SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 fraafr .....για το μόνο που συμφωνώ μαζί σου είναι ότι το "σκίσαμε" το ΕΓΣΑ ΕΓΣΑ μου και γλίστρισα δηλαδή!
MScEng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Μια σημειωση για την Bologna, ειναι μια συμφωνια "στανταρισματος" των σπουδων ωστε να ειναι πιο ευκολη η αξιολογηση των προσοντων του καθενος με τις ECTS κτλ κτλ. Το 3+2+3 που αφορα τα χρονια σπουδων ειναι το μινιμουμ χωρις να ειναι δεσμευτικο,. Η Ελλαδα κρατησε το 5 για πολλες σχολες της για το βασικο πτυχιο.
Guest Ferari Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Η Ελλαδα κρατησε το 5 για πολλες σχολες της για το βασικο πτυχιο. Αν θέλει η Ελλάδα μπορεί να το αυξήσει και σε 8 έτη το βασικό πτυχίο προκειμένου όσοι έρχονται από έξω και θέλουν να αναγνωριστούν στην Ελλάδα να χρειάζονται επιπλέον και διδακτορικό τίτλο να καταθέτουν προκειμένου να αναγνωριστούν με το Ελληνικό βασικό τίτλο. 1
stayros Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 (edited) «Θεματολογικά δελτία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου 4.16.0. ΠΟΛIΤIΚΗ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑIΔΕΥΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤIΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤIΣΗΣ ΚΑI ΤΗΣ ΝΕΟΤΗΤΑΣ ΝΟΜIΚΗ ΒΑΣΗ 1. 'Aρθρα 3, 140, 146, 149 και 150 (3, 118γ, 123, 126 και 127) ΕΚ. 2. Η Συνθήκη της Ρώμης δεν περιελάμβανε εκτεταμένες αναφορές στην παιδεία. Ανέφερε απλώς στο άρθρο 3 ότι τα κράτη μέλη όφειλαν να συμβάλουν στην ποιοτική εκπαίδευση και επιμόρφωση. Οι πρώτες πρωτοβουλίες βασιζόντουσαν συνήθως στο άρθρο 128 (που διεγράφη με την έγκριση της Συνθήκης του Μάαστριχτ), το οποίο αφορούσε την επαγγελματική επιμόρφωση, και στο άρθρο 308 (235). 3. Ήταν με τη θέση σε ισχύ της Συνθήκης του Μάαστριχτ που έγινε ουσιαστικά μία συνεκτική αναφορά στη συμβολή της Κοινότητας στον τομέα αυτό. Η Συνθήκη του 'Aμστερνταμ προέβη σε μικρές αλλαγές των διατάξεων, η κυριότερη εκ των οποίων αφορούσε την εφαρμογή της διαδικασίας συναπόφασης στην επαγγελματική επιμόρφωση. Αυτό συνέβαινε ήδη με τον τομέα της παιδείας στη Συνθήκη του Μάαστριχτ. Πρέπει να τονιστεί ότι σύμφωνα με την αρχή της επικουρικότητας κάθε κράτος μέλος έχει την πλήρη ευθύνη για την οργάνωση και το περιεχόμενο των εκπαιδευτικών και επιμορφωτικών συστημάτων του. Κάθε πράξη εναρμόνισης των νομικών και ρυθμιστικών διατάξεων των κρατών μελών αποκλείεται από το πεδίο εφαρμογής των άρθρων 149 και 150. Το άρθρο 149 της Συνθήκης παρέχει τη βάση για τη δράση στον τομέα της παιδείας. Το άρθρο 150 ορίζει ότι η Ένωση εφαρμόζει πολιτική επαγγελματικής επιμόρφωσης προς υποστήριξη και συμπλήρωση της δράσης των κρατών μελών. Οι δράσεις που αναλαμβάνονται βάσει των άρθρων αυτών ακολουθούν τη διαδικασία συναπόφασης και απαιτούν ειδική πλειοψηφία στο Συμβούλιο.» Μπολόνια 1999 Στις 19 Ιουνίου 1999, 29 ευρωπαίοι υπουργοί, αρμόδιοι για την ανώτατη εκπαίδευση, συνήλθαν στην Μπολόνια για να θέσουν τις βάσεις ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης μέχρι το 2010 και προώθησης του Ευρωπαϊκού συστήματος ανώτατης εκπαίδευσης σε παγκόσμιο επίπεδο. Στη «Διακήρυξη της Μπολόνια» (Bologna Declaration) οι υπουργοί επιβεβαιώσαν την πρόθεσή τους να: Υιοθετήσουν σύστημα εύκολης ανάγνωσης και σύγκρισης των τίτλων σπουδών. Υιοθέτησαν σύστημα δύο κύκλων σπουδών προπτυχιακό / μεταπτυχιακό (undergraduate/graduate). Ιδρύσουν σύστημα πιστωτικών μονάδων (όπως το ECTS: European Credit