sovatzou Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2012 δεν έκανα καθόλου την πάπια. εγώ το νομογράφημα στην 290σελ. http://www.papasotiriou.gr/product.gbook.asp?pfid=1508743&prid=763070&deid=0 χρησιμοποιώ . αν θες όμως μία τιμή, 0.90 και πολύ του είναι.
JEK Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2012 sovatzou: 1.Ο φορέας του σκαριφήματος είναι μικτός,τόσο κατασκευαστικώς όσο και στατικώς.Το πάνω πέλμα(αμείβοντας)ξύλινο,το κάτω πέλμα(ελκυστήρας)χάλυβας πού φέρει φορτία πατώματος.Ενδιαμέσως απλές ξύλινες δεσμικές ράβδοι.Η οριζόντια ξύλινη ράβδος στον κορφιά λειτουργεί ως θλιπτήρας. 2.Το διάγραμμα ροπών είναι σωστό και το ερώτημα μου αφορά λυγισμό εντός επιπέδου. 3.Αν κατάλαβα καλά τον προηγούμενο διάλογο,μιά άποψη είναι ότι ως μήκος λυγισμού μπορεί να ληφθεί η απόσταση των σημείων μηδενισμού των ροπών.Την άποψη του AlexisPap δεν κατάφερα να αποσαφηνίσω. 4.Εν πάσει περιπτώσει για το συγκεκριμένο παράδειγμα,λογικό μου φαίνεται ως μήκος λυγισμού να εξεταστεί η απόσταση από την στήριξη έως τον θλιπτήρα.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2012 (edited) Την άποψή μου, θα την βρεις στο #22 με σχήμα. Αλλά την επαναλαμβάνω αναλυτικότερα: Στο πάνω σχήμα βλέπουμε την μορφή λυγισμού όταν θεωρήσουμε τον κόμβο ζυγώματος - στύλου άρθρωση. Είναι προφανές ότι το μήκος λυγισμού είναι 2 φορές το μήκος ημιζυγώματος. Στο κάτω σχήμα βλέπουμε την μορφή λυγισμού όταν θεωρήσουμε τον κόμβο ζυγώματος - στύλου πάκτωση. Είναι προφανές ότι το μήκος λυγισμού είναι το 0,5 του διπλάσιου του μήκους του ημιζυγώματος. Είναι δηλαδή ίσο με το μήκος ημιζυγώματος. Στην ενδιάμεση περίπτωση που δεν έχουμε ούτε πάκτωση, ούτε άρθρωση, όλοι ξέρουμε να υπολογίζουμε βάσει των δυσκαμψιών των στύλων το "Β". Edited Ιανουάριος 20 , 2012 by AlexisPap
JEK Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2012 Σ'ευχαριστώ Alexis καταρχάς για την απάντηση. Ίσως ο φορέας δεν έγινε κατανοητός από το σκαρίφημα,αλλά θεώρησε ότι το διάγραμμα είναι σωστό(εξάλλου μικρή σημασία έχει αυτό στον προβληματισμό μας). Αντιλαμβάνομαι ότι η μεταθετότητα του κορφιά(στο άλλο άκρο ο αμείβοντας στηρίζεται στο σενάζ)τροποποιεί τα μήκη λυγισμού. Η ένσταση μου(και ανησυχία μου) είναι μήπως τα προτεινόμενα μήκη είναι υπερβολικά. Το ημιζύγωμα δεν είναι ελεύθερος φορέας,τόσο στο επίπεδο του όσο και εγκαρσίως συνδέεται με πλήθος ράβδων.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2012 Όλοι, άνθρωποι είμαστε και κάνουμε λάθη... Αν κάνω λάθος, ας πει κάποιος που βρίσκεται αυτό το λάθος... Φοβάμαι όμως ότι -όπως αποδεικνύεται μέχρι τώρα- δεν κάνω λάθος. 2 1
JEK Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2012 Δεν υπέθεσα AlexisPap ότι κάνεις λάθος.Ίσα ίσα η γνώμη σου μου δημιούργησε θετικό προβληματισμό. Το πρόγραμμα που χρησιμοποιώ για την επίλυση και διαστασιολόγηση ξύλινων ζευκτών,έχει την παραδοχή μήκους λυγισμού την απόσταση των κόμβων.Επαναλαμβάνω ότι η μεταθετότητα των κόμβων μου δίνει την εντύπωση πως το πραγματικό μήκος είναι μεγαλύτερο.
sovatzou Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2012 Επαναλαμβάνω ότι η μεταθετότητα των κόμβων μου δίνει την εντύπωση πως το πραγματικό μήκος είναι μεγαλύτερο στην κολώνα σίγουρα είναι αν είναι μεταθετό το πλαίσιο. στο ζύγωμα γιατί να είναι μεγαλύτερο? εξαρτάται και αυτό από την μεταθετότητα ακόμη και στο γνωστό παράδειγμα του εμπ που επικαλέστηκαν κάποιοι δίνει 2 buckling modes. ξεχνάει βέβαια στο παράδειγμα να πει ότι η μία είναι μεταθετού και η άλλη αμετάθετου πλαισίου. δεν συζητώ βέβαια ότι αγνοεί τελείως τις ενισχύσεις των άκρων λαμβάνοντας όλο το μήκος, σαν μήκος λυγισμού
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2012 Η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα τι θες να πεις... Δεν εξετάζω το θέμα της μεταθετότητας (και της εξ αυτής μείωσης της δυσκαμψίας)... Εξετάζω μόνο το ότι ο κορφιάς είναι εσωτερικός κόμβος του αυτού στοιχείου. Οι βαθμοί ελευθερίας του δεσμεύονται αποκλειστικά από τα δύο ημιζυγώματα. Μόνο αν καταργηθεί η κύλιση στην κάτω δεξιά (και αριστερή) στήριξη, ας πούμε αν εδράζεται στο έδαφος, ή αν υπάρχει ελκυστήρας, μόνο τότε ο κόμβος του κορφιά εξασφαλίζεται ως προς του μεταφορικούς βαθμούς ελευθερίας. Όλα ξεκινάνε από το ισοδύναμο μοντέλο. Αν το ισοδύναμο μοντέλο είναι αυτό που απεικονίζω, τότε το Β κυμαίνεται μεταξύ 1 και 2.
JEK Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2012 Παραθέτω το διάγραμμα παραμορφώσεων του ημιζυγώματος και τις μετακινήσεις του κορφιά(είναι σωστά και προσέχω τι ανεβάζω στο φόρουμ). Πιστεύω να βοηθήσει τον διάλογό μας.
sovatzou Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2012 (edited) με απέβαλλε ο αλεξπακ και πάγωσε το θέμα. βλέπω ότι δεν έχουμε καταλήξει κάπου εδώ. τελοσπάντων εν συντομία γιατί το ανέλυσα αλλού το θέμα, η μεταθετότητα παίζει το ρόλο της. λόγω αυτής η θεώρηση ότι το άκρο του ημιζυγώματος κατεβαίνει πάντα και άρα το μήκος λυγισμού (και ποιο μήκος? μαζί με τις ενισχύσεις των άκρων?) αυξάνει πάντα δεν είναι σωστή γιατί αυτό δεν συμβαίνει πάντα Edited Ιανουάριος 27 , 2012 by sovatzou
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα