Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

τί σχέση έχει η πολεοδομία ??

η υπηρεσία που αδειοδοτεί τα συνεργεία είναι η Δ/νση Μεταφορών & επ/νιών

Οι άδειες λειτουργίας των συνεργείων είναι αορίστου ισχύος εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων κι όσο η άδεια είναι σε ισχύ μπορείς κανονικά να ανανεώνεις τους περ/κούς όρους. Πάνε πακέτο αυτά, το αντίθετο δεν μπορεί να συμβεί.

Αν δεν το ξέρουν πάρε μια απάντηση από το μεταφορών και τρίψτο στη μούρη τους.

Δημοσιεύτηκε

Την Πολεοδομία την εμπλέκει το αρμόδιο Τμήμα Περιβάλλοντος στο οποίο έχω καταθέσει αίτηση για αναέωση Π.Ο.. Συγκεκριμένα θέλει τη γνώμη της όσον αφορά της χρήσεις γης κι εκεί κολλάμε.

Δημοσιεύτηκε

αφού έβγαλε άδεια λειτουργίας όλα αυτά είναι λυμένα από την οικοδομική άδεια.

μόνο αν είναι άσχετοι θα σε καθυστερήσουν..πάρε μαζί σου την οικοδ. άδεια και δείξτην

σε λίγο θα μου πεις ότι σου ζήτησαν να πας στην αρχαιολογία να πάρεις άδεια...χαχαχα

πάρε τις πληροφορίες σου από το Μεταφορών και μετά πήγαινε στην πολεοδομία...αμάν πια με την γραφειοκρατία..

Δημοσιεύτηκε

Για ανανέωση Π.Ο., όντως απαιτείται προσκόμιση βεβαίωση χρήσης γης, οτι επιτρέπεονται οι συγκεκριμένες δραστηριότητες στη συγκεκριμένη περιοχή.

 

Στη προκειμένη περίπτωση, πρέπει να δεις τι λέιε ο 3710/08 για τα βαρέα οχήματα και τι περιορισμούς επιβάλλει (δεν θυμάμαι τι λέει), πιθανόν να απομακρύνει τη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων και να τα στελνει σε περιοχές ΒΙΟΠΑ, ΒΙΠΑ,κλπ... δες το λίγο

Δημοσιεύτηκε

μην τα μπερδεύουμε

μιλάμε για υφιστάμενο συνεργείο, που έχει το δικαίωμα συνέχισης της λειτουργίας του. Δεν έχει βγει νόμος που ζητάει να μετακινηθούν τα ήδη λειτουργούντα "βαρέα" εκτός.

Μόνο για νέα ή επανέκδοσης άδειας δεν έχουν δικαίωμα.

Επομένως από τη στιγμή που ισχύει η άδεια λειτουργίας δεν μπορεί να μην ανανεώσει τους Περ. όρους.

Δημοσιεύτηκε

fraafr θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με αυτό που λες

μου έχουν τύχει 3 περιπτώσεις, η τελευταία στο δήμο Ν. Ψυχικού (επι της μεσογείων), όπου άλλαξαν οι χρήσεις γης με σύμφωνη γνώμη του δημ. συμβουλίου και όταν πήγα να ανανεώσω την ΜΠΕ, στη πολεοδομία μου είπαν οτι δεν επιτρέπεονται επαγγελματικά εργαστήρια χαμηλής όχλησης (που ανήκουν τα συνεργεια), δεν μπορούσα να ανανεώσω την ΜΠΕ (απαιτείται για να βγάζει κάρτες καυσαερίων) αλλα είναι και προυπόθεση (μαζί με το πιστοποιητικό πυρασφάλιας) για την άδεια λειτουργίας σε ισχύ

τελικά μετά απο 4 μήνες έκλεισε το συνεργείο

 

στην περίπτωση του συναδέλφου, μπορεί να πάρει χρήση γης για ανανέωση ΠΟ, ΜΟΝΟ για συνήθη επιβατικά και ΟΧΙ για ΒΑΡΕΑ

Δημοσιεύτηκε

προς Θεού, να διαφωνήσεις όσο θες

κι αυτό που λες ακούγεται λογικό, αλλά όλα εξαρτιόνται από την άδεια λειτουργίας.

Ο νομοθέτης δεν έχει θέσει ζήτημα μετεγκατάστασης των ήδη λειτουργούντων συνεργείων βαρέων. Μπορούν να λειτουργούν κανονικά όπου κι αν βρίσκονται.

Επομένως η λογική λέει ότι για να είναι απολύτως νόμιμος θα πρέπει να έχει πάρει κι όλα τα μέτρα προστασίας του περιβάλλοντος κοινώς έγκριση Π.Ορων.

Αν του απαγορέψουν την ανανέωση αυτομάτως θα έχει πρόβλημα στην συνέχιση της λειτουργίας του. Αλλά στην βασική νομοθεσία υπάρχει το πλαίσιο προστασίας του πολίτη από τέτοιου είδους πράξεις που του διασφαλίζει τα συμφέροντά του.

Γι αυτό είπα στον συνάδελφο (νομίζω αν και δεν βλέπω την ειδικότητά του) να ξεκινήσει από την Δ/νση που είναι αρμόδια για την αδειοδότηση-κλείσιμο τέτοιου είδους επιχειρήσεων κι αυτή που θα τον βοηθήσει να ξεκολλήσει το θέμα του.

Όλα εξαρτιόνται από την άδεια λειτουργίας σε ισχύ, είναι το πλέον "δυνατό" χαρτί, η Ε.Π.Ο. είναι παρελκόμενο σ'αυτή την περίσταση.

Δεν μιλάμε για την αρχή μιας τέτοιας πράξης που λειτουργούν ανάποδα τα παραπάνω.

 

Υ.Γ. κάτι που θυμήθηκα, η περίπτωση ανανέωσης της ΕΠΟ, είναι απλή υπόθεση χωρίς σοβαρή διαδικασία, εφόσον οι εγκαταστάσεις παραμένουν ως έχουν (δεν έχει αυξηθεί η ιπποδύναμη κλπ). Δεν καταθέτεις μελέτη, απλά με Υ.Δ. παίρνεις την ανανέωση. Πώς ο φίλος έμπλεξε, δεν μπορώ να καταλάβω ???

Δημοσιεύτηκε

Αν έχει αλλάξει η χρήση γης, πράγματι δεν σου ανανεώνουνε την Α.Ε.Π.Ο., εφόσον στη νέα χρήση δεν επιτρέπεται η δραστηριότητα. Για αυτό οι διευθύνσεις περιβάλλοντος ζητάνε πρόσφατη χρήση γης ή υπεύθυνη δήλωση του μηχανικού και του ιδιοκτήτη ότι δεν έχουν επέλθει αλλαγές στη χρήση γης της περιοχής μετά την ψήφιση του Ν. 3215/2003. Αυτό ισχύει ακόμη και στην περίπτωση που υπάρχει άδεια λειτουργίας.

Δημοσιεύτηκε

δεν αντιλέγω, σ'αυτά που λέτε, σίγουρα θα ζητηθεί η νέα χρήση εάν υπάρχει.

Εγώ μιλάω στο ότι δεν μπορεί να κλείσει η επιχείρηση εφόσον δεν υπάρχει η αντίστοιχη νομοθεσία που να το προσδιορίζει. Επομένως αφού η επιχείρηση θα πρέπει να συνεχίσει την λειτουργία της, θα πρέπει να πάρει και την έγκριση της ΕΠΟ.

Η αρμόδια Δ/νση Μεταφορών θα δώσει τις κατάλληλες εξηγήσεις ώστε να "ξεκολλήσει" το θέμα του.

Δημοσιεύτηκε

αν δεν με απατά ημνήμη μου, στην εγκύκλιο της δ/νσης μεταφορών του 1997 (; ή του 98), σε κάποιο άρθρο της, αναφέρει οτι ναι μεν η άδεια λειτουργίας του είναι αορίστου χρόνου, με βασική προυπόθεση όμως οτι πρέπει να είναι και σε ισχύ συγχρόνως η ΜΠΕ και το πιστοποιητικό πυρασφάλειας της επιχείρησης

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.