Transfer System). Προωθήσουν την κινητικότητα με την άρση των εμποδίων. Προωθήσουν την Ευρωπαϊκή συνεργασία στη διασφάλιση της ποιότητας. Προωθήσουν την Ευρωπαϊκή διάσταση στην ανώτατη εκπαίδευση. Πεπεισμένοι οι υπουργοί ότι η δημιουργία του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης απαιτεί σταθερή υποστήριξη, παρακολούθηση και προσαρμογή στις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες, οι υπουργοί αποφάσισαν να συναντηθούν σε δυο χρόνια στην Πράγα για να πιστοποιήσουν την πρόοδο που θα είχε επιτευχθεί και τα βήματα που θα έπρεπε να παρθούν συτη συνέχεια. Το σύστημα των δύο κύκλων σπουδών Οι Υπουργοί δεσμεύτηκαν μέχρι το 2005 να αρχίσει η υλοποίηση του συστήματος και υπογράμμισαν την πρόοδο που έχει επιτευχθεί. Θεωρούν σημαντική την κατανόηση και αποδοχή των νέων προσόντων (qualifications) μέσω της ενίσχυσης του διαλόγου στο εσωτερικό των ιδρυμάτων και μεταξύ ιδρυμάτων και εργοδοτών. Οι Υπουργοί ενθαρρύνουν τα κράτη μέλη να αναπτύξουν πλαίσιο συγκρίσιμων και συμβατών προσόντων για τα συστήματα ανώτατης εκπαίδευσης. Θ’ αναζητήσουν τη δυνατότητα περιγραφής τους με όρους φόρτου εργασίας, επίπεδο, αποτελέσματα μάθησης, δεξιότητες (competences) και προφίλ. Ανέλαβαν να επεξεργαστούν σύστημα πλαίσιο (overarching framework) πιστοποίησης προσόντων για τον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης. Σε τέτοιο πλαίσιο, οι τίτλοι σπουδών θα πρέπει να έχουν αποτελέσματα (outcomes) οριζόμενα με διαφορετικό τρόπο. Ο πρώτος και ο δεύτερος κύκλος τίτλων σπουδών θα πρέπει να έχουν διαφορετικό προσανατολισμό και προφίλ για να καλύπτει την ποικιλότητα των προσωπικών και ακαδημαϊκών αναγκών αλλά και των αναγκών της αγοράς εργασίας. ..................................................... Για να τελειώνουμε λοιπόν με τις εξυπνάδες ότι η Ελλάδα μπορεί να σηκώσει μπαϊράκι και να κάνει ότι θέλει στην ανώτατη παιδεία. Και έχει διευκρινιστεί ποιος είναι ο χώρος της ανώτερης (στα ελληνικά ανώτατης για να μην μπερδεύονται μερικοί μερικοί) εκπαίδευσης στην ΕΕ και έχουμε δεσμευτεί ως χώρα να τον ακολουθήσουμε. Χαρακτηριστικό αποτέλεσμα αυτής της δέσμευσης τα κολέγια. Θα βλέπανε αλλιώς ποτέ ΕΔ στην Ελλάδα; Και ναι, μπορεί όποιο πανεπιστήμιο θέλει να δίνει πρώτο πτυχίο στα 12 χρόνια σπουδών. Στην Ευρώπη έχει τόση αξία όση ένα BSc των 3 χρόνων... Edited Ιανουάριος 29 , 2012 by stayros
Guest Ferari Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Και ναι, μπορεί όποιο πανεπιστήμιο θέλει να δίνει πρώτο πτυχίο στα 12 χρόνια σπουδών. Στην Ευρώπη έχει τόση αξία όση ένα BSc των 3 χρόνων... Αρκεί να αναγνωρίζει ως ξέχωρους τίτλους αυτούς που έρχονται από έξω και που συνάδουν ως προς την κοινή πορεία των άλλων ευρωπαϊκών κρατών. Διότι εάν η Ελλάδα έχει την διάθεση να συντηρήσει σκοπίμως ένα σύστημα σπουδών παρατεταμένο και μακροχρόνιο μόνο και μόνο για να ακυρώνει τους ξένους τίτλους , τότε λυπάμαι διότι πολλοί και κυρίως οι ξένοι που επιθυμούν να εργαστούν στην χώρα μας δεν θα είναι σε θέση να δέχονται αυτές τις παραχωρήσεις που δέχονται ως σήμερα όλοι αυτοί οι Έλληνες που σπούδασαν έξω με αποτέλεσμα από κάποια στιγμή και μετά να βλέπουμε προσφυγές στην ελληνική δικαιοσύνη αλλά και στα ευρωπαϊκά δικαστήρια .Δικαίωμα τους λοιπόν είναι να κρατήσουν τα 5 , 10 , και 20 και όσα χρόνια θέλουν βασικό τίτλο , αλλά δεν θα έχουν πιστεύω από κάποια στιγμή και μετά το δικαίωμα να περιορίσουν όλους αυτούς που θα θέλουν να διεκδικήσουν το δίκιο τους μέσα από την δικαστική οδό .
