Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

..."Ενδεικτικό να σας πώ οτι οι περισσότεροι απο αυτούς βλέποντας την δουλειά που έχω αναρωτιούνται γιατί ακούνε οτι τα ΤΕΙ θεώρουνται "χαμηλού επιπέδου". Αυτά τα λίγα και συγνώμη αν σας κούρασα...... "

 

Αγαπητέ φίλε johnpey ανέλυσα παραπάνω γιατι "ακούνε" και έχουν αυτη την άποψη που περιγράφεις. Το ξαναλέω μια φορά ακόμα. Στα πολυτεχνεία έχει εισαχθεί ένα νέο μάθημα που λέγεται "Η αρρώστια του κλάδου μας : ΤΕΙ" . Το περιεχόμενο του μαθήματος αυτού, που διδάσκεται από το 1ο εως το 5ο έτος το έχουν μελετήσει πολύ προσεκτικά κομπλεξικά μέλη του ΤΕΕ και καθηγητές των πολυτεχνείων, όλοι τους, μηδενός εξαιρουμένου, εμπλεκόμενοι σε διάφορες δουλειές, απευθείας αναθέσεις μελετών, χρηματοδοτήσεις κλπ με το δημόσιο ή κοινοτικά προγράμματα. Πρόκειται για ακόμα μια αθλιότητα συκοφάντησης των ελληνικών ιδρυμάτων (ΤΕΙ) για καθαρά συντεχνιακούς λόγους και συμφέροντα έξω από τη πραγματική ουσία του προβλήματος.

  • Απαντήσεις 132
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Χάρης :

_ Έχεις σπουδάσει Πολιτικός Μηχανικός και αν ναι σε ποιο Πανεπιστήμιο και πότε;

Ρωτάω για να δω αν έχεις προσωπική γνώση του προγράμματος σπουδών, του επιπέδου σπουδών, των διδασκόντων καθηγητών, των φοιτητών ή η άποψή σου έχει σχηματιστεί από γνώμες τρίτων. Έχει σημασία αυτό που ρωτώ.

_ Έχεις σπουδάσει σ' άλλο τμήμα Πολυτεχνικής σχολής; Αν ναι, δεν ισχύουν τα ίδια για τους Μηχανολόγους, Τοπογράφους κ.λπ.;

Ειδήμονας δε γίνεσαι με το που ορκίζεσαι, επιστήμονας γίνεσαι. Έχει τεράστια διαφορά.

 

Έχω σπουδάσει εμπειροτέχνης μηχανικός στο Πολυτεχνείο του Ζιμπάμπουε , όπου και εισάχθηκα με 3π/4 μόρια και ολοκλήρωσα επιτυχώς τις σπουδές μου μετά από 3 χρόνια . Γενικά δεν ήμουν καλός μαθητής και γενικά λάδωνα για να περάσω τα μαθήματα και δεν αρίστεψα στο τμήμα μου ούτε και σε κανένα μάθημα εν μέρει . Αυτά τα λέω και για να αλλάξω λίγο το κλίμα εδώ , διότι από την τελευταία φορά που ήρθα , πια μυρίζει μπαρούτι .

Όμως ασχέτως του τι έκανα εγώ στη Μόσχα , το θέμα είναι ΕΔΩ τι γίνεται . Θέλω να πω , όταν βλέπω τους φίλους μας Pariah και GeorgeS να προβάλουν βάσιμα επιχειρήματα υπέρ αυτού που υποστηρίζουν , τότε φυσικά και αρχίζω και αμφιβάλω για αυτά που ήξερα .

Όταν ο Pappos λέει πως δεν είναι δυνατόν κάποιος με 5 χρόνια που διδάσκεται όλα αυτά τα μαθήματα στο Πολυτεχνείο να είναι πιο ειδήμονας ταυτόχρονα σε όλα απ'ότι είναι κάποιος που ασχολείται 4 χρόνια ειδικά με ένα αντικείμενο ,, τότε φυσικά και θα του δώσω δίκιο . Εξάλλου , οφείλω να πω , πως εγώ ο ίδιος έχω δει νέους των ΤΕΙ που πέρασαν από το γραφείο και με εξέπληξαν με τις γνώσεις τους επάνω σε πρακτικά θέματα .

Όταν ο GeorgeS μας εξηγεί πως το ΤΕΕ εναντιώνεται στην αναβάθμηση των ΤΕΙ πέρι ενός εξαμήνου , φυσικά και απορώ .

