Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Παίδες, χαλαρώστε, γράψτε ό,τι πιστεύετε ήρεμα, μιλήστε για ΤΕΙ και πανεπιστήμια, αλλά μην αρχίσετε την γνωστή μίρλα. Και όχι κακές λέξεις.

 

Επίσης, για να μην γίνουμε σάτυροι και στείροι στην συζήτησή μας, θα θυμίσω ότι πρώτος μίλησα για πολυτεχνεία...

(Σταύρο, μην παρεξηγηθείς, για να ευθυμήσουμε τα θυμίζω...)

Edited by AlexisPap
Δημοσιεύτηκε (edited)
μιλήστε για ΤΕΙ και πανεπιστήμια

ναι ρε σύντροφοι. είναι ένα θέμα που δεν έχει συζητηθεί σήμερα 18 ιανουαρίου του σωτήριου έτους δύο χιλιάδες δώδεκα και είναι μια καλή ευκαιρία για μία εποικοδομητική συζήτηση

Edited by sovatzou
Δημοσιεύτηκε (edited)

Δεν σημαίνει κατ'ανάγκη ότι τα επαρχιακά ΤΕΙ είναι ακόμη χειρότερα.

Μιλούσα με έναν γνωστό μου τις προάλλες από το τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών του ΤΕΙ Σερρών και μου είπε ότι αυτοί που ήρθαν για αξιολόγιση στη σχολή του ενθουσιάστηκαν με αυτά που είδαν.

Edited by kostaspde
Δημοσιεύτηκε

Και η ΑΔΙΠ για το τμήμα ηλεκτρολογίας στο ΤΕΙ Κρήτης είπε τα καλύτερα. Αλλά ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας. Η ανώτατη παιδεία σε αυτή τη χώρα πάσχει. Κύριος λόγος οι καθηγητάδες, αλλά και η γνωστή ελληνική νοοτροπία εν γένη. Τη χτύπησε και η κρίση και έδεσε το γλυκό.

Όμως το να είναι κάποιος χαιρέκακος και να βιάζεται να δημοσιεύσει ένα κείμενο κατά των ΤΕΙ, χωρίς να ασχοληθεί 2' (τόσο μου πήρε) για να δει ότι δεν αφορά τα τμήματα των μηχανικών, χτυπάει άσχημα. Όπως είπα, πιθανών αύριο να βγει μία αντίστοιχα κακή έκθεση για ένα τμήμα μηχανικών, αυτό μάλιστα να δημοσιευτεί και να το συζητήσουμε. Όλο και κάποιος θα έχει τελειώσει από το τμήμα αυτό να μας πει και τη δική του γνώμη.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Άντε πάλι εσύ... κόλλησες! Καλά βρε παιδί, 'ντάξ, και τα πολυτεχνεία μέσα... 'φχαριστήθηκες; :smile:

 

Τώρα, επί της ουσίας:

Φταίνε και οι καθηγητάδες ασφαλώς. Αλλά δεν είναι αυτοί το κεφάλι. Και το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.

Δες τι νόμοι έχουν ψηφιστεί για την ανώτατη εκπαίδευση τις τελευταίες δεκαετίες.

Δες ποιοι είναι αυτοί που μετέχουν σε επιτροπές και συμβούλια.

Δες τι διείσδυση έχουν οι κομματικοί μηχανισμοί στην ανώτατη εκπαίδευση...

 

Μετά δες εδώ γύρω, Π/Μ να ρωτάνε πως λύνεται μια πλάκα, Μ/Μ να ρωτάνε πως διαστασιολογείται ένας λέβητας, Η/Μ να ρωτάνε πως σχεδιάζεται ένα μονογραμμικό, Χ/Μ να ρωτάνε πως βρίσκεις την σκληρότητα...

(ξέχασα κανέναν;)

Εμείς είμαστε αυτοί, έ; Επιστήμονες! Από ποιο Harvard αποφοιτήσαμε άραγε!

Edited by AlexisPap
Δημοσιεύτηκε

Αν οι καθηγητές ήθελαν ιδρύματα με κύρος θα τα κατάφερναν. Δε λέω, κάποιοι νόμοι είναι δεσμευτικοί, αλλά νομίζω πως αν είχαν φιλότιμο στο σύνολο τους θα κατάφερναν πολλά. Όμως οι περισσότεροι είναι ξιπασμένοι, βολεμένοι και ανήθικοι. Νομίζουν πως έχουν πιάσει τον πάπα από τα... ράσα. Αυτό που έγινε στο τμήμα Θεολογίας είναι εντελώς χαρακτηριστικό της ελληνικής πραγματικότητας στα ΑΕΙ. Σε πόσα άλλα τμήματα δεν επικρατεί ο νεποτισμός; Τι κάνουν οι υπόλοιποι καθηγητές για αυτό;

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ποιοί είναι οι υπόλοιποι καθηγητές; Εδώ και ατέλειωτα χρόνια τα ιδρύματα έχουν αλωθεί από την κομματοκρατία και την οικογενειοκρατία. Όσα τμήματα έτυχε να έχουν αξιοπρεπείς καθηγητές διαπρέπουν μόνο και μόνο χάρη σε αυτούς τους ανθρώπους.

