Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Χαίρετε,

 

σε μια περίπτωση δήλωσης, είχα κάνει λάθος Τ.Ζ. και για να την διορθώσω (αφού είχε πληρωθεί από τον πελάτη το παράβολο), άλλαξα την τιμή μου και ξαναέκανα υποβολή. Τότε για πρώτη φορά κατά τη δήλωση της ορθότητας των στοιχείων βγήκε και η επιλογή του αριθμού των δόσεων, την οποία εκ παραδρομής δεν πρόσεξα και έτσι δήλωσα εν αγνοία μου καταβολή εφάπαξ. Ξέρει κάποιος πώς μπορώ να αλλάξω αυτό ακριβώς το στοιχείο της δήλωσης; Όπως έχω καταλάβει, αυτό εμφανίζεται την πρώτη φορά που μετά το παράβολο κάνεις υποβολή για πληρωμή και ποτέ ξανά. Είναι δυνατόν να μην μπορεί να αλλάξει αυτό εφόσον ο πελάτης δεν έχει προβεί σε καμία περεταίρω πληρωμή;;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  • Απαντήσεις 28
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Έλα ντε! Μάλλον όχι!! Γιατί πριν πατήσεις «αποδοχή» λέει πως μετά την υποβολή, ο τρόπος πληρωμής είναι δεσμευτικός

Δημοσιεύτηκε

Μα είναι λογικό αυτό?? Εδώ μπορείς να αλλάξεις τα στοιχεία της δήλωσής σου και τα ποσά και δεν μπορείς να αλλάξεις τον τρόπο πληρωμής? Είναι λάθος του λογισμικού αυτό και δεν εξυπηρετεί τίποτα. Τι να μπορεί να γίνει...?

 

Ευχαριστώ πολύ συνάδελφε!

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι, στο γραφείο που δουλεύω έχει προκύψει το ίδιο πρόβλημα. Από λάθος έγινε επιλογή πληρωμής εφ' άπαξ.

Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει τρόπος να αναιρεθεί αυτή η επιλογή;

Υπάρχει κάποιος που να έχει καταφέρει να επικοινωνήσει με το ΤΕΕ και να διορθώσει κάποια λάθος καταχώρηση τέτοιου είδους; Και αν ναι, με ποιο τρόπο;

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά για την όποια βοήθεια.

Δημοσιεύτηκε

Στο σεμινάριο είχανε πει πως είναι το μόνο που δεν αλλάζει. Μαλλον πρέπει να μπορέσεις να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά(καλή τύχη) και αν γίνεται να στο ξεμπλοκάρουν κάπως..

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ πολύ. Μήπως γνωρίζει κάποιος ένα τηλέφωνο στο οποίο υπάρχει περίπτωση να απαντήσει κάποιος; Αν έμενα Αθήνα θα πήγαινα προσωπικά...

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι, μάλλον θα βρεθεί λύση στο πρόβλημά μου και ενημερώνω για όποιον την πατήσει όπως εγώ. Μετά από πολλές ώρες αναμονής στη γραμμή εξυπηρέτησης του ΤΕΕ, βρήκα γραμμή και με παρέπεμψαν στο γενικό τηλ εξυπηρέτησης του ΤΕΕ και συγκεκριμένα στον κ. Παναγιωτόπουλο. Όπως φαίνεται, είναι υπεύθυνος για ό,τι μπορεί να χρειαστεί ιδιαίτερης μέριμνας και επέμβασης στο λογαριασμό του μηχανικού, όπως στην περίπτωσή μου. Σήμερα δεν κατάφερα να τον βρω γιατί ήταν απασχολημένος με το ηλεκτρονικό σύστημα του ΤΕΕ που ήταν πεσμένο από το πρωί όπως ίσως είδατε, αλλά μου ζήτησαν να στείλω fax γιατί τα παραλαμβάνουν έτσι και τα διορθώνουν μαζικά. Το πρόβλημα αυτό το έχουν κι άλλοι μηχανικοί και οι αιτήσεις ήταν πολλές. Οπότε μάλλον διορθώνεται και αυτό.. το λέω για όποιον το πάθει και αγχωθεί ...

Ευχαριστώ και πάλι

Δημοσιεύτηκε

Γιατί τόση ταλαιπωρία; Είναι τόσο δύσκολο να μπορούσε να αλλάξει ηλεκτρονικά.

 

Ευχαριστούμε συνάδελφε. Μήπως να γράψεις και το φαξ για να μην περιμένουμε μία ώρα στο τηλέφωνο; Ευχαριστώ!

Δημοσιεύτηκε

εγω σε μια δηλωση που ειναι σε ολοκληρωμενη υπαγωγη εκανα λαθος την ημερομηνια αυτοψιας και εγραψα αντι για 2011 , 2001!!! πρεπει να στειλω φαξ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.