mixyak790 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Ακριβως πανω στην εισοδο υπαρχουν συνηθως λαμπαδες αριστερα η δεξια.Το καθαρο πρεπει ναναι 2.25?
tanasi Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 προφανώς, αλλά και πρακτικά να το δείς, πόσο λιγότερο να το κάνεις. Εγω αφήνω 2.50 μ. μη σου 'ρθει και κάνας λαμπάς αγκαλιά με τον καθρέφτη. Διάβασε την απόφαση, είναι ενδιαφέρουσα.
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Ακριβως πανω στην εισοδο υπαρχουν συνηθως λαμπαδες αριστερα η δεξια.Το καθαρο πρεπει ναναι 2.25? Πέρα από το πρακτικό μέρος όπως προαναφέρθηκε στο τέλος της απόφασης αναφέρεται ότι " οι διαστάσεις των θέσεων στάθμευσης και τα πλάτη των διαδρόμων είναι τα καθαρά και θεωρούνται τελείως ελεύθερα από δομικά στοιχεία." Οπότε θεωρώ ότι εννοεί 2.25 καθαρό πλάτος ανάμεσα στα στηθαία.
nik Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 Ρε παιδιά μέγιστη κλίση για πάνω από 4 αυτοκίνητα τελικά στο υπόγειο ?? α) 17% β) 19% γ) 20% Ποιο ισχύει ?
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 Νικ καλημέρα, από όσα έχω μαζέψει για τους χώρους στάθμευσης που εξυπηρετούν κτίρια, παραθέτω τα παρακάτω και έχω τη γνώμη ότι στην δική σου περίπτωση η μέγιστη επιτρεπόμενη κλίση είναι 20% ΦΕΚ 167/Δ/93: 3. Η μέγιστη επιτρεπόμενη κλίση των κεκλιμένων επιπέδων (ράμπες) ορίζεται σε 20% και εξασφαλίζεται σε όλο το πλάτος τους. Ειδικά για χώρους στάθμευσης χωρητικότητας μέχρι 4 αυτοκινήτων επιτρέπεται κλίση μέχρι 25%. Η κλίση 20% ισχύει για χώρους στάθμευσης από 5 θέσεις μέχρι και 30 θέσεις. Για πάνω από 30 θέσεις είναι 17% για εσωτερικές ράμπες μεταξύ ορόφων [Η μέγιστη επιτρεπόμενη κλίση των κεκλιμένων επιπέδων (ράμπες) που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για επικοινωνία μεταξύ των ορόφων δεν υπερβαίνει το 17%.(άρθρο 14 ΠΔ 455/76)] Εγγρ-ΔΜΕΟ/στ-ζ/1546/Φ257/7-8-03 Σχετ.: Εγγρ-27572/134/24-6-03. (απόσπασμα εγγράφου) Σε συνέχεια του παραπάνου σχετικού και μετά τις επανειλημμένες έγγραφες και προφορικές διευκρινήσεις για το υπόψη θέμα, σας γνωστοποιούμε για μια ακόμη φορά τα εξής: Με βάση την κείμενη νομοθεσία ( Αποφ-98728/7722/93 (ΦΕΚ-167/2-3-93) Αρθ-1 παρ.2), χώροι στάθμευσης με περισσότερες των τριάντα (30) θέσεων ή με σύστημα μηχανικών μέσων, ανεξαρτήτως αριθμού θέσεων, υπάγονται στις διατάξεις του ΠΔ-455/76 . 2
valiagatsiou Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2022 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2022 Καλησπέρα σας! Σε δρόμο που δεν έχει κατασκευαστεί ακόμη το πεζοδρόμιο, την κλίση της ράμπας την μετράτε απο το ύψος του πεζοδρομίου, ή απο τον δρόμο; (καθορίζονται και τα δύο απο την υψομετρική μελέτη της περιοχής η οποία δεν έχει ακόμα εφαρμοστεί). Θα χρειαστούμε και σε αυτήν την περίπτωση άδεια απότμισης πεζοδρομίου απο το Δήμο ωστε να μετρηθεί απο το ύψος του δρόμου; Πρόκειται για νέα κατοικία με υπόγειο χώρο στάθμευσης.
Mengin Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2023 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2023 On 22/5/2016 at 12:27 ΜΜ, Pavlos33 said: Νικ καλημέρα, από όσα έχω μαζέψει για τους χώρους στάθμευσης που εξυπηρετούν κτίρια, παραθέτω τα παρακάτω και έχω τη γνώμη ότι στην δική σου περίπτωση η μέγιστη επιτρεπόμενη κλίση είναι 20% ΦΕΚ 167/Δ/93: 3. Η μέγιστη επιτρεπόμενη κλίση των κεκλιμένων επιπέδων (ράμπες) ορίζεται σε 20% και εξασφαλίζεται σε όλο το πλάτος τους. Ειδικά για χώρους στάθμευσης χωρητικότητας μέχρι 4 αυτοκινήτων επιτρέπεται κλίση μέχρι 25%. Η κλίση 20% ισχύει για χώρους στάθμευσης από 5 θέσεις μέχρι και 30 θέσεις. Για πάνω από 30 θέσεις είναι 17% για εσωτερικές ράμπες μεταξύ ορόφων [Η μέγιστη επιτρεπόμενη κλίση των κεκλιμένων επιπέδων (ράμπες) που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για επικοινωνία μεταξύ των ορόφων δεν υπερβαίνει το 17%.(άρθρο 14 ΠΔ 455/76)] Εγγρ-ΔΜΕΟ/στ-ζ/1546/Φ257/7-8-03 Σχετ.: Εγγρ-27572/134/24-6-03. (απόσπασμα εγγράφου) Σε συνέχεια του παραπάνου σχετικού και μετά τις επανειλημμένες έγγραφες και προφορικές διευκρινήσεις για το υπόψη θέμα, σας γνωστοποιούμε για μια ακόμη φορά τα εξής: Με βάση την κείμενη νομοθεσία ( Αποφ-98728/7722/93 (ΦΕΚ-167/2-3-93) Αρθ-1 παρ.2), χώροι στάθμευσης με περισσότερες των τριάντα (30) θέσεων ή με σύστημα μηχανικών μέσων, ανεξαρτήτως αριθμού θέσεων, υπάγονται στις διατάξεις του ΠΔ-455/76 . Καλημέρα σας, Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε που μπορώ να βρω το συγκεκριμένο έγγραφο? Ενδιαφέρομαι να ελέγξω, αν βάσει αυτού θα μπορούσε η κλίση της ράμπας να είναι 20% και όχι 17% στην περίπτωση Υπογείου χώρου στάθμευσης 20 θέσεων που θα λειτουργεί με υπαλλήλους ως επιχείρηση και όχι για την εξυπηρέτηση του κτιρίου. Ευχαριστώ.
subrosaval Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2023 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2023 Καλημέρα ! Σχεδιάζω μια κατοικία σε περιοχή εκτός σχεδίου . Στο υπόγειο θα δημιουργήσω μια θέση στάθμευσης προσβάσιμη με ράμπα . Η μέγιστη κλίση παραμένει 25% ή έχει αλλάξει κάτι ;
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2023 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2023 Μέχρι και 4 αυτοκίνητα επιτρέπεται η κλίση να είναι έως και 25%. Από 4 αυτοκίνητα και πάνω, μέγιστη κλίση 20%.(ΦΕΚ 167/Δ/2.3.1993). Στο πρακτικό σκέλος, απέφυγέ το. Είναι μεγάλες οι κλίσεις. Παραθέτω και ένα σκαρίφημα που αλίευσα από site civil engineering. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα