεκλιμένων επιπέδων (ραμπών) θα έχουν εγκάρσια κλίση 3% έως 5%.

Δημοσιεύτηκε

25% για μέχρι και τέσσερα αυτοκίνητα.

Όταν ο χώρος στάθμευσης εξυπηρετεί περισσότερα αυτοκίνητα η μέγιστη κλίση μειώνεται στο 20%.

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα...ήθελα να ρωτήσω αν θυμάται κανείς πόσο πρέπει να είναι η κλίση της ράμπας στο μήκος της πρασιάς?

Θυμάμαι 5%, αλλά χρειάζομαι την εγκύκλιο...

Δημοσιεύτηκε

το πολύ 25%

το έχω κάνει άπειρες φορες δεν έχω ακούσει ποτέ για περιορισμό στο μήκος της πρασιάς

Δημοσιεύτηκε

ορθός!!!!!!

είδες για να βαριέμαι να το ψάξω, θυμάμαι τα μισά :)

Δημοσιεύτηκε

Μήπως είναι 17% και όχι 20% ?

 

edit

3. Η μέγιστη επιτρεπόμενη κλίση των κεκλιμένων επιπέδων (ράμπες) ορίζεται σε 20% και εξασφαλίζεται σε όλο το πλάτος τους.

Ειδικά για χώρους στάθμευσης χωρητικότητας μέχρι 4 αυτοκινήτων επιτρέπεται κλίση μέχρι 25%.

Στα καμπύλα τμήματα των κεκλιμένων επιπέδων η μέγιστη κλίση ελέγχεται στον άξονα.

Η εγκάρσια κλίση κυμαίνεται μεταξύ 3-5%.

Κατά τη μετάβαση από οριζόντιο επίπεδο σε κεκλιμένο παρεμβάλλεται τμήμα προσαρμογής των κλίσεων με ακτίνα καμπυλότητας τουλάχιστον 12,00 μέτρων.

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.