Όταν διαβάζω πως από τη μία η 5-ετή φοίτηση χρησιμοποιείται ως επιχείρημα εκπαιδευτικής ανωτερότητας , ενώ από την άλλη επιδιώκεται το 4+1 , φυσικά και διερωτόμαι .

Όμως θέλω να απευθυνθώ λίγο στους υποστηριχτές των ΤΕΙ : διάβασα επανελυμένως ότι "η ηγεσία του ΤΕΕ στάθηκε εμπόδιο ..." , "ο υπουργός παρεμπόδισε ..." κτλ . Αυτά είναι πολύ βαριά λόγια . Θέλω λοιπόν , αν γίνεται , να μου καταδείξετε κάποια ντοκουμέντα . Όλα αυτά κάπου πρέπει να έχουν γραφτεί επίσημα .

 

 

Α , Χάρη , και κάτι σχετικά με του επιστήμονες : οι επιστήμονες ασχολούνται με έρευνα ή έρευνα και εφαρμογή · εμείς , όμως , ασχολούμαστε αποκλειστικά με την εφαρμογή :D .

 

Υ.Γ. : johnpey , όντως οι 30 ώρες που αναφέρεις είναι υπερβολικά λίγες για εκπαίδευση ... κρίμα διότι μου χάλασες λιγάκι την εικόνα :D .

Δημοσιεύτηκε

iliekater: το οτι το ΤΕΕ απειλούσε πως αν ανωτατοποιηθούν τα ΤΕΙ θα σταματήσει τα Δημόσια Εργα δεν σου είναι αρκετό εμπόδιο;

Δημοσιεύτηκε

Tι θράσος είναι αυτό , τα έχουμε ισωπεδώσει όλα.Εδώ δεν τολμάω να πω εγώ ότι το Α.Π.Θ. είναι ισάξιο με το Ε.Μ.Π. τολμάνε να το συγκρίνουνε με τα Τ.Ε.Ι. Με προέκταση τους αντίστοιχους αποφοίτους.

Υπάρχουν διαφορές τόσο σε επίπεδο διδασκόντων και μαθημάτων όσο και σε επίπεδο φοιτητών.Αυτό είναι μια πραγματικότητα αρέσει ή δεν αρέσει.

 

 

GeorgeS..."Ενδεικτικό να σας πώ οτι οι περισσότεροι απο αυτούς βλέποντας την δουλειά που έχω αναρωτιούνται γιατί ακούνε οτι τα ΤΕΙ θεώρουνται "χαμηλού επιπέδου". Αυτά τα λίγα και συγνώμη αν σας κούρασα...... "

Tι σημαίνει αυτό , δηλαδή;Aυτό μπορεί να γίνεται γιατί χρεώνεις λιγότερο , γιατί είσαι εργατικός εσύ και τελειώνεις τις δουλειές γρήγορα , γιατί είσαι κοινωνικός και έχει πολλές γνωριμίες , γιατί γιατί..................

Καμία σχέση δεν έχει με την υποβάθμιση της Εκπαίδευσης ή την κόντρα ΑΕΙ-ΤΕΙ;

 

Η υποβάθμιση της Εκπαίδευσης είναι άλλη και δεν έχει σχέση με Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. αλλά στον τρόπο λειτουργίας των πανεπιστημίων.Θέλω καθηγητές πανεπιστημίου πνευματικούς ηγέτες που θα δημιουργούν αυριανούς επιστήμονες και όχι μονοδιάστατους ανθρώπους που κοιτάνε πως θα βγάλουν παραπάνω λεφτά ή πως θα κάνουνε δημόσιες σχέσεις και θα γλείψουν κανένα κομματόσκυλο ώστε να εξελιχθεί η καριέρα τους.

Θέλω τον καθηγητή που τον πληρώνει ο πατέρας μου με τους φόρους του να είναι κάθε μέρα στο πανεπιστήμιο και να ασχολείται με τους φοιτητές και τα μαθήματα του και όχι με εξωπανεπιστημιακές δουλειές.Αν θέλανε να βγάλουν παραπάνω λεφτά , ας γινότανε επιχειρηματίες.

Θέλω διδακτορικό ή θέση λέκτορα να παίρνει ο ικανότερος και όχι ο γιος του καθηγητή ή πρόεδρος της τάδε παράταξης ξεχρεώνοντας παλιά ''γραμμάτια''.

Όπως και για τους φοιτητές δεν είναι φυσιολογικό να τελειώνεις μια σχολή στα 10+ χρόνια.Κάτι δεν πάει καλά εκτός και αν δουλεύεις παράλληλα.

Αυτά είναι πρόβληματα των Ελληνικών Πανεπιστημίων.

Οι απόφοιτοι τους εξακολουθούν να είναι περιζήτητοι για μεταπτυχιακά στο εξωτερικό ακόμη και με χαμηλό βαθμό πτυχίου.

Δημοσιεύτηκε

Iliekater, δες αυτό το link. Δες τι υποκριτές είναι όλοι αυτοί που λένε ότι "αναβαθμείστε πρώτα τα ιδρύματα (ΤΕΙ)" και μετά βλέπουμε. Δες ποιοί κίνησαν γή και ουρανό για να μην αναβαθμιστούν ποτέ τα ΤΕΙ, και δέστε και εσείς οι υπόλοιποι που λέτε ότι "κουράζεστε" να ακούτε ότι φταίει συνεχώς το ΤΕΕ και μπλα μπλα μπλα, ένα δείγμα της δράσης του. Στο παρακάτω link ή πιο σημαντική προσπάθεια αναβάθμισης των ΤΕΙ με την προσθήκη νέων μαθημάτων και εξαμήνων συναντά για ακόμα μια φορά εμπόδιο το γραβατοφορεμένο αληταριό του ΤΕΕ.

 

http://archive.enet.gr/1999/11/27/on-line/keimena/greece/greece1.htm

Δημοσιεύτηκε

Δεν θεωρείς το ΑΠΘ ισάξιο με το ΕΜΠ όμως έχεις τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα αγαπητέ spy1551. Αν είσαι ακριβοδίκαιος ζήτα να "κόψουν" κάποια επαγγελμάτικα δικαίωματα απόφοιτων του ΑΠΘ ή αλλιώς μη θεωρείς περίεργο κάποια άλλα ιδρύματα, που δε τα θεωρείς εσύ ισάξια με το ΕΜΠ, να διεκδικούν τα ίδια δικαιώματα

Δημοσιεύτηκε
Δεν θεωρείς το ΑΠΘ ισάξιο με το ΕΜΠ όμως έχεις τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα αγαπητέ spy1551. Αν είσαι ακριβοδίκαιος ζήτα να "κόψουν" κάποια επαγγελμάτικα δικαίωματα απόφοιτων του ΑΠΘ ή αλλιώς μη θεωρείς περίεργο κάποια άλλα ιδρύματα, που δε τα θεωρείς εσύ ισάξια με το ΕΜΠ, να διεκδικούν τα ίδια δικαιώματα

 

Δεν είναι το ίδιο πράγμα όμως. Άλλο η σύγκριση ΑΠΘ και ΕΜΠ μεταξύ τους και άλλο η σύγκριση πολυτεχνικών σχολών του ΑΠΘ και του ΕΜΠ με άλλες σχολές του ίδιου θεωρητικά αντικειμένου. Φαντάσου να φτάσουμε να έχουμε μεταξύ ισότιμων ανωτάτων σχολών διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα τι έχει να γίνει μετά με τα ΤΕΙ...

 

Τελικά το ερώτημα "ποιός ο λόγος ύπαρξης των ΤΕΙ αν έχουν τα ίδια επαγγλεματικά δικαιώματα με τα ΑΕΙ" έχει απαντηθεί;

 

Η αναγωγή του ΤΕΙ (δομικών έργων συγκεκριμένα, για τα υπόλοιπα δεν ξέρω τη σχέση έχουν με τα αντίστοιχα ΑΕΙ) σε "σχολή εργοδηγών" δε θα ήταν μια λύση ώστε να μη μπλέκουμε με δικαιώματα ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΙΕΚ, ιδιωτικών πανεπιστημίων (στο μέλλον), εμπειροτεχνών και λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων;

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον λιγο για το ΕΜΠ...γιατί πολλά ακουω και αρχίζει να ανεβαίνει πάλι η πίεση μου. Το ΕΜΠ έχει καλούς καθηγητές (με όλη την σημασία της λέξεως) όπως και το ΑΠΘ. Το παραμύθι τώρα ότι το ΕΜΠ είναι το καλύτερο και οτι όποιος βγει απο την σχολή των μηχανικών είναι ειδήμονας αυτό είναι ιστορία για τους σοβαρούς τουλάχιστον αστεία. Και εξηγούμαι. Εχω πει τόσες πολλές φορές που ειλικρινά έχω κουραστεί με αυτήν την κατασταση εδώ στο Ελλαδιστάν. Η κάθε σχολή σου προσφέρει βάσεις. Αν ενδιαφέρεσαι για τις μεταλλικές και είσαι μηχανικός π.χ. στον Βόλο μελετάς τις σημειώσεις και τα βιβλία των Βάγια, Ερμόπουλου και με προσωπική εργασία κόπο και δουλειά γίνεσαι ένας καλός μηχανικός για μεταλλικές π.χ. Και αφού είναι και εκεί τόσο καλοί (στις μεταλλικές) τότε γιατί παιδί που ήρθε στην Γερμανία για master σε γερμανικό πολυτεχνείο κόπηκε κατά σειρα 3 φορές στις μεταλλικές (όχι μάθημα του master, αλλά προπτυχιακό και μην πεταχτεί κανείς έξυπνος και πει για DIN 18800 γιατί ακόμα δεν είχε φτάσει εκεί, κόλησε στην στατική επίλυση, γιατί εκει τα λύνουν με θεωρία 2ης τάξης τους στατικούς φορείς) ??? Άρα μην ακούω για ΕΜΠ και πράσινα άλογα. Δηλαδή κάποιος από το ΑΠΘ που ξεσκίζεται και διαβάζει μεταλλικές θα έρθει ο άλλος απο το ΕΜΠ και θα του πει μην μου μιλάς για μεταλλικές γιατί εγώ είμαι απο το ΕΜΠ. Αυτα μπορεί να τα πει σε κανένα περιπτερά ή σε κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί με τα ακαδημαικά γιατί υποτιμούν την νοημοσύνη μας !!! Και φυσικά εννοείται κανείς δεν μπορεί να κάνει στατικά μόνος του όταν βγει πρώτη φορά από οποιαδήποτε σχολή γιατί απλά λογικά δεν έχει την πείρα. Και εγω ξέρω να λύνω γραμμική απεικόνιση και τοπολογία και επικαμπύλια...τι σημαίνει αυτό ??? Οτι μπορώ μόλις τελειώσω να βγω έξω και να κάνω στατικά ??? Μην τα λέμε έτσι απότομα γιατί μπορούμε να πάθουμε και τίποτα. Αν δεν στρωθείς μόνος σου και με την βοήθεια μεγαλυτέρων, αν δεν είσαι παρών στις σκυροδετήσεις και αν δεν μελετάς συνέχεια και ασχολείσαι με το αντικείμενο εμένα αν μου έρθει κάποιος απο το ΕΜΠ με τον αέρα και καλά είμαι μηχανικός ΕΜΠ και μου πεί για στατικά το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να τον στείλω να μου κάνει καφέδες στο γραφείο !!!! Δηλαδή δεν κατάλαβα...το ΑΠΘ ή έστω της Πάτρας τι έιναι?? Υπάρχει ίσως διαφορά στο επίπεδο των καθηγητών αλλά αυτό δεν μου λέει τίποτα. Αν δεν στρωθείς ο ίδιος μόνος σου δεν πας να είσαι και απο το ΜΙΤ. (Ολα τα παραπάνω είναι πάντα προσωπικές απόψεις)

Σας ευχαριστώ και συγνώμη για τα σκληρά ίσως λόγια που χρησιμοποίησα.

Δημοσιεύτηκε

Απλά τον προηγούμενο τον βρήκα πολύ δήθεν κ δεν μου άρεσε καθόλου.

Στην Ευρώπη κ συνεπως στην Ελλάδα η τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι Barchellor-->Master. Ούτε σχολές εργοδηγών, ούτε ΑΕΙ-ΤΕΙ, ούτε ανώτερες σχολές, ούτε κολλέγια ούτε τίποτα. Αν δεν πάρουν οι αποφοιτοι ΤΕΙ Barchellor τοτε δεν σπούδασαν σε τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα, και είναι όλοι θύματα απάτης (άσε που είναι αντισυνταγματκό). Αν παρουν Barchellor τότε με ένα Master είναι ισότιμοι με οποιοδήποτε απόφοιτο έχει Barchellor+Master. Γιατί το παιδεύουμε; Δεν είναι δίκαιο; Κ ο τύπος που πάει σε ένα οποιοδήποτε ίδρυμα του εξωτερικού κ γυρνάει με τα πτυχία αυτά γιατί ειναι αποδεκτός; Σε λίγο με τα ΚΕΣ να δίνουν τα πτυχία αυτά γιατί θα είναι αποδεκτοί οι απόφοιτοι τους; Είχαμε τόσο καιρό να λύσουμε τέτοια ζητήματα άλλα κάποιοι όντας περιχαρακωμένοι στην ψευδαίσθηση ότι στην Ελλάδα ότι θέλουν αυτοί θα γίνει, δεν συζητησαν ποτέ, αντιθέτως δηλητηρίαζαν κ τις σκέψεις άλλων. Τώρα αυτή η αναγνωριση των ΤΕΙ μάλλον θα γίνει μέσω έμμεσων αναγνωρίσεων, δικαστικών αποφάσεων, προσφυγών κτλ. Κ θα μέινει κ ο απόφοιτος Πολυτεχνείου κ ο απόφοιτος ΤΕΙ με το αίσθημα της αδικίας.

Δημοσιεύτηκε

Η αναγωγή του ΤΕΙ (δομικών έργων συγκεκριμένα, για τα υπόλοιπα δεν ξέρω τη σχέση έχουν με τα αντίστοιχα ΑΕΙ) σε "σχολή εργοδηγών" δε θα ήταν μια λύση ώστε να μη μπλέκουμε με δικαιώματα ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΙΕΚ, ιδιωτικών πανεπιστημίων (στο μέλλον), εμπειροτεχνών και λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων;

 

Ξέρεις τι λέω εγώ? Δεν μετονομάζουμε καλύτερα το πολυτεχνείο σε "Σχολή Πεφωτισμένων "? Γιατί, για τα μεγάλα έργα (βλέπε αεροδρόμια κλπ) ανίκανοι είναι αφού τις μελέτες τις κάνουν γερμανοί και ξένοι μηχανικοί, για τα μικρά έργα υπάρχουν αυτοί των ΤΕΙ, για τις κατασκευές στο εργοτάξιο επίσης. Αρα τι νόημα έχει να υπάρχει ? μόνο για τις υπογραφές και τα φράγκα ? εε γιαυτό λέω ας μετονομάσουμε το πολυτεχνείο σε σχολή πεφωτισμένων, και οι απόφοιτοί του να πληρώνονται μονο για να κάθονται. Να κάθονται και να σκέφτονται δύσκολα θέματα οπως το πως με 4 έτη σπουδών αντι για 5 αναβαθμίζεται η ποιότητα του ΕΜΠ, και μετά να γράφουν τις αναλύσεις τους στις φυλλάδες του ΤΕΕ. Ετσι κι αλλιως συνήθως αυτό κάνουν και σήμερα, τολάχιστον όσοι βρισκονται στο δημόσιο. Άλλοι δουλεύουν . Ακριβώς αυτό λοιπόν είναι το μεγάλο μάθημα του Πολυτεχνείου. Ότι όποιος το τέλειωσε, πεφωτισμένος γαρ, εχει το δικαίωμα να μην δουλέυει αυτός αλλά να δουλεύουν άλλοι γιαυτόν.

 

Άλλωστε ποιος μπορεί να αμφισβητήσει την φοβερή τεχνολογική πρόοδο της χώρας μας και τις άρτιες υποδομές της, την έρευνα και τις πρωτοποριακές ανακαλύψεις που έγιναν με την συμβολή του φοβερού και παγκοσμίως μοναδικού δηθεν τεχνικού σύμβουλου του Ελληνικού κράτους. Ακόμα και το Πακιστάν και το Ιραν πιο πολύ έρευνα έχουν αναπτύξει από οτι οι πεφωτισμένοι των πολυτεχνείων και του ΤΕΕ. Το πανεπιστήμιο της Τεχεράνης έχει πολύ πιο εξελιγμένα ερευνητικά προγράμματα από οτι το ΕΜΠ. Άρα, για τον προηγούμενο φίλο, λογικό είναι το ΕΜΠ να μην βρίσκεται στα 500 καλυτερα πανεπιστήμια. Ζήτημα είναι να βρίσκεται στα 55000 ειδικά τώρα που ζητάει να γίνει και τετραετές για να αναβαθμιστεί όπως λέεει χεχεχε...

 

Υ.Γ. Όλη η απάντησή μου στο ίδιο μήκος κύματος με αυτό εκείνων που λένε περι ισοτιμίας ΤΕΙ και εργοδηγών κλπ. Οσο η βάση της συζήτησης κινείται στα πλαίσια της ΤΕΕτζιδικης προπαγάνδας και συκοφάντησης θα λεμε οτι θέλουμε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.