Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά καλησπέρα! Είμαι Μηχανικός Χωροτάκτης (2006) και μέλος ΤΕΕ (2007). Κάποιος συνάδελφος πρόσφατα μου είπε ότι αφού πάρεις το Μελετητικό Πτυχίο, είσαι υποχρεωμένος να πληρώνεις κάποια εισφορά κάθε χρόνο ή εξάμηνο για να το διατηρείς. Ισχύει κάτι τέτοιο?? Δούλεψα μόνο λίγους μήνες ως Μηχανικός και το υπόλοιπο διάστημα ως ετεροαπασχολούμενη. Αξίζει τον κόπο να βγάλω το μελετητικό? Πως μπορώ μετά να το αξιοποιήσω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δημοσιεύτηκε
Κάποιος συνάδελφος πρόσφατα μου είπε ότι αφού πάρεις το Μελετητικό Πτυχίο, είσαι υποχρεωμένος να πληρώνεις κάποια εισφορά κάθε χρόνο ή εξάμηνο για να το διατηρείς. Ισχύει κάτι τέτοιο??

βλακείες σου λέει

• Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Κι εγώ πρώτη φορά το άκουσα...και έμεινα!! ο συγκεκριμένος πουλάει πολύ πρόλογο και δεν το πολυπίστεψα αλλά ήθελα να το διασταυρώσω. Thanks!!

Δημοσιεύτηκε

Κάθε 4 χρόνια.

Αν μπεις στο site

http://www.ypex-mele.gr/searcheponimo.asp

και βρείς με το επώνυμο σου το πτυχίο σου ανγράφει ακριβώς την ημεομηνία που λείγει.

Δημοσιεύτηκε

Και τώρα με το νέο νόμο των Αδειών θα πλερώνομε και για την εγγραφή στο μητρώο μελετητών... καλό;

Δημοσιεύτηκε

Αχιλλέα αυτό είναι διαφορετικό μητρώο. Άλλο το μητρώο μελετητών δημοσίου και άλλο το μητρώο που αναφέρεται στο νέο νόμο.

Δημοσιεύτηκε

το ξέρω... απλά επισημαίνω ότι θα πληρώνουμε σε λίγο και για να εκπονούμε μελέτες του ιδιωτικού τομέα... πράγμα που ως τώρα είναι δωρεάν...

Δημοσιεύτηκε

Που το παράλογο (για το μητρώο μελετητών ιδιωτικών έργων);

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Create New...

Σημαντικό