Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αεροφωτογραφίες


Recommended Posts

Ρε παιδιά η πεθερά μου νομιποίησε αυθαίρετο χώρο έκλεισε δηλαδή την πυλωτη ισογείου που υπάχθηκε στο νόμο 4014/11 στη Νίκαια έχει πληρώσει τα πάντα όλα και τις δόσεις και θέλει να βάλει ρεύμα. Της ζήτησαν από την ΔΕΗ αεροφωτογραφια και υπευθυνη δηλωση το ειπε στον μηχανικο και της ζηταει 200 ευρω. Είναι φυσιολογικό? Έχω βρει την αεροφωτογραφια απο το κτηματολόγιο. Κάνει?

 

 

 

Μην κάνετε διαδοχικά τις ίδιες δημοσιεύσεις σε πολλά θέματα. Για να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε αλλαγή στο περιεχόμενο του κειμένου ή για να συμπληρώσετε το μήνυμα που δημοσιεύσατε, χρησιμοποιείστε την εντολή "Επεξεργασία".

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής

Didonis

Edited by Didonis
Link to comment
Share on other sites

Αρχικά προς πληροφόρηση σας, υπάρχει ειδικό section για απορίες ιδιωτών όπως εσείς.

Επί της ουσίας, λάβετε υπόψην πως η αεροφωτογραφία απαιτεί επίσκεψη (1η) από τον μηχανικό στον φορέα, εντοπισμό ακινήτου, παραγγελία, επίσκεψη (2η) από τον μηχανικό στον φορέα κατόπιν μιας περίπου εβδομάδας, παραλαβή αεροφωτογραφίας, με κόστος α/φ από 15 εώς 65 ευρώ ανάλογα την περίπτωση. Επίσης, αναλαμβάνει ευθύνη υπογράφοντας οτιδήποτε του ζητάει η ΔΕΗ επί της ΥΔ. Εάν λοιπόν κρίνετε, πως η αμοιβή του σας φαίνεται υπέρογκη, κάντε έρευνα αγοράς στους μηχανικούς ή δοκιμάστε να εκτυπώσετε την φωτογραφία που βρήκατε από το κτηματολόγιο και πηγαίνετε την έτσι. Καλή συνέχεια!

Edited by DIMITRIS80
Link to comment
Share on other sites

Αν και offtopic, για βοήθεια, επισυνάπτω αυτό το link:

http://www.deddie.gr/Default.aspx?id=59003&nt=18&lang=1

 

Είναι τα δικαιολογητικά που απαιτούνται σύμφωνα με την "επίσημη" ΔΕΗ (ΔΕΔΗΕ) και όχι με τα κατά τόπους "μαγαζάκια" της.

Επίσης, επειδή ακριβώς ένα "μαγαζάκι" μου ζητούσε διάφορα επιπλέον έγγραφα, έκανα ερώτηση στο mail της ΔΕΔΗΕ από το παραπάνω site και η απάντηση που πήρα ήταν ότι τα δικαιολογητικά είναι ΜΟΝΟ αυτά που αναφέρονται στο ΕΠΙΣΗΜΟ site.

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ερωτημα.

 

Εχει ο ΟΚΧΕ καμια σχεση την Κτηματολογιο ΑΕ??

 

Σε περιπτωση Ν4014, μου απαντησαν απο τον ΟΚΧΕ οτι δεν εχουν α/φ "μετα το 2003", ενω στον γεωγραφικο εντοπισμο του συστηματος βλεπω κανονικα το ακινητο μου (κατασκευης 2007).

Edited by terry
Link to comment
Share on other sites

Φημολογείται από καιρό ότι θα ενοποιηθούν, αφού, άλλωστε, δεν έχει νόημα που εξακολουθούν να είναι αυτοτελείς οργανισμοί.

 

Τώρα, στο πρόβλημά σου, δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.

Edited by MAKAP
Link to comment
Share on other sites

ΜΑΚΑΡ

 

Νομιζω οτι σε καποιο νομοσχεδιο που ειναι προς ψηφιση το αναφερει καθαρα.

