geopan44 Δημοσιεύτηκε January 17, 2012 at 10:53 πμ Δημοσιεύτηκε January 17, 2012 at 10:53 πμ (edited) Στα αναλυτικά τιμολόγια η συμπύκνωση της επίχωσης σκάμματος σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 95% κατά proctor. Το πρόβλημα που υπάρχει είναι το εξής : Αν ο ανάδοχος πετύχει συμπυκνώσεις 96 , 97% κατά proctor , βάσει νόμου θα έχει εκτελέσει σωστά την εργασία του ,όμως το σκάμμα με την πάροδο του χρόνου θα κάτσει καθώς θα συμπυκνωθεί και άλλο και θα φτάσει το 100% κ.λ.π. Η ερώτηση μου είναι αν υπάρχει κάποιος πίνακας ή έστω κάποιος τρόπος υπολογισμού ώστε να γνωρίζουμε μέχρι ποιό βάθος καθίσματος του οδοστρώματος ο ανάδοχος δεν φέρει ευθύνη-αν πριν έχει κάνει σωστά την δουλειά του και οι συμπυκνώσεις του είναι όπως ορίζουν τα τιμολόγια- για οποιοδήποτε βάθος σκάμματος ,την στιγμή που το υλικό επίχωσης είναι το Π.Τ.Π. Ο-150 (δηλαδή το 3Α). Edited January 17, 2012 at 10:55 πμ by geopan44
AlexisPap Δημοσιεύτηκε January 17, 2012 at 11:20 πμ Δημοσιεύτηκε January 17, 2012 at 11:20 πμ Αν πετύχεις σε σκάμμα proctor 95% δεν υπάρχει περίπτωση να παρατηρήσεις καθιζήσεις στο οδόστρωμα. Άσχετα από τις δοκιμές, ο ανάδοχος έχει την ευθύνη του έργου μέχρι την οριστική παραλαβή.
geopan44 Δημοσιεύτηκε January 17, 2012 at 11:29 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε January 17, 2012 at 11:29 πμ (edited) Και όμως Αλέξη . Καταστρέφοντας 2 μικρούς οδοστρωτήρες BOMAG και συμπυκνώντας κατά στρώσεις 20 εκατοστών και βγάζοντας proctor πάνω απο 96% σε 3μετρο κατα μ.ο. σκάμμα , είχα κατά 2 εκατοστά περίπου υποχώρηση. Το ότι η Ε.Σ.Υ. και οι Τ.Π. αναφέρουν αυτό που λες για την ευθύνη του αναδόχου ως την οριστική παραλαβή το γνωρίζω. Το ζήτημα όμως είναι όταν έρθει η ώρα του δικαστή τι θα πεί αυτός. Αν υπάρχει τέτοιος πίνακας ή τρόπος υπολογισμού θα είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο. Edited January 17, 2012 at 11:30 πμ by geopan44
gogosxydas Δημοσιεύτηκε February 28, 2012 at 01:40 μμ Δημοσιεύτηκε February 28, 2012 at 01:40 μμ Μπορει οι στρωσεις σου να επιασαν 96% (αν και χλωμο σε στρωσεις 20 εκ. με μικρο οδοστρωτηρα), πρεπει ομως και η επιχωση κατω απο το 3Α (πιθανως "επιχωση με επιλεκτα υλικα εσκαφης") οφειλει να πιασει 90%. Αν δεν ξεπερασεις το 90% λογικο ειναι να "κατσει" η στρωση αυτη, αρα και το τελικο καταστρωμα..
geopan44 Δημοσιεύτηκε March 2, 2012 at 02:52 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 2, 2012 at 02:52 μμ Όχι gogosxydas. Κάτω από το 3Α υπήρχε άμμος ποταμίσια , καθαρή διαμάντι ,στην οποία έπεσε νερό από βυτίο για να πάρει τα όποια κενά γύρω από τον αγωγό (Φ780) υπήρχαν. Τέλος πάντων μάλλον δεν υπάρχει απάντηση στην συγκεκριμένη ερώτηση , όπως και να έχει όμως σας ευχαριστώ για τις απάντησεις σας.
Kane Δημοσιεύτηκε April 17, 2012 at 09:18 μμ Δημοσιεύτηκε April 17, 2012 at 09:18 μμ Έκανες επίχωση με καθαρή ποταμίσια άμμο, την έβρεξες κιόλα για να πάρει τα κενά, συμπύκνωσες στρώσεις ανα 20εκ, τα καρότα βγάλανε συμπύκνωση 95-96% κατά proctor και θέλει σου κάνει η υπηρεσία μανούρα;;; Ε Λ Ε Ο Σ ...
geopan44 Δημοσιεύτηκε April 25, 2012 at 10:28 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 25, 2012 at 10:28 πμ A oχι.. η αλήθεια είναι ότι εκτίμησαν την εργασία και δεν μου είπανε τίποτα...θα μπορούσαν άλλοι επιβλέποντες όμως να πούνε..για αυτό ήθελα να μάθω το παραπάνω ερώτημα
Ιωάννης Καραμπιτιάνης Δημοσιεύτηκε December 11, 2013 at 10:34 μμ Δημοσιεύτηκε December 11, 2013 at 10:34 μμ Η λύση ειναι Κοπανος και όχι οδοστρωτηρακι.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα