sovatzou Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 (edited) Η συζήτηση μεταφέρθηκε από εδώ AlexisPap ----------------------------------------------------------------------------- Πώς υπολογίζεται το μήκος λυγισμού μεταλλικών δοκών στις στέγες ανασταίνω αυτό το θέμα γιατί μου έχεις σπάσει τα νεύρα. ναι άρη χανιά, σε σένα απευθύνομαι. εσύ μου έχεις σπάσει τα νεύρα ρωτώ: πόσο είναι το μήκος λυγισμού εντός επιπέδου ημιζυγώματος δικλινούς στέγης? μην αρχίζετε και τρολλάρεται περί στρεπτοκαμπτικού και παπαριές. όποιος έχει γνώση ή άποψη ή επιφοίτηση απαντά επί του λυγισμού εντός επιπέδου και μόνο. αλλίως να πάει στον 4014 να πει στον ιντζάκι τι αποστασιόμετρο ν' αγοράσει Edited Ιανουάριος 12 , 2012 by AlexisPap 1
fear1976 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 ισο με την αποσταση μηδενισμου των ροπων καμψης στο συνδυασμο που ελεγχουμε
sovatzou Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 ότι πρέπει για poll είναι το ερώτημα. και τι σχέση έχει το μήκος μηδενισμού των ροπών, που σαν μήκος αρχίζει από το ένα ημιζύγωμα και τελειώνει στο άλλο ημιζύγωμα με το μήκος του υπό μελέτη ημιζυγώματος?
fear1976 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 (edited) σε επιπεδο κουβεντας που κανουμε θα απαντησω. περιπου στο ημιζυγωμα το 0,6 του μηκους ειναι το ζητουμενο και επειδη ειναι το μισο, ο συντελεστης ειναι 2Χ0,6L οπου L το μηκος του ημιζυγωματος αρα 1,2ΧL (παντα σε επιπεδο κουβεντας, αλλα καπου εκει παιζει) edit τα παραπανω με την θεωρηση οτι εχει αντιστροφη ροπης εντος του ημιζυγωματος edit2 αν θες γενικα οταν δεν εχεις αναστροφη ροπων στον κορφια τοτε το μηκος οπου στο ημιζυγωμα το πανω πελμα ειναι θλιβομενο Χ 2 Edited Ιανουάριος 10 , 2012 by fear1976
fear1976 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 mercedes αν εννοεις 0,6 Χ μηκος ανοιγματος οκ αν εννοεις 0,6Χμηκος ημιζυγωματος κανεις λαθος. ψαξτο λιγο
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 (edited) Παίδες, σας ενδιαφέρει όντως το μήκος λυγισμού; Μην σπαμάρετε... Επίσης, το ημιζύγωμα έχει μία στήριξη σε στύλο (που για τον λυγισμό μας κάνει ελατήριο) και μία στήριξη κατακόρυφη κύλιση με δέσμευση ροπής (λόγω συμμετρίας). Επομένως ο συντελεστής για το εντός επιπέδου μήκος λυγισμού ημιζυγώματος είναι μεταξύ 1,4 και 2. Edited Ιανουάριος 10 , 2012 by AlexisPap
fear1976 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 (edited) μαζι με τα δισεκτα??? σοβαρα τωρα..... επειδη πριν 2 χρονια που επεσε στα χερια μου μελετη συναδελφου ειδα κατι περιεργα νουμερακια στα C1 C2 C3 που οφειλονταν σε λαθος θεωρηση του τυπου διαγραμματος ροπων (ενα ψιλομπερδεμα μεταξυ καμπυλης και ευθυγραμμου. δεν τα αναγνωριζε σωστα) για να το λες μαλλον το λυσανε.... Επομένως ο συντελεστής για το εντός επιπέδου μήκος λυγισμού ημιζυγώματος είναι μεταξύ 1,5 και 2. το 2 ειναι σιγουρα υπερ της ασφαλειας αλλα συναδελφε ειναι του προβολου. πολυ δυσμενες δεν νομιζεις??? Edited Ιανουάριος 10 , 2012 by AlexisPap
sovatzou Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 ρε σύντροφοι τι λέτε τώρα. μήκος λυγισμού ημιζυγώματος minimum 1.5?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2012 (edited) Ορίστε γενική περίπτωση ημιζυγώματος με μήκος "l" και κλίση "φ" ως προς την οριζόντιο: Όταν φ = 0 τότε το μήκος λυγισμού κυμαίνεται μεταξύ 1,4*l και 2,0*l, ανάλογα με την δυσκαμψία του στύλου που εδώ παρουσιάζεται ως ελατήριο. Όταν φ <> 0 τότε προφανώς δεν εξετάζουμε τον λυγισμό αφού η κάμψη λόγω της οριζόντιας δύναμης δεν είναι φαινόμενο δευτέρας, αλλά πρώτης τάξεως. Θέλω να πιστεύω ότι συνεννοηθήκαμε, καθώς κάπου εδώ ολοκληρώθηκε το θρεντ... Edited Ιανουάριος 10 , 2012 by AlexisPap
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα