Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ημερομηνία ιδιωτικού συμφωνητικού για ρύθμιση αυθαιρέτου


Recommended Posts

Καλησπέρα , ήθελα να ρωτήσω το εξής : Για ρύθμιση ενός αυθαιρέτου ο πελάτης μου πλήρωσε το παράβολο εντός Δεκεμβρίου. Συμφωνήσαμε δε η αμοιβή μου να δωθεί μόλις τελειώσει η διαδικασία και ολοκληρωθεί ο φάκελος ρύθμισης στη πολεοδομία. Το ιδιωτικό συμφωνητικό με τη συμβατική αμοιβή που έχουμε συμφωνήσει θα πρέπει να έχει ημερομηνία εντός Δεκεμβρίου του 2011 και να κατατεθεί στην εφορία υπό μορφή πίνακα συγκεντρωτικής κατάστασης συμφωνητικών που έχουν συναφθεί - μέχρι τις 20/1/12 ? ή μπορεί να συνταχθεί ας πούμε εντός του τρέχοντος μήνα και να αφορά σύμβαση που έγινε εντός 2012 οπότε θα κατατεθεί στην εφορία εντός του Απριλίου του τρέχοντος έτους ?

Edited by maximos75
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

μεχρι 20/1/2012; απο που προκύπτει αυτό; υπάρχει κάποιος νόμος που μου διαφεύγει;

 

Οι καταστάσεις ιδιωτικών συμφωνητικών αφορούν τριμηνίες και κατατίθενται το επόμενο μήνα μετά τα λήξη του τριμήνου και μέχρι της 20 του μηνός.Κάτι ανάλογο με το ΦΠΑ που αποδίδουμε ανα τρίμηνο.

Link to comment
Share on other sites

Οι καταστάσεις ιδιωτικών συμφωνητικών αφορούν τριμηνίες και κατατίθενται το επόμενο μήνα μετά τα λήξη του τριμήνου και μέχρι της 20 του μηνός.Κάτι ανάλογο με το ΦΠΑ που αποδίδουμε ανα τρίμηνο.

Καλησπέρα , ήθελα να ρωτήσω το εξής : Για ρύθμιση ενός αυθαιρέτου ο πελάτης μου πλήρωσε το παράβολο εντός Δεκεμβρίου. Συμφωνήσαμε δε η αμοιβή μου να δωθεί μόλις τελειώσει η διαδικασία και ολοκληρωθεί ο φάκελος ρύθμισης στη πολεοδομία. Το ιδιωτικό συμφωνητικό με τη συμβατική αμοιβή που έχουμε συμφωνήσει θα πρέπει να έχει ημερομηνία εντός Δεκεμβρίου του 2011 και να κατατεθεί στην εφορία υπό μορφή πίνακα συγκεντρωτικής κατάστασης συμφωνητικών που έχουν συναφθεί - μέχρι τις 20/1/12 ? ή μπορεί να συνταχθεί ας πούμε εντός του τρέχοντος μήνα και να αφορά σύμβαση που έγινε εντός 2012 οπότε θα κατατεθεί στην εφορία εντός του Απριλίου του τρέχοντος έτους ?

Το ιδιωτικό συμφωνητικό πρέπει να κατατεθεί εντός του τρέχοντος μηνός της ημερομηνίας σύναψης δλδ εαν συντάχθηκε συμφωνητικό με ημερομηνια 3/1/12 εως και 30/1/12 θα πρέπει να κατατεθεί μέχρι 31/1/12 στην ΔΟΥ. Καθε τρίμηνο θα καταθέτουμε πίνακα με τα ήδη κατατιθεμένα εντός του τριμήνου.
Link to comment
Share on other sites

Το ιδιωτικό συμφωνητικό πρέπει να κατατεθεί εντός του τρέχοντος μηνός της ημερομηνίας σύναψης δλδ εαν συντάχθηκε συμφωνητικό με ημερομηνια 3/1/12 εως και 30/1/12 θα πρέπει να κατατεθεί μέχρι 31/1/12 στην ΔΟΥ. Καθε τρίμηνο θα καταθέτουμε πίνακα με τα ήδη κατατιθεμένα εντός του τριμήνου.

 

Εννοείς το κείμενο του συμφωνητικού πρέπει να κατατεθεί μέχρι 31/1/12 εάν έχει συνταχθεί πχ. σήμερα? Εάν κάποιος το συντάσει 31/1 δλδ πρέπει να το πάει την ίδια μέρα ?

Link to comment
Share on other sites

Που προκυπτει οτι στα τριμηνιαια (κατω των 6000 ευρω) καταγραφονται και οι συμβασεις στις οποιες ειμαστε εμεις αναδοχοι?

 

Τα τριμηνιαια καταγραφουν τα συμφωνητικα που ειμαστε εμεις κυριοι του εργου, αρα εχουμε υποχρεωση καταθεσης παρακρατησης φορου (3% ή 20%).

 

Οσον αφορα το ΦΕΜ (οπου ειμαστε εμεις αναδοχοι, αλλα εχουμε υποχρεωση καταβολης του εμεις) εως τωρα τουλαχιστον δεν καταγραφοταν καπου (εκτος απο τη φορολογικη δηλωση)

 

Λεω κατι λαθος?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχουμε καταντήσει πέραν όλων των άλλων και λογιστές και έχω αρχίσει να κουράζομαι και να βαριέμαι με αυτές τις γραφειοκρατικές ανοησίες....ρωτάω κάτι πολύ απλό : Εγώ με το πελάτη επειδή θα εισπράξω συμβατική αμοιβή κατόπιν συμφωνίας μαζί του και όχι τη νόμιμη που ορίζει ο νόμος πρέπει να κάνω συμφωνητικό.Μέχρι εδώ έχει καλώς. Οι ερωτήσεις είναι οι εξής :

  1. Το κείμενο του συμφωνητικού το χρειάζεται η εφορία ναι ή όχι ? Και εάν ναι πότε το καταθέτουμε ?
  2. Η εφορία από τα λίγα που γνωρίζω χρειάζεται ένα πίνακα με τις συγκεντρωτικές καταστάσεις συμφωνιών ανα τρίμηνο. Αυτό με ενημέρωσαν ότι κατατίθεται στον επόμενο μήνα μετά το πέρας του εκάστοτε τριμήνου και μέχρι της 20 του μηνός γι'αυτό και το ανέφερα. Σωστό ή Λάθος ?

Σε αυτό που ανέφερε ο συνάδελφος gogosxydas δεν θα διαφωνήσω. Και μένα όταν ήμουν σε εταιρεία και μου έκαναν παρακράτηση φόρου όταν έκοβα ΑΠΥ ως κύριοι του έργου μου έκαναν σύμβαση την οποία υπέγραφα όπως και σε άλλους συναδέλφους και θυμάμαι μάλιστα ότι έστελναν στην εφορία τις καταστάσεις ομοίως. Εγώ δεν ασχολιόμουν καθόλου.Κανονικά βέβαια για το τυπικό πέραν του εργοδότη και ο συμβασιούχος έστελνε τον ίδιο πίνακα στη δική του εφορία. Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα όμως.

Edited by maximos75
Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχουμε καταντήσει πέραν όλων των άλλων και λογιστές και έχω αρχίσει να κουράζομαι και να βαριέμαι με αυτές τις γραφειοκρατικές ανοησίες....ρωτάω κάτι πολύ απλό : Εγώ με το πελάτη επειδή θα εισπράξω συμβατική αμοιβή κατόπιν συμφωνίας μαζί του και όχι τη νόμιμη που ορίζει ο νόμος πρέπει να κάνω συμφωνητικό.Μέχρι εδώ έχει καλώς. Οι ερωτήσεις είναι οι εξής :

  1. Το κείμενο του συμφωνητικού το χρειάζεται η εφορία ναι ή όχι ? Και εάν ναι πότε το καταθέτουμε ?
  2. Η εφορία από τα λίγα που γνωρίζω χρειάζεται ένα πίνακα με τις συγκεντρωτικές καταστάσεις συμφωνιών ανα τρίμηνο. Αυτό με ενημέρωσαν ότι κατατίθεται στον επόμενο μήνα μετά το πέρας του εκάστοτε τριμήνου και μέχρι της 20 του μηνός γι'αυτό και το ανέφερα. Σωστό ή Λάθος ?

Σε αυτό που ανέφερε ο συνάδελφος gogosxydas δεν θα διαφωνήσω. Και μένα όταν ήμουν σε εταιρεία και μου έκαναν παρακράτηση φόρου όταν έκοβα ΑΠΥ ως κύριοι του έργου μου έκαναν σύμβαση την οποία υπέγραφα όπως και σε άλλους συναδέλφους και θυμάμαι μάλιστα ότι έστελναν στην εφορία τις καταστάσεις ομοίως. Εγώ δεν ασχολιόμουν καθόλου.Κανονικά βέβαια για το τυπικό πέραν του εργοδότη και ο συμβασιούχος έστελνε τον ίδιο πίνακα στη δική του εφορία. Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα όμως.

 

 

Και εγώ τις ιδιες ακριβώς απορίες έχω . Υπάρχει κάποιος που μπορεί να μας απαντήσει ?

Link to comment
Share on other sites

1. Απο τις ΠΟΛ 1193 και 1194 δεν προκύπτει υποχρέωση προσκόμισης-θεώρησης συμφωνητικών απο τις ΔΟΥ παρά μόνο έγγραφης κατάστασης συμφωνιών σύμφωνα με το υπόδειγμα.

 

2. Στην ΠΟΛ 1193 αναφέρεται η προσκόμιση της κατάστασης έγγραφων συμφωνιών της προηγούμενης διαχειριστικής περιόδου και ειδικά για το 2011 και μόνο ισχύει απο την 1-7-2011.Δεν διάβασα κάπου για τριμηνα.

 

Αν κάποιος συνάδελφος έχει διαφορετική ενημέρωση ας μας διαφωτίσει.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.