Αλλά, για αυτά που δεν διαπρέπουν, τι περιμένεις να κάνουν οι καθηγητές; Και ποιοί καθηγητές; Τα κομματόσκυλα, που έχουν ένα μάτσο πέιπερς σε ποιότητα χαρτιού υγιείας;

Edited by AlexisPap
Δημοσιεύτηκε

Επιτρέψτε μου να πώ μια γνώμη λόγω του ότι έζησα τα ΤΕΙ από το 1990 που ίσως αρκετοί από εσάς ήσασταν ακόμη στο λύκειο...

1. Η ποιότητα των εγκαταστάσεων... μέτρια έως κακή κατά τη γνώμη μου, αλλά εντός των ανεκτών ορίων, στην ελλάδα είμαστε...

 

2. Τα εργαστήρια... ότι είχε να κάνει με σκυρόδεμα, δοκιμές κλπ... επειδή είχαμε καλό καθηγητή και βοηθό, ήταν πολύ καλά και δύσκολα...

Τα υπόλοιπα, ήταν κατά το μεγαλύτερο μέρος λύσεις ασκήσεων, κάποια μικρή, ελάχιστη επαφή με τη τοπογραφία... και βέβαια τα ανεκδιήγητα σχεδιαστικά που ένας Θεός ξέρει πως πέρασα, γιατί είμαι άχρηστος στο σχέδιο με το χέρι...

 

3. Οι καθηγητές σε καμία περίπτωση δεν μπορούσαν να χαρακτηριστούν ομαδικά... Δηλαδή, υπήρχαν πράγματι ευσυνείδητοι και συνεπέστατοι σε όλα τους... από τη παρουσία τους μέχρι και τη ποιότητα των σημειώσεων... Υπήρχαν όμως και άλλοι που πραγματικά ήταν για χαστούκια...

 

4. Το πρόγραμμα σπουδών σαφώς δεν μπορούσα να το κρίνω αφού εγώ ήμουν ο αδαής και δεν θα μπορούσα να ξέρω τί θα έπρεπε να διδαχτώ...

Αυτό που μπορούσα όμως να κρίνω και που πραγματικά ήταν α-π-α-ρ-α-δ-ε-κ-τ-ο ήταν η ύπαρξη εισακτέων από τεχνικά λύκεια... Αυτό και μόνο, έριχνε το επίπεδο στα Τάρταρα!!! Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι τελειώναν κάποιοι το λύκειο και προχωρούσαν και ταυτοχρόνως ήταν τόσο άσχετοι!!! Με τα πάντα!!! Δηλαδή, αν εξαιρέσεις τα σχεδιαστικά, ΠΑΤΟΣ σε όλα τα άλλα!!!

Εγώ ήμουν του γενικού λυκείου με 18+ απολυτήριο και με είχε πιάσει ψυχοπλάκωμα!!!

 

Η ποιότητα δηλαδή ήταν εξαρχής προσχεδιασμένη και προδιαγεγραμμένη να μείνει χαμηλά!!! Κάτι έπρεπε να κάνουν και αυτούς του τεχνικού λυκείου που βγαίναν από σχολείο-έκτρωμα και είχαν το θράσσος (όχι τα παιδιά αλλά οι του υπουργείου) να τους ρίχνουν στη Τριτοβάθμια εκπαίδευση!.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ότι Φυσική Ι κόβονταν έως και 5-6 φορές! Επίσης Μαθηματικα Ι (δηλ. επανάληψη 3ης λυκείου σχεδόν) γινόταν της αποκαλύψεως... ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΜΟΝΥΜΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΜΕ ΡΩΤΑΓΕ ΕΝΑΣ "ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ"!!!

 

Μετά, όταν άρχισαν να με απασχολούν τα επαγγ. δικαιώματα, πήρα πτυχίο εντελώς στην ώρα μου, έκανα βαρβάτη πρακτική σε οικοδομές, έδωσα και για το ΕΜΠ μπας και σωθώ.... 10 Μαθηματικά, 8 Μηχανική και πάτος στη Φυσική... Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί....

Μετά έφυγα για ΚΕΜΧ (226-Σεπ 93) και πριν απολυθώ είχα βρεί δουλειά σε επίσης βαρβάτη εταιρία.... μετά άλλες 3... μέχρι που άνοιξα το δικό μου γραφείο... και μετά... έγινε του ΓΙΩΡΓΑΚΗ!!!

 

Γενικώς με τα όποια λίγα εφόδια που κατάφερα να έχω προσπαθούσα... αυτό είναι το νόημα... γιατί καλές οι αξιολογήσεις των σχολών αλλά πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι με τη "βασική εκπαίδευση" που έχουμε εδώ στην Ελλάδα, μόνο η εργασιακή εμπειρία σε κάνει κάτι... Οι σχολές είναι κατευθύνσεις... Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για τα ΤΕΙ...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.