stayros Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Ήδη έχει γίνει αυτό. Το ΔΟΑΤΑΠ είναι ουσιαστικά υπό κατάργηση με μόνη πραγματική αρμοδιότητα στο αν μπορεί κάποιος να συνεχίσει τις σπουδές του. Το ΣΑΕΠ δεν κοιτάζει τους αντίστοιχους ελληνικούς τίτλους παρά μόνο για τα αντισταθμιστικά, τουτέστιν άντε 3 χρόνια πράκτικη κατά μέγιστο.
konst Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 (edited) Έτσι ακριβώς είναι Ferari.Άλλα στην Ελλάδα ζούμε.Όλα τα πανεπιστήμια στο εξωτερικό δίνουν πρώτο πτυχίο στα 3 ή 4 χρόνια,αλλά εμείς οι εξυπνάκιδες τους θεωρούμε χαζούς αυτούς!!!!!!Και επειδή ακούγεται πολύ το imperial,έτσι για απλή ενημέρωση δίνει πτυχία bachelor,meng στα 3 και 4 χρόνια αντίστοιχα!!!!Φαίνεται αυτοί δεν γνωρίζουν καλά από επιστήμονες!!!! kasvan άστο αγόρι μου!!!!όπως προ είπα η αλήθεια ''τσούζει''..(και τα επιχειρήματα σου άκρως επιστημονικά)Εάν σε κούρασε η δημοσίευση για το τει Κρήτης έχω άλλη μια για το τει δυτικής Μακεδονίας ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr Σημαντική τιμητική διάκριση σε ευρωπαϊκό επίπεδο πέτυχε το ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. Το Ίδρυμα είναι ένα από τα δύο Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στην Ελλάδα που του απονεμήθηκε η ευρωπαϊκή τιμητική διάκριση Diploma Supplement Label – Πιστοποίηση Παραρτήματος Διπλώματος. Το Diploma Supplement Label πιστοποιεί την ορθή χορήγηση του Παραρτήματος Διπλώματος από ένα Ίδρυμα σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα και είναι ένδειξη ποιότητας και διαφάνειας. Απονέμεται από τον Εκτελεστικό Οργανισμό Εκπαίδευσης, Οπτικοακουστικών Θεμάτων και Πολιτισμού – Education, Audiovisual and Culture Executive Agency (EACEA) και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Το Παράρτημα Διπλώματος διευκολύνει τόσο την πρόσβαση των αποφοίτων σε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό όσο και την επαγγελματική τους αποκατάσταση στην ελληνική και διεθνή αγορά εργασίας. Αναμφισβήτητα, η διάκριση αυτή είναι ένα ακόμη βήμα στις προσπάθειες που καταβάλλει το Ίδρυμα για διεύρυνση των συνεργασιών του με άλλα Ιδρύματα της Ευρώπης και αποτελεί στρατηγικό πλεονέκτημα για τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό και την εξωστρέφεια του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Τα παράπονά σου στην ΕΕ και στην ΑΔΙΠ αλλά πρόσεχε τι θα τους πεις!!!μη χρησιμοποιήσεις τα ίδια επιχειρήματα που έδωσες σε μένα!!!!!!(αχχαχαχαχαχα) Edited Ιανουάριος 29 , 2012 by konst 1 1
Guest Ferari Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 (edited) Πάντως από έναν συνάδελφο μας περίμενα να δω μια του απάντηση ως προς την ερώτηση που του έκανα σε σχέση με αυτό που ο ίδιος ανάφερε για το Imperial , αλλά απάντηση από το πρωί δεν πήρα .Προφανώς και το μετάνιωσε που το ανάφερε το Imperial . Edited Ιανουάριος 29 , 2012 by Ferari
kasvan Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 (edited) kasvan άστο αγόρι μου!!!!όπως προ είπα η αλήθεια ''τσούζει''..(και τα επιχειρήματα σου άκρως επιστημονικά)Εάν σε κούρασε η δημοσίευση για το τει Κρήτης έχω άλλη μια για το τει δυτικής Μακεδονίας Κοίτα να δεις για το ΤΕΙ της περιοχής μου φαίνεται φοβερό το επίπεδο να έχεις πχ 2 καθηγητές σε ένα τμήμα. Όπως και το επίπεδο των σπουδαστών που είναι σαν τη θερμοκρασία της Καστοριάς: υπό το μηδέν. Αυτό το ξέρω και από διδάσκοντες και διδασκομένους. Τώρα το τι τσούζει και τι όχι κάτσε διάβασε για την εξεταστική σου και άσε το ΕΓΣΑ87 το οποίο σου είναι τελείως άγνωστο. Ή εν πάσει περιπτώσει ανοίξτε ένα νέο θέμα να γράφετε ό,τι θέλετε. Edited Ιανουάριος 29 , 2012 by kasvan
konst Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 εμπάσει???τι εννοείς??Ποιο είναι το τει της περιοχής σου και για ποιο τμήμα μιλάς για να καταλαβαίνουμε όλοι και άσε τα λόγια του αέρα 1 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα