Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλημερα. Ίσως έχει απαντηθεί νωρίτερα, αλλά: η επέκταση εισόδου γκαράζ μέχρι 30 τ.μ. σε κατοικία επιτρέπεται και στα εντός σχεδιου? Επίσης, μπορεί από πάνω να γίνει βεράντα ή μόνο φύτευση και αν γίνει βεράντα, τότε η επέκταση μετράει σε Σ.Δ. ή κάλυψη? Και αν η προέκταση βγαίνει για λίγο στην πρασιά επιτρέπεται και για πόσο?

  • Απαντήσεις 60
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Επιτρέπεται και στα εντός σχεδίου .

Δεν επιτρέπεται φύτευση .

Δεν βγαίνει καθόλου στην πρασιά , αφού τα κτίσματα σταματάνε στην ΟΓ , ενώ στην πρασιά οι κλίσεις είναι μικρότερες .

 

Τώρα γιά την βεράντα δεν αναφέρεται κάτι .

Δημοσιεύτηκε

Για το συγκεκριμένο θέμα βρηκα το εξής ΦΕΚ:749Δ/10-08-87.Αναφέρει ότι δεν μετράει στον συντελεστή δόμησης,αλλά δεν λέει τίποτα για κάλυψη.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

η ερώτηση που θέλω να κάνω είναι η εξης

μπορώ να κατασκευάσω ράμπα εισοδου-εξόδου αυτοκινήτων προς υπόγειο χώρο σταθμευσης στο όριο του οικοπέδου; Το αρχικό οικόπεδο έχει χωριστεί με κάθετη σε τρία τμήματα. Ο πελάτης μου έχει το πρώτο τμήμα και θέλει ράμπα στο όριο. Υπάρχει περιοχριμός ακόμα και στη κατασκευη φράχτη μεταξύ των δυο οικοπέδων;

Δημοσιεύτηκε

1. Στις κάθετες συνιδιοκτησίες δεν επιτρέπεται περίφραξη της κάθετης

2. Δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα στην θέση της ράμπας εκτός αν υπάρχει κάποιος περιορισμός που δεν γνωρίζω.

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε

Από τη νομοθεσία βρήκα ότι η ελάχιστη εσωτερκή ακτίνα καμπύλου τμήματος ράμπας είναι 3,00 μ

και το ελάχιστο πλάτος ράμπας είναι 3,50 μ (στο καμπύλο τμημα).Η μελέτη μου αφορά κατοικία με μια Θ.Σ. στο υπόγειο (-4,70 στάθμη) όπου η ράμπα αυτοκινήτου θα ξεκινά απο το πεζοδρόμιο που ειναι στο 0,00.επισυνάπτω ένα προσχέδιο (φαίνεται συγχρόνως υπόγειο και ισόγειος περ. χώρος).στο καμπύλο τμήμα μέγιστη κλίση βάζω 5%? αν μπορείτε ρίξτε μια ματία στο προσχέδιο γιατί μου φαίνεται λάθος το καμπύλο τμήμα.. Ευχαριστώ!!

  • 2 years later...
Δημοσιεύτηκε

Να ένα παράδειγμα που μου έτυχε τώρα και αντιμετωπίζω πρόβλημα στα ύψη και στο μήκος της ράμπας!

 

attachicon.gif1/5/6/0/4/3530.attach

 

Αν ισχύει η διαφορά στάθμης 1μ μεταξύ πλάκας ακαλύπτου και κτιρίου, τότε τα πράγματα είναι δύσκολαΑν

Αν και πολύ αργοπορημένα, θα ήθελα να παρατηρήσω κάτι σχετικά με το σχήμα της τομής. Πρέπει να προσέχουμε τα ύψη της διέλευσης και να τα μετράμε κάθετα προς τη ράμπα και όχι κατακόρυφα όπως φαίνεται στο σκαρίφημα. Διότι για παράδειγμα σε μια ράμπα με κλίση 25% (μέγιστη δυνατή για γκαράζ με λίγα αυτοκίνητα) εάν έχω κατακόρυφο ύψος κάτω από το δομικό στοιχείο 1.90μ, στην ουσία η απόσταση της ακμής του δομικού στοιχείου από το επίπεδο της ράμπας είναι μόνο 1.84μ. Αν τώρα βάλουμε και κάσες και μηχανισμούς και τα αλατοπίπερα της γκαραζόπορτας, καταλήγουμε να θέλουμε 2.00μ καθαρά, πάντα μετρούμενα κάθετα στο επίπεδο της ράμπας, για να μπορεί να μπει ακόμα και ένα LandCruiser (ύψος ~1.85μ) χωρίς να κινδυνεύει να γίνει κάμπριο :D

  • Upvote 3
  • 7 months later...
Δημοσιεύτηκε

Σε συνάδελφο που έχει καταθέσει για έγκριση δόμησης,στην πολεοδομία δεν της δέχονται η ράμπα εισόδου να καταλαμβάνει μεγάλο μέρος απ την πρασιά παρόλο που η υποχρεωτική φύτευση καλύπτεται(επίσης καλύπτονται και τα 2/3 του υποχρεωτικά ακαλυπτου).

 

Η υπάλληλος της ζητάει κατηγορηματικά να αλλάξει τα σχέδια καθώς κάτι τέτοιο καταστρατηγεί την έννοια της πρασιάς.

 

Υπάρχει κάποιος περιορισμός ή είναι αυθαίρετη επιφώτιση της υπαλλήλου......;

  • 11 months later...
Δημοσιεύτηκε

Σε συνάδελφο που έχει καταθέσει για έγκριση δόμησης,στην πολεοδομία δεν της δέχονται η ράμπα εισόδου να καταλαμβάνει μεγάλο μέρος απ την πρασιά παρόλο που η υποχρεωτική φύτευση καλύπτεται(επίσης καλύπτονται και τα 2/3 του υποχρεωτικά ακαλυπτου).

 

Η υπάλληλος της ζητάει κατηγορηματικά να αλλάξει τα σχέδια καθώς κάτι τέτοιο καταστρατηγεί την έννοια της πρασιάς.

 

Υπάρχει κάποιος περιορισμός ή είναι αυθαίρετη επιφώτιση της υπαλλήλου......;

Καλημέρα. Πήρατε τελικά καμία απάντηση για τη ράμπα στην πρασιά;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.