Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δικαίωμα υπογραφής τοπογραφικού διαγράμματος κατά ΕΓΣΑ


Recommended Posts

είδες που σου λέω ότι είστε άσχετοι

καταρχήν 3,5 χρόνια είναι τα τει

 

στο δέκατο εξάμηνο εγώ διδάχτηκα προεντεταμένο

καταλάβετε ότι εμείς στο δέκατο έχουμε λίγα μαθήματα και διπλωματική

Link to comment
Share on other sites

Η εσ. αρχιτεκτονικής έχει αυτή την βάση λόγω των 2 σχεδίων που έχει επιπλέον , όπως και η Αρχιτεκτονική . Η βάση των δομικών Πειραιά ήταν πάντα υψηλή , αλλά βέβαια υπάρχει και η λογική του εύρους των βαθμών πρώτου και τελευταίου σε μιά σχολή . Δεν είναι όλοι του 8 , αλλά ελάχιστοι , οι τελευταίοι και αυτοί πρακτικά δεν τελειώνουν .

 

crisvan ο pappos έχει κριθεί και αλλού , οπότε άσε τις κριτικές . Γενικά σταματήστε και οι δύο , αλλά και οι άλλοι να συμπεριφέρεστε οπαδικά .

Τους περισσότερους από εμάς τους τε , δεν τους ενοχλούν οι διπλωματούχοι , αλλά ότι έκαναν λάθος και δεν πήγαν σε μιά σχολή του εξωτερικού να πάρουν και αυτοί δικαιώματα όπως δεκάδες χιλιάδες μέλη του τεε , η πλειοψηφία από το 80 και μετά .

Και μην μου πείτε γιά δύσκολες σπουδές κλπ , γιατί έχω δεκάδες παραδείγματα από το 70 και μετά .

Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν υπάρχουν και άξιοι , αλλά όπως και να το κάνουμε δεν τελειώσαν όλοι το ΜΙΤ η κάτι έστω ανάλογο .

 

Τώρα ότι υπάρχουν ταλιμπάν ένθεν κακείθεν είναι προφανές .

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

καταρχήν 3,5 χρόνια είναι τα τει

 

Και 3 έτη είναι στην Αγγλία .Τι σημασία έχει λοιπόν πόσα χρόνια είναι ?

Και από 5 έτη να σου έρθουνε από τα βαλκάνια πάλι το ίδιο πρόβλημα θα έχεις .Αυτό λέγεται όπως πολύ σωστά είπε ο Alexios κόμπλεξ ανωτερότητας .Και δυστυχώς αυτό το κόμπλεξ ανωτερότητας το έχουν και άλλοι συνάδελφοι .

Edited by Ferari
Link to comment
Share on other sites

Τελικά τι γίνεται, το πρόβλημα εντοπίζεται στα χρόνια ή στη βάση εισαγωγής? Στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τι άλλαξαν και τι διόρθωση έκαναν ? Που πήγαν τους εισακτέους από τους 30000 του 75 στους 100000 του 2000 . Οτι φτάσαμε να έχουμε 501 τμήματα και 30000 μονίμους καθηγητές ανωτάτων σχολών ,χώρια τους έκτακτους ?

 

Οτι ο κάθε μεγαλογιατρός , μεγαλοδικηγόρος , μεγαλομηχανικός και μεγαλοδημοσιογράφος είναι και επίκουρος ?

 

Οτι όλοι ο απόφοιτοι λυκείου περνάνε σε κάποια σχολή και όσοι δεν το καταφέρνουν πηγαίνουν έξω ?

 

Οτι πολλοί γόνοι φοροδιαφευγόντων μικρομεσαίων , διεφθαρμένων δημοσίων υπαλλήλων και πολιτικών , πραγματικά περιστατικά που όλοι γνωρίζουμε , σπούδασαν σε πληρωμένες πανεπιστημιακές σχολές με "ειδικά" δίδακτρα ?

 

Οτι οι κομματικές επαφές δίνουν πτυχία και βαθμούς ?

 

Γιά γίνε πιό σαφής .

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξαν στο γεγονός ότι έπειτα από τόσα χρόνια προσαρμόσαμε την κύρια δομή του εκπαιδευτικού μας συστήματος που είχαμε στα ευρωπαϊκά δεδομένα .Στις ευρωπαϊκές συνθήκες .Έγινε επιτέλους το πρώτο βήμα .Αυτό το βήμα θα φέρει το επόμενο που αφορά στην αλλαγή νοοτροπίας όσον αφορά αυτά που αναφέρεις .Αν καταφέρουμε και κάνουμε και το δεύτερο βήμα που είναι και το ποιό δύσκολο τότε θα έχουμε βελτιωθεί ως κοινωνία και ως χώρα .Προσωπικά δεν θεωρώ κακό το ότι υπάρχουν τόσες σχολές .Μακάρι και άλλες τόσες να υπήρχαν ώστε όλοι να σπούδαζαν και κανένας να μην έμενε αμόρφωτος , και κανένας να μην έφευγε έξω για σπουδές αλλά μόνο αυτοί που ήθελαν να φύγουν για δουλειά .Αυτοί που επιθυμούν να ζήσουν έξω και να εργαστούν .

Edited by Ferari
Link to comment
Share on other sites

Η μόρφωση φίλε μου αποκτάται στις λεγόμενες εγκύκλιες σπουδές . Δηλαδή στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση . Εκεί παιδεύεται ο νέος .

 

Στις ανώτατες σχολές μαθαίνει ένα επάγγελμα και επικουρικά , έναν καλύτερο τρόπο του σκέπτεσθαι .

 

Αλλά αν οι εγκύκλιες είναι γιά πέταμα , που κατά το μάλλον ή ήτον είναι , τότε η γνώση έχει πετάξει .

 

Εχω γνωρίσει σε διακοπές προ εικοσαετίας , πραγματικά μορφωμένο Γερμανό , χειριστή οικοδομικού γερανού . Στην Ελλάδα , άμα έχεις διδακτορικό στα οικονομικά θεωρήσαι μορφωμένος . Δεν είναι όμως απαραίτητο να συμβαίνει αυτό . Το βλέπουμε να συμβαίνει σε παγκόσμιο επίπεδο με τις αναλύσεις που κάνουν ,

Link to comment
Share on other sites

Στις ανώτατες σχολές μαθαίνει ένα επάγγελμα και επικουρικά , έναν καλύτερο τρόπο του σκέπτεσθαι .

 

Αυτό όμως το επάγγελμα είναι που σου δίνει την τροφή να ζήσεις .Που σε κάνει άνθρωπο και σε κατασταλάζει στην ζωή. Αυτό για το οποίο θέλουν όλοι να αποκτήσουν ανεξαρτήτως για το εάν πέτυχαν η απέτυχαν πράγμα που και αυτό βασίζεται στον αριθμό τμημάτων και σχολών .Εάν υπήρχαν σχολές για όλους που επιθυμούσαν να σπουδάσουν κάτι ανάλογο με εμάς τότε δεν θα χρειαζόντουσαν να μείνουν αμόρφωτοι κάποιοι η να φύγουν στο εξωτερικό. Αλλά ακόμα και σήμερα υπάρχει από όλους μας μια υποκρισία .Παίζουμε με τους αριθμούς ενώ γνωρίζουμε πως και αυτοί οι αριθμοί κρύβουν σκοπιμότητες , εξυπηρετούν αυτά τα οποία εμείς επιθυμούμε χωρίς να ενδιαφερόμαστε για τον συνάνθρωπο μας .Απαιτούμε αυστηρό τρόπο εξέτασης από την μεριά του επιμελητηρίου χωρίς όμως να αλλάξουμε την νοοτροπία μας. Ζητάμε να επιβάλλει αυστηρότητα αλλά προσεγγίζοντας πάντα τα δικά μας συμφέροντα . Έτσι όμως δεν διορθωνόμαστε διότι καταλήγουμε στα ίδια αποτελέσματα που μας καλύπτουν κατά τον ίδιο προηγούμενο τρόπο που ζούσαμε και είχαμε ως χώρα .

Edited by Ferari
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.