Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Δέχεσαι δηλαδή ότι δε θα στραφεί το γωνιακό ολόκληρο και απαραμόρφωτο μαζί με την πλάκα αλλά ότι το οριζόντιο σκέλος του γωνιακού θα πλησιάσει το κατακόρυφο. Αν συμβεί αυτό όντως δε θα έχουμε εφελκυσμό/θλίψη των αγκυρίων και θα έχουμε μόνο διάτμηση. Είναι όμως έτσι; Με το νεύρο λες ότι θα ήταν. Χωρίς; Μήπως αυτό εξαρτάται και από τα αγκύρια που θα βάλουμε; Αν δηλαδή έχουμε όχι καλά αγκυρωμένα αγκύρια τότε φοβάμαι ότι θα συμβεί αυτό που ανέφερα. Αν έχουμε επαρκώς αγκυρωμένα αγκύρια τότε ένα μέρος της ροπής θα αποσβεστεί από τη στροφή του οριζόντιου σκέλους του γωνιακού που ανέφερες και ένα από το σύστημα αγκύρωσης. Στη διαστασιολόγηση όμως των αγκυρίων δεν είναι ορθότερο να θεωρούμε ότι όλη η ροπή αναλαμβάνεται από τα αγκύρια;

  • Απαντήσεις 40
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Την πραγματική κατάσταση θα την έδειχνε μια ανάλυση με πεπερασμένα στοιχεία,όπου παίζουν ρόλο όλα τα στοιχεία, π.χ κρίσιμο μπορεί να είναι το πάχος του ελάσματος και μεγάλο μέγεθος της δύναμης να αποσβεστεί με παραμόρφωση και να μεταβιβάσει το 1/10 της δύναμης.Μην ξεχνάμε πως όταν λύνουμε γενικά αγκύρια-κοχλίες θεωρούμε γραμμική κατανομή της δύναμης στα αγκύρια - αυτό όμως συμβαίνει μόνο όταν έχουμε άκαμπτο έλασμα, δηλ επαρκώς παχύ για τη δεδομένη φόρτιση,ειδάλλως η κατανομή είναι μη γραμμική με εντελώς διαφορετικά αποτελέσματα.

Για τη δεδομένη αρθρωτή πλάκα,για όλους τους προαναφερόμενους λόγους πιστευω πως οι τυχόν μικρές τάσεις εφελκυσμού είναι κατα πολύ μικρότερες με το αν η πλάκα ήταν πακτωμένη-αυτό είναι το point μου :) -είναι σαν το θέμα που λέμε,ότι και η αρθρωτή σύνδεση ..εμφανίζει μικροροπές.

Δημοσιεύτηκε
Την πραγματική κατάσταση θα την έδειχνε μια ανάλυση με πεπερασμένα στοιχεία,όπου παίζουν ρόλο όλα τα στοιχεία, π.χ κρίσιμο μπορεί να είναι το πάχος του ελάσματος και μεγάλο μέγεθος της δύναμης να αποσβεστεί με παραμόρφωση και να μεταβιβάσει το 1/10 της δύναμης.Μην ξεχνάμε πως όταν λύνουμε γενικά αγκύρια-κοχλίες θεωρούμε γραμμική κατανομή της δύναμης στα αγκύρια - αυτό όμως συμβαίνει μόνο όταν έχουμε άκαμπτο έλασμα, δηλ επαρκώς παχύ για τη δεδομένη φόρτιση,ειδάλλως η κατανομή είναι μη γραμμική με εντελώς διαφορετικά αποτελέσματα.

Για τη δεδομένη αρθρωτή πλάκα,για όλους τους προαναφερόμενους λόγους πιστευω πως οι τυχόν μικρές τάσεις εφελκυσμού είναι κατα πολύ μικρότερες με το αν η πλάκα ήταν πακτωμένη-αυτό είναι το point μου :) -είναι σαν το θέμα που λέμε,ότι και η αρθρωτή σύνδεση ..εμφανίζει μικροροπές.

 

Χαίρομαι για αυτή την ανταλλαγή απόψεων... πάντως και εμένα ο στόχος μου ήταν μια σχετικά ημι-άκαμπτη σύνδεση, όπου και μεγάλες ροπές στο άκρο της πλάκας δεν θα έχουμε λόγω στροφής, στην περίπτωση της max φόρτισης, και αυτή η στροφή δεν θα είναι αρκετά μεγάλη ώστε να δημιουργήσει πρόβλημα με τις βυθίσεις (βελος κάμψης) στο μέσο της πλάκας. Η σωστή ανάλυση θέλει βέβαια πεπερασμένα...το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι μάλλον το παράκανα με το L και δεν θα συμπεριφερθεί όπως το θέλω...

Δημοσιεύτηκε
[ο στόχος μου ήταν μια σχετικά ημι-άκαμπτη σύνδεση, ..

 

φίλε πακτωμένε αυτή η σύνδεση είναι ο ...ορισμός της άρθρωσης

Για ημιάκαμπτη ήθελε δέσιμο με την υπάρχουσα πλάκα με οπλισμό άνω κάτω, όπου η απόσταση μεταξύ άνω-κάτω οπλισμού,δηλ ο μοχλοβραχίονας θα έδινε το μέγεθος της στροφικής ακαμψίας.Αν έδινες μικρό μοχλοβραχίονα θα ήσουν ..ημιάκαμπτος.Αν έδινες μεγάλο θα ήσουν ..πακτωμένος.Αν δεν έδινες , δηλ. μια σειρά σίδερα(γενικά) θα ήσουν πάλι ..αρθρωτός (δεν έχω το μοχλοβραχίονα να μεταβιβάσω ροπή,στο επίπεδο της πλάκας παρά μόνο διάτμηση)

 

Σημ.: τα σίδερα που αναφέρω έχουν τη διττή σημασία της τοπικής αποκατάστασης της συνέχειας της διατομής σε όλες τις διευθύνσεις/στροφές, και δεν αποτελούν μόνο κατασκευαστικό εφελκυόμενο οπλισμό.

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε

Πρόκειται να γίνει προσθήκη 2 ορόφων σε υπάρχον ισόγειο με υπόγειο. Απαιτείται όμως προσθήκη εξωτερικής σκάλας και ασανσέρ από το ισόγειο ως τον 2ο όροφο. Μπορεί η σκάλα να στηριχτεί στο δοκάρι του ισογείου? Στο σχήμα με ροζ είναι τα υφιστάμενα στοιχεία και με κίτρινο τα νέα. Μήπως θα ήταν καλύτερα το νέο τμήμα να γίνει στατικά ανεξάρτητο π.χ. μεταλλικο?

post-821-131887212845_thumb.jpg

Δημοσιεύτηκε

Μπορεί να γίνει και στατικά ανεξάρτητα κλιμακοστάσιο είτε μεταλλικό είτε από οπλισμένο σκυρόδεμα. Το μόνο "πρόβλημα" είναι η σύνδεση τη θεμελίωσης υφιστάμενου και νέου.

Δημοσιεύτηκε

Αν γίνει όμως ανεξάρτητο προκύπτει αρχιτεκτονικό πρόβλημα γιατί θα πρέπει να μπει κολώνα αριστερά της Κ1. Επιπλέον η θεμελίωση της κολώνας θα βρίσκει την θεμελίωση της Κ1.

Δημοσιεύτηκε

Δεν θα γίνει σύνδεση αφού θα είναι με αρμό. Το κλιμασκοστάσιο δεν μπορεί να στηριχτεί στην πλάκα την υφιστάμενη. Κάνε από σκυρόδεμα το ασανσέρ και μεταλλικό το κλιμακοστάσιο. Η καλύτερα κάνε και τα δύο μεταλλικά. Το κλιμακοστάσιο δεν μπορεί να στηριχτεί στην δικό γιατί το κλιμακοστάσιο υπολογίζεται σαν μια πλάκα αμφιέρειστη. Στην δική σου περίπτωση ή θα στηρίξεις μέρος του κλιμασκοστασίου μέχρι το τοιχείο και το υπόλοιπο θα πατήσει στην πλάκα. Υπολόγισε όμως το υπάρχον για συγκεντρωμένο φορτίο στην άκρη εκεί που θα πατήσει το κλιμακοστάσιο. Τελος επειδή θα έχεις πρόβλημα όμως με την σύνδεση του άκρου (θα πρέπει να τρυπήσεις την πλάκα και να περάσεις σίδερα κάτι που εγώ δεν εγκρίνω, μια καλή λύση είναι όλο μεταλλικό)

Δημοσιεύτηκε

Ίσως θα μπορούσες να επαναπροσδιορίσεις λίγο το ρόλο της σκάλας και τη γεωμετρία της σε σχέση με τα υπόλοιπα στοιχεία. Δεν δείχνει και τόσο αρμονική η σύνθεση έτσι όπως εφάπτεται η σκάλα στο φρεάτιο του ανελκυστήρα. Αν το φανταστείς σε όψη/3D δεν είναι και ότι καλύτερο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.