Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ενώ τα τοπογραφικά σε επηρεάζουν άμεσα ;;!!!

Aρκετά για σήμερα. :grin:

@pappos , next thread για το μήκος λυγισμού εντός επιπέδου,

Όλο για Γερμανία μας μιλάς , για τα πολυτεχνεία στο Ελλάντα αλλά καμία σημείωση του DELFT δεν ανέβασες.

Αντίθετα μας παρέπεψες σε σημειώσεις του Ε.Μ.Π. !!!

 

*** Α , Σταύρο καλοέμαθες.

Από την μία βαριέσαι να τρέχεις να πάρεις αποφάσεις.

Από την άλλη βαριέσαι να μαζέψεις την μπάλα από την εξέδρα.

Μήπως να κάνεις τόπο στα νιάτα; ;)

Σταύρε , έρχεται Δευτέρα ..... άντε να κάνουμε και καμία δουλειά.

Edited by spy1551
Δημοσιεύτηκε

ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Π) των ΤΕΙ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: esos.gr

 

Προϋπόθεση για εκλογή Καθηγητή Τ.Ε.Ι., Αναπληρωτή Καθηγητή Τ.Ε.Ι. και Επίκουρου Καθηγητή Τ.Ε.Ι. είναι η κατοχή διδακτορικού διπλώματος και για την εκλογή σε θέση Καθηγητή Εφαρμογών Τ.Ε.Ι., η κατοχή τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών. Η διδακτορική διατριβή ο τίτλος μεταπτυχιακών σπουδών και το όλο ερευνητικό ή επιστημονικό έργο των υποψηφίων πρέπει να είναι συναφές με το γνωστικό αντικείμενο ή την ειδικότητα, κατά περίπτωση, της θέσης που πρόκειται να πληρωθεί.

 

Τα προσόντα που απαιτούνται για την εκλογή σε θέση Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Π.) Τ.Ε.Ι. είναι ανάλογα με τη βαθμίδα τα ακόλουθα:

 

Α. Καθηγητή Εφαρμογών Τ.Ε.Ι.

α) Πέντε Τουλάχιστον έτη επαγγελματικής δραστηριότητας αντίστοιχης του επιπέδου σπουδών, σε αντικείμενο σχετικό με την ειδικότητα της θέσης που προκηρύσσεται από τη λήψη του βασικού πτυχίου ή διπλώματος. Η ανωτέρω επαγγελματική δραστηριότητα μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι δύο έτη διδακτικό έργο σε Πανεπιστήμια ή Τ.Ε.Ι. ή ομοταγή ιδρύματα του εξωτερικού.

β) Τεκμηριωμένη ικανότητα υπεύθυνης εφαρμογής επιστημονικών γνώσεων και τεχνολογικών μεθόδων ή εκτέλεσης τμήματος ερευνητικού έργου καταλλήλου επιπέδου στην ειδικότητα της θέσης που προκηρύσσεται.

 

Β. Επίκουρου Καθηγητή Τ.Ε.Ι.

α) Τέσσερα τουλάχιστον έτη επαγγελματικής δραστηριότητας καταλλήλου επιπέδου ή, αναλόγως με τη φύση της θέσης που προκηρύσσεται, ισόχρονη εργασία σε αναγνωρισμένα ερευνητικά κέντρα ή συμμετοχή με αμοιβή σε οργανωμένα ερευνητικά προγράμματα ή συνδυασμός των ανωτέρω δραστηριοτήτων, αντιστοίχων σε κάθε περίπτωση, με το επιστημονικό επίπεδο και το γνωστικό αντικείμενο της θέσης που προκηρύσσεται. Η ανωτέρω επαγγελματική δραστηριότητα μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι δύο έτη αυτοδύναμη διδασκαλία στο γνωστικό αντικείμενο του Τομέα σε Πανεπιστήμια ή Τ.Ε.Ι. ή ομοταγή ιδρύματα του εξωτερικού.

β) Συναφή προς το αντικείμενο της θέσης που προκηρύσσεται επιστημονική δραστηριότητα σχεδιασμού και εκτέλεσης ερευνητικών έργων, η οποία αποδεικνύεται από τρεις τουλάχιστον πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά αναγνωρισμένου κύρους.

 

Γ. Αναπληρωτή Καθηγητή Τ.Ε.Ι.

α) Πέντε τουλάχιστον έτη επαγγελματικής δραστηριότητας καταλλήλου υψηλού επιπέδου ή, αναλόγως με τη φύση της θέσης που προκηρύσσεται, ισόχρονη εργασία σε αναγνωρισμένα ερευνητικά κέντρα ή συμμετοχή με αμοιβή σε οργανωμένα ερευνητικά προγράμματα ή συνδυασμός των ανωτέρω δραστηριοτήτων, αντιστοίχων σε κάθε περίπτωση, με το επιστημονικό επίπεδο και το γνωστικό αντικείμενο της θέσης που προκηρύσσεται. Η ανωτέρω επαγγελματική δραστηριότητα μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι δύο έτη αυτοδύναμη διδασκαλία μετά την απόκτηση του διδακτορικού διπλώματος στο γνωστικό αντικείμενο του Τομέα σε Πανεπιστήμια ή Τ.Ε.Ι. ή ομοταγή ιδρύματα του εξωτερικού.

β) Πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά αναγνωρισμένου κύρους, από τις οποίες ένας αριθμός πρέπει να είναι αυτοδύναμος, ή πρωτότυπη επιστημονική μονογραφία, πέρα από τη διδακτορική διατριβή. Ένα μέρος των δημοσιεύσεων αυτών μπορεί, κατά την κρίση του εκλεκτορικού σώματος, να αντικατασταθεί με διεθνές δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ή καινοτομίες που έχουν εφαρμοσθεί στην παραγωγή.

Το συνολικό ερευνητικό και εφαρμοσμένο έργο του υποψηφίου πρέπει να έχει συμβάλει στην πρόοδο της επιστήμης και της τεχνολογίας ή να αναγνωρίζεται από άλλους ερευνητές.

 

Δ. Καθηγητή Τ.Ε.Ι.

α) Επτά τουλάχιστον έτη επαγγελματικής δραστηριότητας, από τα οποία δύο τουλάχιστον να έχουν διανυθεί σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων παραγωγικών μονάδων, ή, αναλόγως με τη φύση της θέσης που προκηρύσσεται, ισόχρονη εργασία σε αναγνωρισμένα ερευνητικά κέντρα ή συμμετοχή με αμοιβή σε οργανωμένα ερευνητικά προγράμματα ή συνδυασμός των ανωτέρω δραστηριοτήτων, αντιστοίχων σε κάθε περίπτωση, με το επιστημονικό επίπεδο και το γνωστικό αντικείμενο της θέσης που προκηρύσσεται. Η ανωτέρω επαγγελματική δραστηριότητα μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι τρία έτη αυτοδύναμη διδασκαλία, στην οποία συμπεριλαμβάνεται τεκμηριωμένη συμβολή στη διαμόρφωση δύο τουλάχιστον μαθημάτων. Η διδασκαλία αυτή πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί στο γνωστικό αντικείμενο του τομέα, μετά την απόκτηση του διδακτορικού διπλώματος και σε Πανεπιστήμια ή Τ.Ε.Ι. ή ομοταγή ιδρύματα του εξωτερικού.

β) Πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά αναγνωρισμένου κύρους, από τις οποίες ένας αριθμός πρέπει να είναι αυτοδύναμος, ή πρωτότυπες επιστημονικές μονογραφίες, πέρα από τη διδακτορική διατριβή. Ένα μέρος των δημοσιεύσεων αυτών μπορεί, κατά την κρίση του εκλεκτορικού σώματος, να αντικατασταθεί με διεθνές δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ή καινοτομίες που έχουν εφαρμοσθεί στην παραγωγή.

