Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα συνάδελφοι,

 

έχω το εξής πρόβλημα... Το πατρικό μου βρίσκεται επί παλιάς εθνικής οδού. Αυτή τη στιγμή γίνεται η κατασκευή νέας εθνικής οδού (ως επί το πλείστον πάνω στην παλιά εθνική οδό με μεγαλύτερες καμπυλότητες και μικρότερες κατά μήκος κλίσεις).

 

Το θέμα που έχει δημιουργηθεί είναι ότι η διαφορά στάθμης εδάφους από εκείνην του δρόμου είναι άνω των 2.5 μέτρων. Το εύρος απαλλοτρίωσης του οικοπέδου μου έχει ξεπεραστεί (ουσιαστικά χρησιμοποίησαν αυτό το εύρος κυρίως για τη μία λωρίδα οδοστρώματος) και έχει δημιουργηθεί γαιώδες πρανές (πέτρες ποταμού κατά κύριο λόγο) με κλίση περίπου 2:1 το οποίο είναι εξολοκλήρου στο οικόπεδο μου. Προκειμένου να σταθεροποιηθεί τέτοιου είδους πρανές θέλει κλίση 1:1.5 το οποίο σημαίνει ότι θα μπει αρκετά μέσα στο οικόπεδο μου. Η άλλη λύση είναι να γίνει τοίχος αντιστήριξης. Ο επιβλέπων μηχανικός της νομαρχίας δεν θέλει να γίνει κάτι τέτοιο μιας και είναι αρκετά ακριβό.

 

Ξέρετε σε ποιες περιπτώσεις προβλέπεται να γίνει τοιχίο αντιστήριξης επί εθνικής οδού. Οφείλω να παρατηρήσω ότι σε άλλα τμήματα της οδού, όπου η διαφορά υψομέτρου ήταν παρόμοια έγιναν τοιχία αντιστήριξης.

 

Άλλο ένα ζήτημα είναι η έξοδος οχημάτων. Μέχρι πρότινος υπήρχε ράμπα (δίχως άδεια εξόδου στην εθνική οδό) η οποία ήταν μέρος της απαλλοτρίωσης. Υπάρχει υποχρέωση από τον ανάδοχο να φροντίσει για την έξοδο των οχημάτων?

 

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε

Το εύρος απαλλοτρίωσης του οικοπέδου μου έχει ξεπεραστεί

Πως γίνεται αυτό;

Δημοσιεύτηκε

Πρέπει να σημειώσω πως κατά την διάρκεια των εργασιών δεν ήμουν παρών καθώς μένω προς το παρόν στην Αγγλία...Εδώ ήταν ο πατέρας μου...Το εύρος απαλλοτρίωσης είναι 34 μέτρα πρόσοψη με 12 μέτρα βάθος. Τα 12 μέτρα βάθος έχουν ξεπεραστεί κατά λίγο, μιας και το πόδι του πρανούς είναι πέραν τούτου του ορίου. Η ερώτηση όμως παραμένει...Αυτή η υπέρβαση είναι προς το παρόν μικρή...Αλλά αν είναι να υπάρξει σωστή σταθεροποίηση του πρανούς πρέπει είτε να αλλάξει η κλίση είτε να γίνει τοίχος αντιστήριξης όπως έχει γίνει σε άλλα σημεία. Πότε προβλέπεται τοίχος αντιστήριξης?

Δημοσιεύτηκε

Στην προκειμένη περίπτωση, όταν η ζώνη καταλήψεως είναι μεγαλύτερη από το όριο απαλλοτρίωσης, γίνεται τοίχος αντιστήριξης και μάλιστα μορφής L μέχρι το όριο απαλλοτρίωσης. Λάβε υπόψη ότι προβλέπεται γενικά και κάποια τάφρος αποστράγγισης στον πόδα του πρανούς εντός του ορίου. Αυτή η Εθνική είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος; Τότε αυτό το πρανές πρέπει να ανήκει σε service road. Αλλά τότε πρέπει να έχεις ράμπα πρόσβασης, εάν έχεις μοναδικό πρόσωπο στον υπό κατασκευή δρόμο. Η μελέτη τι προβλέπει; Και τι πάει να πει ο επιβλέπων δεν θέλει τοίχο αντιστήριξης. Αν η μελέτη το προβλέπει και έχει χρηματοδοτηθεί από Ε.Ε. τότε θα έχουν μπλέξιμο. Συνεννοήσου και με τον μελετητή. Έχε τον δικηγόρο stand by.

Δημοσιεύτηκε

α) Δεν έχω την μελέτη στα χέρια μου ακόμη.

 

β) Πρόκειται για μια λωρίδα ανά κατεύθυνση δίχως διαχωρισμό.

 

γ) Στην Μυτιληνη βρίσκεται...Δεν έχει service road

 

Προφανώς τα πάντα εξαρτώνται από το τι λέει η μελέτη αλλά η ερώτηση μου έγκειται στο υπό ποιες προυποθέσεις γίνεται τοίχος αντιστήριξης...Έψαξα στους ΟΜΟΕ αλλά δεν βρήκα κάτι που να με βοηθάει. Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω την πληροφορία?

Δημοσιεύτηκε

Φίλε μου 64souls μίλησες για εθνική οδό. Απ΄ οτι ανέφερες μετά καταλαβαίνω ότι πρόκειται για κοινοτική οδό, ούτε καν επαρχιακή, οπότε δικαιολογημένα οι SR δεν ισχύουν. Παρ' όλα αυτά:

όταν η ζώνη καταλήψεως είναι μεγαλύτερη από το όριο απαλλοτρίωσης, γίνεται τοίχος αντιστήριξης και μάλιστα μορφής L μέχρι το όριο απαλλοτρίωσης.

ή όταν πρέπει να γίνει σταθεροποίηση του πόδα τεχνητού πρανούς σε περιπτώσεις μεγάλων κλίσεων του φυσικού πρανούς.

Σ' αυτές τις δυο περιπτώσεις, για τεχνικούς λόγους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.