Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΜΠΕ συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων


spy1551

Recommended Posts

Έχει ασχοληθεί κανένας με περιβαλλοντική μελέτη συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων.

Λογικά δεν έχει και κάποιες μικρές ποσότητες επικίνδυνων υγρών , όπως υγρά φρένων , υγρά μπαταριών και λιπαντικά έλαια κινητήρων;

Link to comment
Share on other sites

Το εν λόγω συνεργείο έχει βαφείο?? αν ναι έχει αρκετή διαδικασία για την πολυεστερική και μη βαφή....

 

υγ. η περιβαλλοντική θα έχει αρκετές λεπτομέριες και τεχνικές περιγραφές που θα χρησιμοποιηθούν για την αρμόδια διεύθυνση μεταφορών, για την αδειοδότηση από εκεί.. δες τι πληροφορίες μπορείς να πάρεις από αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ gnusselt , αλλά δεν μπορώ να το κατεβάσω γιατί λέει ότι δεν υπάρχει πια.

Σύμφωνα με την KYA 15393/2332/2002 η υπό εξέταση δραστηριότητα κατατάσσεται στην 9η Ομάδα (Βιομηχανικές εγκαταστάσεις), με α/α 267 και η κατατάξη τους γίνεται με βάση τα τετραγωνικά από ότι είδα

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε ευχαριστούμε για το upload , είναι προτιμότερο πάντως αντίστοιχες μελέτες να ανεβαίνουν στην κατηγορία downloads-Πρότυπες μελέτες για ευκολότερη αναζήτηση τους στο μέλλον

 

Μια ερώτηση που έχω ξεφυλλίζοντας λίγο το doc είναι αν ξέρει κανείς αν στην πράξη τα φίλτρα ενεργού άνθρακα όντως αλλάζουν (η γίνεται αναγέννηση του άνθρακα ) μεταξύ 1-3 (εργάσιμων) μηνών

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Συνήθως (όπως γράφει και η περιγραφή του μηχανήματος) πρόκειται για φυσίγγια ενεργού άνθρακα, που σημαίνει ότι μπορούν να αναγομωθούν.

Αδειάζουν τον παλιό "κορεσμένο" άνθρακα και ξαναγεμίζετε με νέο.

Τον βρίσκεις από τις εταιρείες που προμηθεύουν τα συγκεκριμένα φίλτρα.

Η διάρκεια ζωής του οφείλεται περισσότερο σε δύο παράμετρους

Την ικανότητα των προφίλτρων ώστε να συγκρατούν το μεγαλύτερο μέρος των σταγονιδίων της βαφής και στην ποσότητα του αέρα που διέρχεται από τα φίλτρα.

Αν περνάει μεγάλη ποσότητα σταγονιδίων ο άνθρακας μπουκώνει και δεν κάνει σωστά την δουλειά του.

Επίσης αν αλλάξουμε το μοτέρ του εξαερισμού με μεγαλύτερο, ώστε να αυξήσουμε την απορροφητική ικανότητα, δεν προλαβαίνουν τα φίλτρα να απορροφήσουν την "βρωμιά" με αποτέλεσμα, τον γρηγορότερο κορεσμό του άνθρακα και την έξοδο μεγάλης ποσότητας αέρα που δεν έχει επεξεργαστεί.

Ο άνθρακας χτησιμεύει κυρίως στο να μην υπάρχουν οσμές στην έξοδο του βαφείου και όχι στην κατακράτηση των σταγονιδίων.

Ελπίζω να βοήθησα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

Μήπως ξέρει κάποιος συνάδελφος σε ποια κατηγορία εντάσσονται τα ΚΤΕΟ, προκειμένου να γίνει ΜΠΕ;

 

Έψαξα διεξοδικά το ΦΕΚ Β1022/2002 αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό.

 

Εκτιμώ ότι ίσως εντάσσεται στην ίδια κατηγορία με τα συνεργεία για αυτό κάνω την ερώτηση σε αυτό το thread......

 

Παρακαλώ όποιος γνωρίζει ας απαντήσει.

 

(υγ. Πως μπορούμε να πάμε στα downloads από την αρχική σελίδα; Όσο και αν έψαξα δεν βρήκα κάποιο link...)

 

Κανείς που να γνωρίζει.....;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.