Το συνολικό ερευνητικό έργο του υποψηφίου πρέπει να έχει αναγνωρισθεί διεθνώς για τη συμβολή του στην πρόοδο της επιστήμης ή το εφαρμοσμένο έργο του πρέπει να έχει αναγνωρισθεί και εφαρμοστεί στην παραγωγή.

 

Οι προϋποθέσεις κατοχής διδακτορικού διπλώματος και δημοσιεύσεων, αντίστοιχα, για κατάληψη θέσης Ε.Π. δεν ισχύουν προκειμένου για γνωστικά αντικείμενα εξαιρετικής και αδιαμφισβήτητης ιδιαιτερότητας, για τα οποία δεν είναι δυνατή ή συνήθης η εκπόνηση διδακτορικής διατριβής ή δεν είναι συνήθεις οι δημοσιεύσεις. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται ύστερα από πρόταση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από γνώμη των οικείων Τμημάτων, καθορίζονται για τις περιπτώσεις αυτές, τα προσόντα και οι προϋποθέσεις για την εκλογή ή εξέλιξη σε θέσεις Ε.Π. που μπορούν να υποκαθιστούν το διδακτορικό δίπλωμα και τις δημοσιεύσεις.

 

Όπου γίνεται αναφορά σε τίτλο μεταπτυχιακών σπουδών ή διδακτορικό δίπλωμα, αν πρόκειται για τίτλους ιδρυμάτων εξωτερικού, πρέπει οι τίτλοι αυτοί να έχουν αναγνωρισθεί ως ισότιμοι προς τους αντίστοιχους τίτλους του εσωτερικού.

 

Ως επαγγελματική δραστηριότητα που απαιτείται ως προσόν για την κατάληψη θέσης Ε.Π. δεν συνυπολογίζεται αυτή που τυχόν αποκτήθηκε κατά τη διάρκεια του χρόνου σπουδών για τη λήψη του απαιτούμενου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ή διδακτορικού διπλώματος και συνδέεται με σχετική υποχρέωση που επιβάλλουν τα σχετικά μεταπτυχιακά προγράμματα ή οι σπουδές.

 

Όπου προβλέπονται αυτοδύναμες δημοσιεύσεις, νοούνται και οι δημοσιεύσεις στις οποίες ο υποψήφιος είναι ο κύριος ερευνητής.

 

Μέλη του Ε.Π. δεν μπορούν να υποβάλλουν υποψηφιότητα για κατάληψη θέσης Ε.Π. ίδιας ή ανώτερης βαθμίδας στο ίδιο ή άλλο Τ.Ε.Ι., εάν δεν περάσουν τρία έτη από το διορισμό τους στο Τ.Ε.Ι. που υπηρετούν.

 

Πέρα από τα ειδικά αυτά προσόντα οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν και τα γενικά προσόντα που προβλέπονται από τον υπαλληλικό κώδικα για το διορισμό δημοσίων υπαλλήλων.

 

 

ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.ΔΙ.Π)

 

α) Πτυχίο ή δίπλωμα Α.Ε.Ι. αντίστοιχης ειδικότητας ή αναγνωρισμένος ισότιμος τίτλος Πανεπιστημίου της αλλοδαπής

β) Πενταετής αξιόλογη διδακτική πείρα μετά τη λήψη του πτυχίου.

Οι αναγνωρισμένοι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών, η επιστημονική δραστηριότητα, καθώς και το συγγραφικό έργο συνεκτιμώνται.

Δημοσιεύτηκε

SPY1551 Μίλα μας και για το τμήμα της Κοζάνης μηχανικών ενεργειακων πορων που μετονομάστηκε ενα μια νυκτι,δεν έχει καθηγητές δεν εχει κτιριακες υποδομες και το κυριότερο οτι παρόλο που βγαίνουν μηχανικοί δεν κάνουν εργαστήρια!!!!!!!!!!!!!Αλλα σε αυτές τις περιπτώσεις κανετε τα στραβα ματια!!!!!!

Δημοσιεύτηκε

Αριστεία για το ΤΕΙ Κρήτης

09:47

Εύσημα σε όλα, από τη διδακτέα ύλη και το εκπαιδευτικό προσωπικό ως την ερευνητική του δραστηριότητα, απέσπασε το Τμήμα Ηλεκτρολογίας του ΤΕΙ Κρήτης, μέσω ειδικής αξιολόγησης που έγινε από πανεπιστήμια του εξωτερικού.

Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 17-19 Οκτωβρίου από τρεις Έλληνες καθηγητές διακεκριμένων πανεπιστήμιων του εξωτερικού, επιλεγμένους από την Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ). Οι τρεις καθηγητές κάνουν άκρως κολακευτικές διαπιστώσεις, καθώς, όπως επισημαίνουν χαρακτηριστικά στην έκθεση αξιολόγησης, το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος «είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σε σχέση με άλλα τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, και σε ελληνικό και σε διεθνές επίπεδο», με τη διδακτέα ύλη να «έχει σχεδιαστεί κατάλληλα ώστε οι απόφοιτοι να είναι ανταγωνιστικοί για την αγορά», καθώς «καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεματικών ενοτήτων από βασικά μαθήματα Ηλεκτρολογίας έως σύγχρονα και προηγμένα μαθήματα, όπως Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, Φωτονική, Υλικά, Ρομποτική, Μηχατρονική κ.λπ.».

 

«Αφοσιωμένοι στο καθήκον»

 

Στο κομμάτι της εκπαίδευσης, η επιτροπή αξιολόγησης αναγνωρίζει ότι «η πλειοψηφία των μελών του εκπαιδευτικού προσωπικού είναι αφοσιωμένοι στο καθήκον τους και κοντά στις ανάγκες των φοιτητών, με όλους τους φοιτητές να συμφωνούν στην υψηλή ποιότητα διδασκαλίας και προσοχής εκ μέρους του προσωπικού», ενώ, σε σχέση με την ερευνητική δραστηριότητα του Τμήματος Ηλεκτρολογίας, η έκθεση μνημονεύει ότι «το τμήμα έχει να επιδείξει εξαιρετικούς ερευνητές που ασχολούνται με πρωτοπόρες ερευνητικές δραστηριότητες, με πολλούς φοιτητές να πραγματοποιούν την πτυχιακή τους εργασία και την πρακτική τους άσκηση σε εξαιρετικά εργαστήρια με άριστες υποδομές». Παραδέχεται δε ότι «μέλη του προσωπικού είναι ιδιαίτερα επιτυχημένα στην ανάπτυξη έρευνας υψηλής απήχησης σε συνεργασία με εθνικούς και διεθνείς φορείς», έρευνα που αφορά σε «θέματα διεπιστημονικού χαρακτήρα, που καλύπτουν πλατιά περιοχή επιστημονικών ενοτήτων στα όρια της Ηλεκτρολογίας, της Φυσικής και της Χημείας».

Στην έκθεση επισημαίνεται ακόμη πως «το τμήμα έχει ισχυρούς δεσμούς με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, τη ΔΕΗ, την Περιφέρεια Κρήτης, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ηρακλείου, καθώς και πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε θέματα ενέργειας και περιβάλλοντος».

 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

 

«Ηθική ανταμοιβή»

 

Σύμφωνα με τον καθηγητή του Τμήματος Ηλεκτρολογίας του ΤΕΙ Κρήτης κ. Μανόλη Κουδουμά, «σε μια εποχή έντονης κρατικής και κοινωνικής αμφισβήτησης του χαρακτήρα και της ποιότητας των ΤΕΙ στην Ελλάδα, η έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης του Τμήματος Ηλεκτρολογίας αποτελεί μια πρώτης τάξεως ηθική ανταμοιβή για το προσωπικό του, το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει καταβάλει ιδιαίτερα σημαντικές προσπάθειες κάτω από αντίξοες συνθήκες (μη αναπλήρωση των θέσεων των αποχωρούντων μελών εκπαιδευτικού προσωπικού και συνεχώς ελαττωμένους προϋπολογισμούς) για την αναβάθμιση των ακαδημαϊκών χαρακτηριστικών της μονάδας».

 

Γιατί δεν σχολιάζεις και αυτό το περιφερειακό ίδρυμα????????????

Δημοσιεύτηκε

((είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σε σχέση με άλλα τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, και σε ελληνικό και σε διεθνές επίπεδο))) Αυτά λοιπόν λέει η αξιολόγηση και οι καθηγητές των ξένων πανεπιστημίων!!!!!!κοιτάνε την πραγματικότητα βλέπεις!!!!!!

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχουν τα λεγόμενα Τεχνολογικά Πανεπιστήμια ή τα Εφαρμοσμένα Πανεπιστήμια που σκοπό έχουν από τις σχολές αυτές να αποφοιτήσουν επιστήμονες και ακαδημαϊκοί εξειδικευμένοι σε ένα γνωστικό αντικείμενο για να μπορέσουν να ανταπαξέλθουν στην αγορά και στο επάγγλεμα γρήγορα.

η ελληνική αγορά δε θέλει τοσους μηχανικούς, αυτοαναιρείσαι

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Η ελληνική αγορά δεν θέλει ούτε τους μισούς όπως είναι σήμερα τα πράγματα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Τώρα αν ο σκοπός είναι να σπουδάζει κάποιος μηχανικός με προοπτική να εργαστεί έξω....πάω πάσο. Η Ελλάδα πάντως έχει σε αναλογία πληθυσμού πολύ περισσότερους μηχανικούς από την Γερμανία των 80εκ, την Αγγλία των 55εκ και...και...Να βγουν όλοι με εξειδικεύσεις (χαχα ανέκδοτο στην Ελλάδα) να δούμε τι θα γίνει. Αν το σκεπτικό είναι σπούδαζε μέσα για να πας έξω....δεν ξέρω τι ανταπόκτιση θα έχει το συγκεκριμένο επάγγελλμα του μηχανικού.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Δεν την έχεις δει , δεν υπάρχει στα χέρια αλλά ξέρεις ότι υπάρχει !!!

Δέχομαι ότι λες αλήθεια , αλλά χωρίς στοιχεία μπορεί ο οποιοσδήποτε να σε αμφισβητήσει.

 

Spy1551 την έχω εγώ στείλε μου το email σου!

 

Η διάκριση των Ε.Δ. έχει γίνει! Εχω διδαχθεί αντισεισμικό έχω εξεταστεί στον αντισεισμικό με έχει περάσει καθηγητής Διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός, Υπογράφω αντισεισμικό και δε θα σταματήσω να υπογράφω...όλα τ' αλλα είναι για κατανάλωση!!!!!!!

Edited by GEORGE KARA
Δημοσιεύτηκε (edited)

Spy1551

 

Νομικά όπως έχει πεί και ο Mercedes κατα κόσμων pappos σε ισχύ είναι το Π.Δ. 318/94 με το οποίο ορίζεται ξεκάθαρα ότι μπορώ να ασκώ το επάγγελμα που σπούδασα μεμονομένα η σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες...έχω διδαχθεί Αρχιτεκτονικά, Στατικά, Αντισεισμικούς, Τοπογραφία από 5 φορές το καθ' ένα, είχα καθηγητές στην πλειοψηφία τους Διπλωματούχους με Διδακτορικά, με 10ετη εμπειρία στην Αμερική+++++++ έχω τελειώσει ανώτατο ιδρυμα 4ετους φοίτησης και θα έχω το ΤΕΕ και τους Συλλόγους σας κάθε τρείς και πέντε να μoυ δημιουργούν προβλήματα με δήθεν γνωμοδοτησεις του Ν.Σ.Κ. τη μία, με δήθεν γνώμη του ΟΑΣΠ άκουσον άκουσον για τον αντισεισμικό την άλλη!!!!!!!! Παιδιά το ΤΕΕ και οι Σύλλογοι σας βρίσκονται πραγματικά σε θλιβερή κατάσταση...ειλικρινά σας λυπάμε!!!!

 

Υ.Σ. την απόφαση θα στην στείλω!

Edited by GEORGE KARA
  • Downvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.