Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δικαίωμα υπογραφής τοπογραφικού διαγράμματος κατά ΕΓΣΑ


Recommended Posts

Δεν φτιάχνεις εσύ το σύστημα. Το έφτιαξε η ΕΕ και λέγεται Bologna. Εκεί δεν έχει ούτε πανελλήνιες, ούτε κατάταξη ούτε τίποτα. Έχεις πτυχίο, έχεις επαγγελματικά δικαιώματα...

H διακήρυξη της Bologna δεν είναι συμφωνία της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά των περίπου 40 ευρωπαϊκών κρατών τα οποία, άλλα στην αρχή και άλλα στη συνέχεια, την αποδέχθηκαν.

Τα ζητήματα της Παιδείας, της Εθνικής Άμυνας και της Εξωτερικής Πολιτικής εξαιρούνται από την κοινή πολιτική στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης και είναι στην αποκλειστική δικαιοδοσία κάθε χώρας.

Link to comment
Share on other sites

Όπως επίσης έχουν όλες τις ευρωπαικές προδιαγραφές τα πτυχια των τει αλλά είπαμε ζει η παράνοια!!!!!

. As δεχτούμε ότι όλες οι σχολές είναι ίσες και ότι οι απόφοιτοι τους έχουν τις ίδιες γνώσεις . Γίνονται όλοι δεκτοί σε μεταπτυχιακά γνωστών σχολών όπως Imperial MIT κτλ ή κάποιοι δεν μπορούν λόγω του πτυχίου της σχολής ; Edited by spy1551
Link to comment
Share on other sites

Καλά καλά ότι μας συμφέρει.Όπως τα μεταπτυχιακά,από τη μια οι διπλωματούχοι έχουν την απαίτηση να αναγνωριστούν τα πτυχία τους και σαν μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών λόγο bologna αλλά από την άλλη δεν δέχονται τους πλήρης όρους!!!!!!!Σε απλά ελληνικά--παράνοιαααα--

 

Μα τι επιστημονικές αναρτήσεις είναι αυτές spy!!!!!!!!Στείλτω και στους ξένους καθηγητές που έκαναν τις αξιολογήσεις στα ελληνικά ΑΕΙ να γελάσουν και αυτοί!!!!τι να κάνουμε ''τσούζει΄΄ η αλήθεια

Αριστεία για το ΤΕΙ Κρήτης

09:47

Εύσημα σε όλα, από τη διδακτέα ύλη και το εκπαιδευτικό προσωπικό ως την ερευνητική του δραστηριότητα, απέσπασε το Τμήμα Ηλεκτρολογίας του ΤΕΙ Κρήτης, μέσω ειδικής αξιολόγησης που έγινε από πανεπιστήμια του εξωτερικού.

Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 17-19 Οκτωβρίου από τρεις Έλληνες καθηγητές διακεκριμένων πανεπιστήμιων του εξωτερικού, επιλεγμένους από την Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ). Οι τρεις καθηγητές κάνουν άκρως κολακευτικές διαπιστώσεις, καθώς, όπως επισημαίνουν χαρακτηριστικά στην έκθεση αξιολόγησης, το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος «είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σε σχέση με άλλα τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, και σε ελληνικό και σε διεθνές επίπεδο», με τη διδακτέα ύλη να «έχει σχεδιαστεί κατάλληλα ώστε οι απόφοιτοι να είναι ανταγωνιστικοί για την αγορά», καθώς «καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεματικών ενοτήτων από βασικά μαθήματα Ηλεκτρολογίας έως σύγχρονα και προηγμένα μαθήματα, όπως Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, Φωτονική, Υλικά, Ρομποτική, Μηχατρονική κ.λπ.».

 

«Αφοσιωμένοι στο καθήκον»

 

Στο κομμάτι της εκπαίδευσης, η επιτροπή αξιολόγησης αναγνωρίζει ότι «η πλειοψηφία των μελών του εκπαιδευτικού προσωπικού είναι αφοσιωμένοι στο καθήκον τους και κοντά στις ανάγκες των φοιτητών, με όλους τους φοιτητές να συμφωνούν στην υψηλή ποιότητα διδασκαλίας και προσοχής εκ μέρους του προσωπικού», ενώ, σε σχέση με την ερευνητική δραστηριότητα του Τμήματος Ηλεκτρολογίας, η έκθεση μνημονεύει ότι «το τμήμα έχει να επιδείξει εξαιρετικούς ερευνητές που ασχολούνται με πρωτοπόρες ερευνητικές δραστηριότητες, με πολλούς φοιτητές να πραγματοποιούν την πτυχιακή τους εργασία και την πρακτική τους άσκηση σε εξαιρετικά εργαστήρια με άριστες υποδομές». Παραδέχεται δε ότι «μέλη του προσωπικού είναι ιδιαίτερα επιτυχημένα στην ανάπτυξη έρευνας υψηλής απήχησης σε συνεργασία με εθνικούς και διεθνείς φορείς», έρευνα που αφορά σε «θέματα διεπιστημονικού χαρακτήρα, που καλύπτουν πλατιά περιοχή επιστημονικών ενοτήτων στα όρια της Ηλεκτρολογίας, της Φυσικής και της Χημείας».

Στην έκθεση επισημαίνεται ακόμη πως «το τμήμα έχει ισχυρούς δεσμούς με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, τη ΔΕΗ, την Περιφέρεια Κρήτης, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ηρακλείου, καθώς και πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε θέματα ενέργειας και περιβάλλοντος».

Edited by terry
Link to comment
Share on other sites

H διακήρυξη της Bologna δεν είναι συμφωνία της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά των περίπου 40 ευρωπαϊκών κρατών τα οποία, άλλα στην αρχή και άλλα στη συνέχεια, την αποδέχθηκαν.

Τα ζητήματα της Παιδείας, της Εθνικής Άμυνας και της Εξωτερικής Πολιτικής εξαιρούνται από την κοινή πολιτική στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης και είναι στην αποκλειστική δικαιοδοσία κάθε χώρας.

 

Η συμφωνία της Bologna είναι η επίσημη πολιτική της ΕΕ στην παιδεία ΔΕΣΜΕΥΕΙ την Ελλάδα στην εφαρμογή της. Στο κάτω κάτω και εμείς την υπογράψαμε. Εσύ γιατί νομίζεις ότι δέχτηκαν άρων άρων να αναγνωρίσουν τα κολέγια; Μήπως γιατί οι καμπάνες που θα έπεφταν σε λίγο θα ακουγόντουσαν μέχρι την Αλάσκα; Με τα ΤΕΙ το θέμα είναι πιο περίπλοκο καθώς πρέπει να τελεσιδικήσει επιτέλους μία δίκη στο ΣτΕ για να πάμε σε ευρωπαικό δικαστήριο. Πόσο λες να καταφέρνει το ΤΕΕ να το τρενάρει ακόμα μέχρι να πάμε για αρνησιδικία;

Link to comment
Share on other sites

Τα ζητήματα της Παιδείας, της Εθνικής Άμυνας και της Εξωτερικής Πολιτικής εξαιρούνται από την κοινή πολιτική στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης και είναι στην αποκλειστική δικαιοδοσία κάθε χώρας.

 

Δεν νομίζω να ισχύει αυτό που λέτε όσον αφορά την παιδεία. Δηλαδή τόσος χαμός που γινόταν το 2006-07 με την αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων των κολλεγίων γιατί έγινε ? Μας το επέβαλαν από την Ε.Ε, αλλιώς δεν νομίζω να είχε γίνει τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Γίνονται όλοι δεκτοί σε μεταπτυχιακά γνωστών σχολών όπως Imperial MIT κτλ

 

Την απάντηση μου θα την βρεις στην κατάλληλη ενότητα του φόρουμ που έγινε αναφορά για το Imperial .Εδώ απλός θα σε ρωτήσω για ποιό λόγο άλλαξε μετά από τόσα χρόνια το τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό μας σύστημα ?

Edited by Ferari
Link to comment
Share on other sites

«Θεματολογικά δελτία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου

4.16.0. ΠΟΛIΤIΚΗ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑIΔΕΥΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤIΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤIΣΗΣ ΚΑI ΤΗΣ ΝΕΟΤΗΤΑΣ

ΝΟΜIΚΗ ΒΑΣΗ

1. 'Aρθρα 3, 140, 146, 149 και 150 (3, 118γ, 123, 126 και 127) ΕΚ.

2. Η Συνθήκη της Ρώμης δεν περιελάμβανε εκτεταμένες αναφορές στην παιδεία. Ανέφερε απλώς στο άρθρο 3 ότι τα κράτη μέλη όφειλαν να συμβάλουν στην ποιοτική εκπαίδευση και επιμόρφωση. Οι πρώτες πρωτοβουλίες βασιζόντουσαν συνήθως στο άρθρο 128 (που διεγράφη με την έγκριση της Συνθήκης του Μάαστριχτ), το οποίο αφορούσε την επαγγελματική επιμόρφωση, και στο άρθρο 308 (235).

3. Ήταν με τη θέση σε ισχύ της Συνθήκης του Μάαστριχτ που έγινε ουσιαστικά μία συνεκτική αναφορά στη συμβολή της Κοινότητας στον τομέα αυτό. Η Συνθήκη του 'Aμστερνταμ προέβη σε μικρές αλλαγές των διατάξεων, η κυριότερη εκ των οποίων αφορούσε την εφαρμογή της διαδικασίας συναπόφασης στην επαγγελματική επιμόρφωση. Αυτό συνέβαινε ήδη με τον τομέα της παιδείας στη Συνθήκη του Μάαστριχτ.

Πρέπει να τονιστεί ότι σύμφωνα με την αρχή της επικουρικότητας κάθε κράτος μέλος έχει την πλήρη ευθύνη για την οργάνωση και το περιεχόμενο των εκπαιδευτικών και επιμορφωτικών συστημάτων του. Κάθε πράξη εναρμόνισης των νομικών και ρυθμιστικών διατάξεων των κρατών μελών αποκλείεται από το πεδίο εφαρμογής των άρθρων 149 και 150.

Το άρθρο 149 της Συνθήκης παρέχει τη βάση για τη δράση στον τομέα της παιδείας. Το άρθρο 150 ορίζει ότι η Ένωση εφαρμόζει πολιτική επαγγελματικής επιμόρφωσης προς υποστήριξη και συμπλήρωση της δράσης των κρατών μελών. Οι δράσεις που αναλαμβάνονται βάσει των άρθρων αυτών ακολουθούν τη διαδικασία συναπόφασης και απαιτούν ειδική πλειοψηφία στο Συμβούλιο.»

Link to comment
Share on other sites

Φοιτητή μας ζάλισες με το σπαμ για το τει της Κρήτης. Τελείωσε με το καλό, πέρνα και απέξω από κάποιο πολυτεχνείο και μετά πες μας ότι θες.

 

Τώρα όλοι οι πικραμένοι με το ελληνικό γεωδαιτικό σύστημα αναφοράς του 1987 τί σχέση έχουν, δεν κατάλαβα ακόμη.

---------

O ένας ονειρεύται τον γκάντι, οι ηλεκτρολόγοι παντός καιρού, άλλος ονειρεύεται σοβιετία να του βρει δουλεία και ο φοιτητής το μακρύ του και το κοντό του.

Edited by myri
Link to comment
Share on other sites

O ένας ονειρεύται τον γκάντι, ....

αυτό δεν θέλει το ΤΕΕ και τα τσιράκια του, να ονειρευόμαστε, να διεκδικούμε και να προσπαθούμε για το καλύτερο

γι αυτά που δικαιωματικά μας ανήκουν και

απλά ας το πάρει απόφαση το "μαγαζί" κι οι φίλοι του ότι οι εποχές που αλώνιζε τέλειωσαν

"το νερό έχει μπει στο αυλάκι"

το θέμα είναι πως θα το διαχειριστείτε ή αλλιώς πως θα το "χωνέψετε"

 

για το μόνο που συμφωνώ μαζί σου είναι ότι το "σκίσαμε" το ΕΓΣΑ

Edited by fraafr
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.