 

ΥΓ. Τωρα το θυμηθηκα, ειναι στο νομοσχεδιο για τους Δασικους Χαρτες

Link to comment
Share on other sites

Για ιστορικούς και μόνο λόγους να αναφέρω ότι επί εποχής Κουλουμπή, στη δεκαετία του ΄80, άρχισε να συζητιέται σοβαρά η ανάγκη για το Κτηματολόγιο, μετά την αποτυχία του σχεδίου του Καλιατάκη, το 1971, προϊσταμένου της τότε υπηρεσίας, για τη δημιουργία Κτηματολογίου με βάση τα φωτογραμμετρικά διαγράμματα που συντάχθηκαν για το σκοπό αυτό και προσλήφθηκαν αρκετοί υπάλληλοι (μηχανικοί και άλλοι). Έτσι, δημιουργήθηκε ο ΟΚΧΕ, ο οποίος αποτέλεσε άλλη μια οργανική (ανεξάρτητη;  μονάδα, η οποία, παρά το γεγονός ότι λειτούργησε με ΔΣ και στελέχη του ΔΣ που είχαν όνομα και ιστορία στο χώρο (θα μπορούσα να αναφέρω αρκετά ονόματα αλλά αυτό δεν είναι τόσο σημαντικό), δεν κατάφερε να επιτελέσει το ουσιαστικό και βασικό έργο της, σχετικά με την εισήγηση για την εκπόνηση ενός σύγχρονου και ολοκληρωμένου Κτηματολογίου,  και παρέμεινε μέχρι σήμερα (28 χρόνια περίπου) σαν άλλη μια απλή υπηρεσιακή μονάδα, χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο.

 

Την άνοιξη του 1993 ο μακαρίτης Κατσιγιάννης (υφυπουργός τότε) ξεκίνησε μια σκέψη για το Κτηματολόγιο (στόχος του ήταν να το αναθέσει σε μια ξένη μεγάλη εταιρεία (ιταλική αν θυμάμαι καλά) και η εκπόνηση να γίνει από τα ελληνικά μελετητικά γραφεία. Το ΤΕΕ αντέδρασε και συγκροτήθηκε μια επιτροπή για να εισηγηθεί τις προδιαγραφές και τον τρόπο εκπόνησης του μεγάλου αυτού σχεδίου. Τον Σεπτέμβρη 1993 έπεσε η τότε κυβέρνηση και τα συμπεράσματα αυτής της επιτροπής αποτέλεσαν τη βάση για την εισήγηση του τότε υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Λαλιώτη προς την ΕΕ για τη χρηματοδότηση αυτού του έργου που χαρακτηρίστηκε ως "το μεγαλύτερο από τα μεγάλα έργα".

 

Το έργο εγκρίθηκε από την ΕΕ και εντάχθηκε  στα σχετικά προγράμματα αλλά, δυστυχώς, ξέφυγε τελείως από τον αρχικό σχεδιασμό και ενώ υπήρχαν δεσμεύσεις για την πορεία και την έκταση, που θα κάλυπτε με την αντίστοιχη χρηματοδότηση, τα αποτελέσματα ήταν τελείως διαφορετικά, και αναγκαστήκαμε αφενός να το διακόψουμε αφετέρου να επιστρέψουμε μεγάλα ποσά από τα κονδύλια που είχαμε εισπράξει από την ΕΕ και είχαμε διαθέσει σε άλλους σκοπούς.

 

Θα μπορούσα να γράψω πολύ περισσότερα από τα παραπάνω, για τα γεγονότα της περιόδου αυτής, αλλά περιορίζομαι σ΄αυτά για να μην κουράζονται οι αναγνώστες. Πάντως, ΚΑΙ σ' αυτό το θέμα αποδείχτηκε ότι δεν είμαστε ικανοί, σαν λαός, ηγεσία, και παράγοντες, να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες που μάς προσφέρονται για να βελτιώσουμε την κατάσταση της χώρας και των πολιτών της.

Edited by MAKAP
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

-Μακάρ λες μεγάλες αλήθειες...πες τα να μαθαίνουμε κι εμείς οι νέοι....!!! 

-Για τις αεροφωτογραφίες του ΥΠΕΚΑ έχετε ακούσει τίποτα θα βγάλουν κάτι για τα προ 28-07-11 όπως έχει διαρρεύσει; 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.