myri Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Οι φιλόλογοι με μεταπτυχιακά στα παιδαγωγικά μπορούν να διεκδικήσουν θέσεις δασκάλων ή νηπιαγωγών;;; [που θεωρούνται «κατώτεροι» καλώς ή κακώς] Υπάρχουν κάποια τυπικά και ουσιαστικά κριτήρια. Διαφορετικά αν δε μας αρέσουν να καταργήσουμε όλο το εκπαιδευτικό σύστημα. Καθένας να διδάσκεται ότι θέλει και του αρέσει σπίτι του όπως γινόταν στην Αρχαία Ελλάδα. Να φιλοσοφούμε και για να επιβιώσουμε να έχουμε δούλους.
m@rios Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Ναι. Λέω ότι αυτός που μπήκε στα ΤΕΙ και τέλειωσε ένα ανώτατο ελληνικό ίδρυμα μπορεί κάλλιστα στη πορεία της επαγγελματικής του καριέρας να αποδείξει επι της ουσίας ότι είναι εξίσου καλός ή και καλύτερος από ένα διπλωματούχο μηχανικό στη δουλεια του. Αν πραγματικά λόγω εμπειρίας, λόγω πρόσθετων σπουδών, λόγω εξειδίκευσης λόγω λόγω λόγω, αποδείξει ότι είναι εξίσου καλός να μην αποκτήσει ποτέ παραπάνω επ. δικαιώματα ??? γιατί οχι ??? με ποιο σκεπτικό λέτε όχι ?. Μπορεί εγώ να είχα μια άτυχη στιγμη στα 17 μου και να μην ήξερα -οπως οι περισσότεροι- τι εστί επαγγελματικά ΤΕΙ, πανεπιστήμιο, ειδικότητες κλπ. Μετά όμως, αφού τέλειωσα και βγήκα έξω, ενδιαφέρθηκα, εξειδικέυτηκα απέκτησα εμπειρία και τελικά μπορεί να είμαι και επι της ουσίας καλύτερος απο τον διπλωματούχο. Γιατί να μην εχω το δικαίωμα να επεκτείνω τα επ. δικαιωματά μου ??? Δεν κατάλαβα, δεν λέμε ότι τέλειωσε κάποιο τεχνικό λύκειο. Μιλάμε για ανθρώπους που σπουδάσανε 4 χρονια σε ανωτατα ιδρύματα τεχνολόγων μηχανικών της χώρας μας και είναι πολλές φορές καλύτεροι από κάποιους του εξωτερικού για τους οποίους κουβέντα δεν βγάζετε. άλλο αυτό και άλλο να ισοτιμηθούν τα επαγγελματικά δικαιώματα ΑΕΙ και ΤΕΙ με βάση το πτυχίο και μόνο. Το έγραωα και πριν, ένα σύστημα ανγνώρισης επαγγελματικών δικαιωμάτων μεβάσει συνδυασμό εμπειρίας, σπουδών και γραπτών εξετάσεων με ίδια θέματα για όλους είναι σαφών ανώτερο από το σημερινό. Άλλο να διεκδικείς κάτι τέτοιο και άλλο να διεκδικείς ίσα δικαιώματα με κατώτερο πτυχίο και μόνο. Εξάλλου τα επαγγελματικά δικαιώματα που παρέχει κάθε σχολή είναι εκ των προτέρων γνωστά.Σε όποιον δεν αρέσουν απορώ γιατί πήγε σε μια τέτοια σχολή. Ας σπούδαζε κάτι άλλο ή ας ξαναέδινε εξετάσεις. Κανείς δεν δικαιούται ετσιθελικά να θέλει να ανατρέψει μια ασύμφορη για αυτόν κατάσταση την οποία εκ των προτέρων (όφειλε να) γνώριζε και οικειοθελώς βρέθηκε σε αυτήν. Από εκεί και πέρα ποιος σου είπε ότι κανείς δεν αντιδρά για τους απόφοιτους από αγγλία. Μια χαρά ατνιδρά το ΤΕΕ, τους φορτώνει ο ΔΟΑΤΑΠ 6-7 γερά μαθήματα και είτε τα παρατάνε είτε μετά από μερικά χρόνια διαβάζουν και τα περνάνε. Αν και το πλέον σωστό θα ήταν να μην αποχωρίζεται το πτυχίο από την αγορά εργασίας της χώρας στην οποία αποκτήθηκε. Δηλαδή κάποιος που τέλειωσε στην Αγγλία να εγγραφεί στο ΤΕΕ εφόσον καταφέρει και αποκτήσει επαγγελματικά δικαιώματα στο οικείο βρετανικό επαγγελματικό επιμελητήριο. Εδώ να σημειώσω ότι παρά τα όσα εξωφρενικά ακούγονται, ισότητα επαγγελματικών δικαιωμάτων δεν υπάρεχει, δηλαδή κάποιος που είναι μέλος του ΤΕΕ δεν εγγραφεται αυτομάτως στο αντίστοιχο βρετανικό ΤΕΕ αλλά ακολουθεί τη διαδικασία που ακολουθούν οι υπόλοιποι πόφοιτοι που δεν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα σε καμια χώρα της ΕΕ. Κατά τα άλλα το ΤΕΕ δεν ανγνωρίζει επαγγελματικά δικαιώματα ξένων πτυχιούχων και είναι ο κακός της υπόθεσης.
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Myri sorry που στο λεω αλλά μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Εδώ μιλάμε για δύο σχολές που οι μεν βγάζουν διπλώματούχους μηχανικούς, οι δε βγάζουν τεχνολόγους μηχανικούς στην ίδια ειδικότητα. Και οι δε, (οι δευτεροι δηλ.) απλά δεν έχουν επ. δικαιώματα. Και λέμε ότι πρέπει να έχουν, ισως όχι αυτά των πρώτων, αλλά αυτά που έχουν οι ισότιμοι προς αυτούς στην Ε.Ε. Και επίσης λέμε ότι αν μπορούν κάποτε, λόγω εμπειρίας, λόγω εξειδίκευσης με το αντικείμενο να τα αναβαθμίσουν. Και το σωστό και δίκαιο για μένα είναι ότι ναι, αν με τα χρόνια στη δουλειά του μηχανικού και με το προσωπικό τοςυ ενδιαφέρον το αξίζουν τότε ναι να αποκτήσουν αυτά τα δικαιώματα που κάποιοι τα απέκτησαν αμέσως μόλις βγήκαν απο τη σχολή τους. Τιποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.
erling Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Εχω κουραστεί πραγματικά να διαβάζω τα ίδια και τα ίδια. Η λύση είναι ΜΟΝΟ μία, την ανέφερε και ο Χάρης. Μετονομασία των ΤΕΙ σε Πολυτεχνεία, αξιολόγηση όλων (ΤΕΙ και ΑΕΙ) και κλείσιμο όσων δεν πληρούν τις προυποθέσεις. Ολα τα άλλα είναι ημίμετρα ή ακόμα χειρότερα ψηφοθηρικά μέτρα.
sundance Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Και οι δε, (οι δευτεροι δηλ.) απλά δεν έχουν επ. δικαιώματα. πραγματικα επειδη δεν γνωριζω,τι επ δικ δεν εχουν? Μετονομασία των ΤΕΙ σε Πολυτεχνεία, αξιολόγηση όλων (ΤΕΙ και ΑΕΙ) και κλείσιμο όσων δεν πληρούν τις προυποθέσεις. την πας πολυ μακρια τη βαλιτσα,και αμφιβαλλω αν θα οδηγηθει καπου.
myri Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Εχω κουραστεί πραγματικά να διαβάζω τα ίδια και τα ίδια.Η λύση είναι ΜΟΝΟ μία, την ανέφερε και ο Χάρης. Μετονομασία των ΤΕΙ σε Πολυτεχνεία, αξιολόγηση όλων (ΤΕΙ και ΑΕΙ) και κλείσιμο όσων δεν πληρούν τις προυποθέσεις. Ολα τα άλλα είναι ημίμετρα ή ακόμα χειρότερα ψηφοθηρικά μέτρα. συνφωνώ, αλλά δε δέχομαι να ισχύσει αναδρομικά
stayros Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Απο τι στιγμή που το πτυχίο του ΤΕΙ είναι Barchelor (να σε καλά ρε Μπολόνια) δε θα πρέπει ο απόφοιτος του ΤΕΙ να έχει τα ίδια επ. δικαιώματα σε κάθε χώρα αντίστοιχα με το κάτοχο Barchelor απο πχ Αγγλία; Βουλγαρία; Με το Master δεν πρέπει να συμβαίνει το ίδιο; Η Ε.Ε. πια αυτά τα θεωρεί αυτονόητα, και όσο η Ελλάδα δε το δέχετε αυτό, θα πέφτει καμπάνα. Έτσι λοιπόν θα πρέπει να οριοθετήσουν τα Πολυτεχνεία τι πτυχία χρειάζονται για τα επ. δικαιώματα τους (π.χ. τώρα είναι μόνο Barchelor) κ όποιος έχει τα αντιστοιχα θα τα απολαμβάνει. Λέγε με Μηχανικό ΤΕ, ΚΕΣ κτλ δεν θα έχει σημασία. Οι βάσεις των πανελλήνιων θα έχουν αξία μόνο σε κάποιους που δεν λένε να δουν τι συμβαίνει γύρω τους. Κ όσοι πιστεύουν οτι το ΤΕΕ δε θα τους δεχτει κ αλλα πολλά ας μην ονειροπολούν. Η αντιστοιχία θα είναι αυτόματη. Ακαδημαικά θα υπάρχει διαφορά αλλα δε θέλουν όλοι να γίνουν καθηγητες σε ΤΕΙ, Πολυτεχνεία κτλ Προσωπικά δεν θεωρώ λύση να γίνουν όλα τα ιδρύματα πολυτεχνεία απλά πρεπει να εξορθολογιστούν τα επ. δικαιώματα σε όλους τους κλάδους, να μπορείς με κάποιο τρόπο να πιστοποιείς τις γνώσεις κ την εμπειρία σου ώστε να αναβαθμιζονται τα δικαιώματα αυτά (άλλος πρότεινε συνεχείς εξετάσεις, εγώ πιστευω στη δημιουργία μητρώου κάπως σαν το ΜΕΚ για ιδιωτικά έργα) ώστε να αντανακλούν το επίπεδο σου ως μηχανικό σε βάθος χρόνου κ όχι επείδη κάποτε έγραψες καλα, κ ας έκανες 30χρόνια να πάρεις πτυχίο, κ ας μην ασχολήθηκες ποτέ με το επάγεελμα, να μπορείς ανα πάσα στιγμη να υπογράφεις τα πάντα.
sundance Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 και πως θα πιστοπoiειται η γνωση? πως η εμπειρια? και θαρχισουν μετα οι μεγαλες οι εταιριες να μαλωνουν για το ποια θα δινει περισσοτερα πυραυλακια... και επισης να σημειωσω οτι ξερω πολιτικους υπομηχανικους οι οποιοι εχουν διαπρεψει στον ιδιωτικο τομεα (και οχι με αντιπαροχες αλλα με μελετες) και οντως σε πολλα θεματα ειναι πιο καταρτισμενοι απο διπλωματουχους. ας παρουμε το αλλο σεναριο: ο γιος μου μαλ@@@ς ειναι?ας διαβασει λιγο,χαλαρα,ας παει τεχνολογος,θα εχει τα ιδια δικαιωματα με τον διπλ/χο,μετα θα τον στειλω στον θειο του που εχει εταιρια να μαζεψει πυραυλακια και ποιος τον πιανει... δεν ειναι λυσεις αυτες.
stayros Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Όπως είπα κ πρίν εγώ πιστεύω με τη δημιουργία ενός μητρώου. Στα δημόσια έργα πως πιστοποιείται η εμπειρία του κατασκευαστή δηλαδή και ανάλογα με τη βαθμίδα του ΜΕΚ μπορείς να αναλαμβάνεις κ αντίστοιχα έργα; Κ εκεί βέβαια ένας έμπειρος Μηχανικός ΤΕ αναλαμβάνει μεγαλύτερα έργα από ένα νέο Μηχανικό ΠΕ. Άσε που με αυτό το τρόπο ίσως εμποδίσεις μεγαλοκατασκευαστες να αναλαμβάνουν κ μικρά κ μεγάλα έργα (όπως συμβαίνει στην επαρχία) κ να μπορούν οι νέοι μηχανικοί να βρίσκουν πιο εύκολα δουλειά. @sundance γιατί δε λές καλύτερα ο γιός σου να μη διαβάσει καθόλου, να πάει σε ένα ΚΕΣ, να πάρει 1 πτυχίο μηχανικού κακήν κακώς κ μετα να αναλάβει το γραφείο σου μετα βαιων κ κλάδων όταν θα έρθει η ώρα να αποσυρθείς; Το ίδιο βέβαια δεν συμβαίνει κ τώρα; Απλά θα έπρεπε να ξηλωθείς λίγο παραπάνω για να τον στείλεις κ σε κάποιο πανεπιστήμιο σε χώρα ΕΕ. Αυτό γιατί το δέχεστε;
sundance Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2008 για δημοσια ουτως η αλλως αυτο ισχυει.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα