spy1551 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2008 Έχει ασχοληθεί κανένας με περιβαλλοντική μελέτη συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων. Λογικά δεν έχει και κάποιες μικρές ποσότητες επικίνδυνων υγρών , όπως υγρά φρένων , υγρά μπαταριών και λιπαντικά έλαια κινητήρων;
lefterism Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2008 Το εν λόγω συνεργείο έχει βαφείο?? αν ναι έχει αρκετή διαδικασία για την πολυεστερική και μη βαφή.... υγ. η περιβαλλοντική θα έχει αρκετές λεπτομέριες και τεχνικές περιγραφές που θα χρησιμοποιηθούν για την αρμόδια διεύθυνση μεταφορών, για την αδειοδότηση από εκεί.. δες τι πληροφορίες μπορείς να πάρεις από αυτά.
spy1551 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2008 Όχι δε θα έχει βαφείο αλλά ένα μηχανουργείο μικρό για τα ανταλλακτικά
spy1551 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2008 Ευχαριστώ gnusselt , αλλά δεν μπορώ να το κατεβάσω γιατί λέει ότι δεν υπάρχει πια. Σύμφωνα με την KYA 15393/2332/2002 η υπό εξέταση δραστηριότητα κατατάσσεται στην 9η Ομάδα (Βιομηχανικές εγκαταστάσεις), με α/α 267 και η κατατάξη τους γίνεται με βάση τα τετραγωνικά από ότι είδα
gnusselt Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2008 Συνεργείο επισκευής & συντήρησης επιβατηγών αυτοκινήτων. _ss_141.doc 1
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2008 Συνάδελφε ευχαριστούμε για το upload , είναι προτιμότερο πάντως αντίστοιχες μελέτες να ανεβαίνουν στην κατηγορία downloads-Πρότυπες μελέτες για ευκολότερη αναζήτηση τους στο μέλλον Μια ερώτηση που έχω ξεφυλλίζοντας λίγο το doc είναι αν ξέρει κανείς αν στην πράξη τα φίλτρα ενεργού άνθρακα όντως αλλάζουν (η γίνεται αναγέννηση του άνθρακα ) μεταξύ 1-3 (εργάσιμων) μηνών
fraafr Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2009 Συνήθως (όπως γράφει και η περιγραφή του μηχανήματος) πρόκειται για φυσίγγια ενεργού άνθρακα, που σημαίνει ότι μπορούν να αναγομωθούν. Αδειάζουν τον παλιό "κορεσμένο" άνθρακα και ξαναγεμίζετε με νέο. Τον βρίσκεις από τις εταιρείες που προμηθεύουν τα συγκεκριμένα φίλτρα. Η διάρκεια ζωής του οφείλεται περισσότερο σε δύο παράμετρους Την ικανότητα των προφίλτρων ώστε να συγκρατούν το μεγαλύτερο μέρος των σταγονιδίων της βαφής και στην ποσότητα του αέρα που διέρχεται από τα φίλτρα. Αν περνάει μεγάλη ποσότητα σταγονιδίων ο άνθρακας μπουκώνει και δεν κάνει σωστά την δουλειά του. Επίσης αν αλλάξουμε το μοτέρ του εξαερισμού με μεγαλύτερο, ώστε να αυξήσουμε την απορροφητική ικανότητα, δεν προλαβαίνουν τα φίλτρα να απορροφήσουν την "βρωμιά" με αποτέλεσμα, τον γρηγορότερο κορεσμό του άνθρακα και την έξοδο μεγάλης ποσότητας αέρα που δεν έχει επεξεργαστεί. Ο άνθρακας χτησιμεύει κυρίως στο να μην υπάρχουν οσμές στην έξοδο του βαφείου και όχι στην κατακράτηση των σταγονιδίων. Ελπίζω να βοήθησα
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2009 Ευχαριστώ συνάδελφε πολύ ενδιαφέροντα
λθψαζ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2011 gnusslet polla eyxaristw gia tis plirofories sou.
JasonK Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27 , 2011 Μήπως ξέρει κάποιος συνάδελφος σε ποια κατηγορία εντάσσονται τα ΚΤΕΟ, προκειμένου να γίνει ΜΠΕ; Έψαξα διεξοδικά το ΦΕΚ Β1022/2002 αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό. Εκτιμώ ότι ίσως εντάσσεται στην ίδια κατηγορία με τα συνεργεία για αυτό κάνω την ερώτηση σε αυτό το thread...... Παρακαλώ όποιος γνωρίζει ας απαντήσει. (υγ. Πως μπορούμε να πάμε στα downloads από την αρχική σελίδα; Όσο και αν έψαξα δεν βρήκα κάποιο link...) Κανείς που να γνωρίζει.....;;;;;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα