Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

@ZaxouS όταν πενταπλασιάζεις την εγκατεστημένη ισχύ, σίγουρα αλλάζουν πολλά, αλλά εδώ πιστεύω ότι καταλαβαίνουμε όλοι (έτσι ελπίζω) ότι τα συγκεκριμένα μηχανήματα που αναφέρω δεν πενταπλασιάζουν, ούτε κάν δεν διπλασιάζουν επομένως δεν χρειαζόταν να το αναφέρω καν.

Και δόξα το Θεό αντιλλαμβάνομε αρκετά αλλά για λόγους οικονομίας πολλές φορές δεν τα παραθέτω, και τις ΜΠΕ που έχω κάνει τις περνάω από κόσκινο για να μην μου βρουν το παραμικρό κάτι κολημμένοι της ΕΜΔΥΔΑΣ που κοιτάνε την σφραγίδα και όχι το περιεχόμενο.

Τέλος πάντων, ας συνεχίσουμε το θέμα μας. Πόσο να αυξηθεί η ισχύ από ένα ηλεκτρονικό όργανο (αναλυτή) και έναν ανεμιστήρα max 0,5 KW ? γιατί ανυψωτικό ή λάκο το συνεργείο περιλαμβάνει μέσα στον εξοπλισμό του όταν πήρε άδεια.

Επομένως όσοι ζητάνε από τον συνάδελφο νέα ΜΠΕ μάλλον θέλουν να του δημιουργήσουν πρόβλημα παρά να τον βοηθήσουν.

και εις άλλα με υγεία...

Δημοσιεύτηκε

Σχολίασα το συγκεκριμένο quote ΓΕΝΙΚΑ ,δεν γνωίζω τι έχει γίνει στην συγκεκριμένη περίπτωση όπως ούτε και εσύ ,και ποιος σου λέει οτι δεν έχει γίνει και άλλη αύξηση της ισχύος τόσα χρόνια (δεν αναφέρομαι μονο στην αύξηση λόγω του οργάνου μέτρησης προφανώς! συχνά προσθέτουν και άλλα "πράγματα" κατα την διάρκεια λειτουργίας της εγκατάστασης) το έχω δει ΠΟΛΛΕΣ φορές να συμβαίνει και ζητάνε νέα Μ.Π.Ε ,ορθώς κατά την γνώμη μου

 

Γι'αυτό και από την υπηρεσία είπαν στον συνάδελφο ΜΠΟΡΕΙ να χρειαστεί

 

Επίσης κακώς αναφέρουμε Μ.Π.Ε αφού μιλάμε για περιβαλλοντικές "εκθέσεις"

Δημοσιεύτηκε

Δεν χρειάζεται υπογραμμίσεις για να καταλάβω τι θέλεις να πεις..

Το τι έχουν δει τα ματάκια μου από τους επαγγελματίες του είδους (συνεργεία κλπ) δεν περιγράφετε, η αύξηση ισχύος είναι πταίσμα.

Αλλά δεν μιλάμε υποθετικά, μιλάμε για τα δεδομένα που μας δίνει ο φίλος και συνάδελφος και βάσει αυτών απαντάμε τι χρειάζετε. Τώρα εάν από συνεργείο το έχει μετατρέψει σε υποσταθμό, ναι δεν το ξέρω. Εκείνος να ψαχτεί, αλλά προσπάθησα να του απαντήσω όσο πιο γρήγορα και περιεκτικά μπορούσα.

Ναι δεν λέγονται ΜΠΕ αλλά Περ. εκθέσεις αλλά έτσι την έγραψε και συνέχισα πάλι εγώ, μην δαγκώνεις..

Δημοσιεύτηκε

Δεν σε "μάλωσα" ούτε τα υπογράμμισα για εσένα προωπικά αλλά για οποιονδήποτε τύχει και το διαβάσει,χρησιμοποίησα δεύτερο ενικό για αμεσότητα , για την δεν αναφορά στις Μ.Π.Ε έβαλα πρώτο πληθυντικό οτι κακώς

αναφέρουμε
συμπεριλαμβάνοντας και τον εαυτό μου

 

Μιλάμε και υποθετικά γιατί είπαν οτι μπορεί ενδεχομένως να χρειαστεί νέα "έκθεση"

Αυτά και τέλος του εκτός θέματος

Δημοσιεύτηκε

Η διαδικασία είναι όπως την λέει ο fraafr.

Και επειδή λές για ανανέωση άδειας ελέγχου καυσαερίων, προφανώς(!!!) υπάρχει η υποδομή (το σπιράλ με τον ανεμιστήρα) στον χώρο.

Κάνε μια βόλτα, κατέγραψε οτι δείς και μετά κάνε τα χαρτιά σου.

Δημοσιεύτηκε

Η εξουσιοδότηση των συνεργείων επισκευής αυτοκινήτων για την έκδοση ΚΕΚ γίνεται από τις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών (πρώην Υπηρεσίες Συγκοινωνιών) των Νομαρχιών της χώρας, εφ’όσον διαπιστωθεί, ύστερα από έλεγχο, ότι πληρούν τις προϋποθέσεις και έχουν τον ειδικό εξοπλισμό που έχει καθορισθεί με Κοινή Απόφαση των Υπουργών ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών και Επικοινωνιών 103079/3712/92.

 

Έχω ψάξει στο internet για αυτήν την απόφαση αλλά δεν την έχω βρει. Αν την έχει κάποιος ας την "ανεβάσει" παρακαλώ.

Δημοσιεύτηκε

Αποφ-103079/3712/92 (ΦΕΚ-710/Β/1-12-92)

[ΙΣΧΥΕΙ από 1-12-92] (ΦΕΚ-710/Β/92)

'Οροι και προϋποθέσεις εξουσιοδότησης συνεργείου επισκευής οχημάτων και κέντρου ελέγχου για χορήγηση της κάρτας ελέγχου καυσαερίων.

 

'Εχοντας υπόψη:

1. Το Αρθ-84 του Ν-614/77 "Περί κυρώσεως του Κώδικος Οδικής

Κυκλοφορίας" (ΦΕΚ-167/Α/84).

2. Το Αρθ-3 του Ν-2052/92 "Μέτρα για την αντιμετώπιση του

νέφους και πολεοδομικές ρυθμίσεις" (ΦΕΚ-94/Α/92).

3. Το Αρθ-6 του Ν-1575/85 "Προϋποθέσεις άσκησης του

επαγγέλματος του τεχνίτη αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και

μοτοποδηλάτων και όροι λειτουργίας των συνεργείων των οχημάτων

αυτών" (ΦΕΚ-207/Α/85).

4. Το Αρθ-29Α του Ν-1558/85 "Κυβέρνηση και Κυβερνητικά

όργανα" (ΦΕΚ-137/Α/85) όπως προστέθηκε το άρθρο τούτο με το

Αρθ-27 του Ν-2081/92 (ΦΕΚ-134/Α/92).

ΑΡΘΡΟΝ-1

Τα συνεργεία επισκευής οχημάτων προκειμένου να λάβουν την

εξουσιοδότηση που προβλέπεται από την παρ.4 και παρ.7 του Αρθ-3

του Ν-2052/92 για χορήγηση της κάρτας ελέγχου καυσαερίων (ΚΕΚ),

θα πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

1. Να έχουν άδεια λειτουργίας συνεργείου σύμφωνα με τις

διατάξεις του Ν-1575/85 και του ΠΔ-78/88 όπως τροποποιήθηκε με το

ΠΔ-416/91 και ο υπεύθυνος του συνεργείου να έχει την αντίστοιχη

άδεια άσκησης επαγγέλματος σύμφωνα με τον Ν-1575/85 και

ειδικότερα:

α) Για χορήγηση κάρτας ελέγχου καυσαερίων (ΚΕΚ) σε

βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα να έχουν άδεια

συνεργείου της παρ.1 του Αρθ-13 του ΠΔ-78/88 που ασχολείται με

την επισκευή και συντήρηση του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων,

του διαφορικού, των συστημάτων τροφοδοσίας εξαγωγής καυσαερίων,

διεύθυνσης, πέδησης, μετάδοσης της κίνησης στους κινητήριους

τροχούς, συντήρησης, ψύξης, λίπανσης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών

και μοτοποδηλάτων.

β) Για χορήγηση κάρτας ελέγχου καυσαερίων μόνο σε

πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα να έχουν άδεια λειτουργίας συνεργείου

της παρ.4 του Αρθ-13 του ΠΔ-78/88 που ασχολείται με την επισκευή,

ρύθμιση και συντήρηση αντλιών πετρελαιοκινητήρων και ακροφυσίων

αυτοκινήτων.

γ) Για χορήγηση κάρτας ελέγχου καυσαερίων (ΚΕΚ) μόνο σε

βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.

γ) 1. Να έχουν άδεια λειτουργίας συνεργείου της παρ.5 του

Αρθ-13 του ΠΔ-78/88 που ασχολείται με την επισκευή και έλεγχο

εξαεριωτήρων (καρμπυρατέρ) αυτοκινήτων μοτοσυκλετών και

μοτοποδηλάτων.

γ) 2. Να έχουν άδεια συνεργείου της παρ.2 του Αρθ-13 του

ΠΔ-78/88 που ασχολείται με την επισκευή και συντήρηση των

ηλεκτρικών συστημάτων, οργάνων και συσκευών και γενικά την

ηλεκτρική εγκατάσταση του αυτοκινήτου.

δ) Για χορήγηση κάρτας ελέγχου καυσαερίων (ΚΕΚ) σε

βενζινοκίνητα και υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα, να έχουν άδεια

λειτουργίας συνεργείου της παρ.14, του Αρθ-13 του ΠΔ-78/88 που

ασχολείται με την τοποθέτηση, επισκευή και συντήρηση συσκευών και

εξαρτημάτων τροφοδοσίας και λειτουργίας κινητήρων αυτοκινήτων με

υγραέριο και γενικότερα με αεριώδη υπό πίεση καύσιμα.

2. α) Τα συνεργεία που εξουσιοδοτούνται να χορηγούν κάρτα

ελέγχου καυσαερίων (ΚΕΚ) σε βενζινοκίνητα ή υγραεριοκίνητα

αυτοκίνητα πρέπει να διαθέτουν πέραν του άλλου υποχρεωτικού

εξοπλισμού τους και αναλυτή ελέγχου καυσαερίων τουλάχιστον των

παραμέτρων, μονοξειδίου του άνθρακα (CO), διοξειδίου του άνθρακα

(CO2) ακαύσων υδρογονανθράκων (HC), συντελεστή λ καθώς και όργανο

μέτρησης των στροφών του κινητήρα. Η αρχή λειτουργίας του αναλυτή

καυσαερίων πρέπει να είναι απορρόφηση της υπέρυθρης ακτινοβολίας

χωρίς διασπορά (NDIR) και να έχει την δυνατότητα εκτύπωσης των

αποτελεσμάτων της μέτρησης.

β) Τα συνεργεία που εξουσιοδοτούνται να χορηγούν την κάρτα

ελέγχου καυσαερίων (ΚΕΚ) σε πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα πρέπει να

φέρουν πέραν του άλλου υποχρεωτικού εξοπλισμού τους και όργανο

ελέγχου καυσαερίων για την μέτρηση του καπνού στα καυσαέρια των

πετρελαιοκινήτων αυτοκινήτων, δειγματοληπτικής αναρρόφησης

καυσαερίων και οπτικής αναγνώρισης φίλτρων κατά την πρότυπη

κλίμακα BACHARACH.

γ) Τα όργανα ελέγχου της παραγράφου αυτής πρέπει να έχουν

έγκριση τύπου από αρμόδια Αρχή χώρας μέλους των Ευρωπαϊκών

Κοινοτήτων.

δ) 'Ολα τα συνεργεία που εξουσιοδοτούνται να χορηγούν την

κάρτα ελέγχου καυσαερίων (ΚΕΚ), πρέπει να πληρούν τις διατάξεις

του Αρθ-9 του ΠΔ-78/88 (ΦΕΚ-34/Α/88 ) σε ότι αφορά τον αερισμό.

Επίσης επιβάλλεται να έχουν σύστημα ανυψώσεως του

αυτοκινήτου προκειμένου να είναι δυνατός ο έλεγχος της κατάστασης

της εξατμίσεως.

3. Τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία έκδοσης της κάρτας ελέγχου

καυσαερίων (ΚΕΚ) είναι υποχρεωμένα να προσαρμόζονται στις

εξελίξεις της τεχνολογίας, της νομοθεσίας και να συμμορφώνονται

με τις οδηγίες που θα εκδίδονται από τα συναρμόδια Υπουργεία από

κοινού σε ότι αφορά την διενέργεια μετρήσεων και συλλογή

στοιχείων των υπόψη ελέγχων.

4. 'Ολα τα συνεργεία που εξουσιοδοτούνται να χορηγούν ΚΕΚ

θα είναι εξοπλισμένα με συλλέκτη δεδομένων (DATA COLECTOR) για

την καταγραφή των αυτοκινήτων στα οποία χορηγείται η ΚΕΚ. Τα

στοιχεία αυτά αποστέλλονται στην αρμόδια Υπηρεσία που θα ορισθεί

ως ειδικός φορέας εποπτείας σύμφωνα με την παρ.5 του Αρθ-3 του

Ν-2052/92 για επεξεργασία.

Με εγκύκλιο του φορέα εποπτείας θα καθορισθούν οι τεχνικές

λεπτομέρειες του DATA COLECTOR και τα στοιχεία τα οποία θα

καταγράφονται από κάθε συνεργείο επισκευής αυτοκινήτων καθώς και

η συχνότητα αποστολής αυτών.

5. Οι τυχόν αναγκαίες επισκευές, ή ρυθμίσεις των οχημάτων

γίνονται στα συνεργεία επισκευής που έχουν το ανάλογο δικαίωμα

σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν-1575/85 (ΦΕΚ-207/Α/85) όπως

εκάστοτε ισχύει.

ΑΡΘΡΟΝ-2

Η εξουσιοδότηση των συνεργείων επισκευής οχημάτων που

αναφέρεται στο Αρθ-1 της παρούσης χορηγείται από την αρμόδια

Υπηρεσία Συγκοινωνιών του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών,

η οποία τηρεί και το αντίστοιχο μητρώο των ιδιωτικών συνεργείων

επισκευής οχημάτων τα οποία έχουν λάβει την εξουσιοδότηση.

2. Ο ενδιαφερόμενος για να λάβει την εξουσιοδότηση

χορήγησης κάρτας ελέγχου καυσαερίων (ΚΕΚ) πρέπει να υποβάλλει

στην αρμόδια Υπηρεσία Συγκοινωνιών τα εξής δικαιολογητικά:

α) Αίτηση.

β) Επικυρωμένο αντίγραφο της άδειας λειτουργίας του

συνεργείου.

γ) Επικυρωμένο αντίγραφο της άδειας άσκησης επαγγέλματος

του υπεύθυνου του συνεργείου.

δ) Υπεύθυνη δήλωση του Ν-1599/86 στο όνομα του οποίου έχει

εκδοθεί η άδεια λειτουργίας, στην οποία θα δηλώνεται ότι το

συνεργείο πληρεί τους όρους που αναφέρονται στις διατάξεις της

παρ.2 του Αρθ-1 της παρούσας και αναλυτική περιγραφή αυτών.

3. 'Οταν πληρούνται όλες οι προηγούμενες προϋποθέσεις, η

εξουσιοδότηση της παρ.1 του άρθρου αυτού χορηγείται καταρχάς για

όσο χρόνο ισχύει η άδεια λειτουργίας του συνεργείου και όχι

περισσότερο από τρία (3) έτη και ανανεώνεται με την ίδια

διαδικασία της προηγούμενης παραγράφου.

4. Ο εξοπλισμός και οι εγκαταστάσεις των συνεργείων

υπόκειται σε επιθεώρηση από τεχνικούς υπαλλήλους των αρμοδίων

περιφερειακών Υπηρεσιών και ΚΤΕΟ.

Σε έλλειψη τεχνικών υπαλλήλων των οικείων περιφερειακών

Υπηρεσιών του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών ορίζονται

τεχνικοί υπάλληλοι, για την διενέργεια της αυτοψίας από άλλες

Νομαρχιακές υπηρεσίες ή της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου

Μεταφορών και Επικοινωνιών.

Η επιθεώρηση γίνεται για την διαπίστωση της καλής και

σύμφωνα με τους όρους της παρούσης απόφασης λειτουργίας τους.

5. Η εξουσιοδότηση χορήγησης της κάρτας ελέγχου καυσαερίων

(ΚΕΚ) δεν δημιουργεί κανένα δικαίωμα σ' αυτόν στο όνομα του

οποίου εκδόθηκε ή σε τρίτον, ούτε τυχόν για το συνεργείο, μπορεί

δε εφόσον διαπιστωθεί οποτεδήποτε ότι έπαυσαν να υπάρχουν οι

προϋποθέσεις με τις οποίες χορηγήθηκε, να αφαιρεθεί προσωρινά ή

οριστικά με αιτιολογημένη ειδική απόφαση της αρχής που τη

χορήγησε.

6. Η εξουσιοδότηση των κέντρων ελέγχου για την χορήγηση της

κάρτας ελέγχου καυσαερίων (ΚΕΚ), θα γίνει μετά την θεσμοθέτηση

των όρων ίδρυσης και λειτουργίας των.

ΑΡΘΡΟΝ-3

1. Η αρμόδια Υπηρεσία Συγκοινωνιών που χορήγησε την

εξουσιοδότηση αποστέλλει αντίγραφο της χορηγηθείσης

εξουσιοδότησης στην αρμόδια Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων

της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Μεταφορών και

Επικοινωνιών, η οποία και τηρεί στοιχεία όλων των

εξουσιοδοτημένων συνεργείων επισκευής οχημάτων για την χορήγηση

της κάρτας ελέγχου καυσαερίων (ΚΕΚ).

2. Από τις διατάξεις αυτής της απόφασης δεν προκαλείται

δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της

Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 19 Νοεμβρίου 1992

  • Upvote 1
  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα,

 

Πόσος χρόνος (γραφειοκρατικά) χρειάζεται περίπου για τη διαδικασία ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείου?

 

Ευχαριστώ

  • 4 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Συνάδερφοι καλησπέρα,

 

μου έχει τύχει η εξής υπόθεση: ο πελάτης μου ιδιοκτήτης αντιπροσωπείας και συνεργείου αυτοκινήτων θέλει να κάνει μία προσθήκη - η οποία γίνεται μόνο κατά παρέκκλιση στα 5 μέτρα - και να μετατρέψει το συνεργείο σε βαρέων οχημάτων.

 

Το υπάρχον συνεργείο βρίσκεται εκτός σχεδίου αλλά εντός της ζώνης των 500 μέτρων. Η βεβαίωση χρήση γης από την πολεοδομία αναφέρει ότι επιτρέπονται στο σημείο εκείνο μόνο βιομηχανίες-βιοτεχνίες χαμηλής όχλησης.

 

Ερωτήσεις:

Σε ποια βαθμίδα όχλησης ανήκει το συνεργείο βαρέων οχημάτων?

Με ποιες προυποθέσεις κατατάσσεται στην χαμηλή?

Ποια η σχετική εγκύκλιος που το αναφέρει και που μπορώ να την βρω?

Το ότι προυπάρχει συνεργείο πως μας επηρεάζει?

Και τέλος...στη συνολική επιφάνεια του συνεργείου συνυπολογίζεται και η επιφάνεια της έκθεσης αυτοκινήτων, γιατί με αυτή την προυπόθεση ξεπερνάμε τα 1000μ2 και πάμε περιφέρεια...?

 

Εδω και 15 μερες τρέχω από το συγκοινωνιών στην πολεοδομία και τούμπαλιν :) και άκρη δεν βγάλαμε...

 

Οποια βοήθεια θα ήταν χρήσιμη.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.