ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2012 (edited) Παιδιά, πρόκειται πραγματικά για ένα κομψοτέχνημα, που στολίζει την Αθήνα (και την Ελλάδα γενικά). Μάλιστα δεν χρεωθήκαμε ως φορολογούμενοι ούτε ένα ευρώ, και χάρη σ' αυτήν περνούν με ασφάλεια εκατοντάδες παιδιά καθημερινά. Απλά λέω δύο πράγματα: 1. Με τόση σπουδή, χρήμα και "διαφήμιση" που έπεσαν, θεωρώ αστοχία το να υπάρχει ταλάντωση (αν υπάρχει και δεν είναι δική μου αίσθηση). 2. Περιμένουμε από το Κολέγιο να δείξει την ίδια ευαισθησία και για τις λαϊκές περιοχές και σχολεία που χρησιμοποιεί το υπόλοιπο 90% των Ελλήνων. the lateral vibration resonance due to shipping practise? κ. Καθηγητά, τι σημαίνει αυτό; Edited Μάρτιος 25 , 2012 by terry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2012 (edited) κ. Καθηγητά, τι σημαίνει αυτό; είναι η μορφή της ταλάντωσης + την απάντηση περί των εφοπλιστών. Terry εαν ψάξεις θα δείς οτι είναι 4 ή παραπάνω. Edited Ιανουάριος 22 , 2012 by terry Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2012 the lateral vibration resonance due to shipping practise είναι η μορφή της ταλάντωσης + την απάντηση περί των εφοπλιστών. κ. Καθηγητά, ίσως να μην είμαι τόσο καλός φοιτητής... δεν καταλαβαίνω... lateral vibration resonance = η μορφή της ταλάντωσης (αυτό το κατάλαβα) shipping practise = ? (αυτό δεν το κατάλαβα, ίσως φταίνε και τα αγγλικά μου...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
myri Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2012 (edited) Η λειτουργία της συγκεκριμένης πεζογέφυρας είναι να περνούν από το ένα άκρο στο άλλο με ασφάλεια οι μαθητές. Αυτή είναι η βασική λειτουργία της (primary function). Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Η κύρια λειτουργία (primary function) κάθε πεζογέφυρας είναι να περνούν άνθρωποι με ασφάλεια από το ένα άκρο στο άλλο. Τώρα, αν θα της δώσει κάποιος και χαρακτηριστικά μνημείου είναι άλλη υπόθεση. Γιατί ποιο είναι το νόημα να κατασκευάσεις μία πεζογέφυρα μνημείο αν δεν τη χρησιμοποιεί κανείς; δεν έχετε δικιο, αν θέλαμε τη βασική λειτουργία θα βάζαμε μια προκατασκευασμένη Edited Ιανουάριος 23 , 2012 by myri Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2012 (edited) αντί για εικονοστάσι όποιος έχει λεφτά φτιάχνει πεζογέφυρα Σωστά... όμως, ενώπιον του Θεού έχει μεγαλύτερη αξία ως μνημόσυνο ένα φτωχικό εικονοστάσι παρά.... Αφού το πάτε στην αρχιτεκτονική κοιτάξτε το ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΕΝΤΡΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ κ.Καθηγητάααααα.... Μαντέψτε ποιός έκανε (και αυτήν) τη στατική μελέτη.... Αρχιτεκτονικά την πρήξαμε την γέφυρα και θα την ματιάσουμε στο τέλος και θα κρεμάσει πέραν του ότι θα κουνάει το κορμί της.... Didionis, αυτή είναι η ουσία... Όχι μόνον "παίζεται" η αισθητική της, αλλά και στατικά... "κουνάει" κι εκεί! δεν έχει κακοτεχνίες, Άρα το έργο για μένα είναι επιτυχημένο. Δεν έχει κακοτεχνίες; Και γιατί ταλαντώνεται; Είναι επιτυχία αυτό; Edited Ιανουάριος 23 , 2012 by gp1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2012 GP1 Πηγαινε σε προβολο 2μ και περπατα στην ακρη.. Ταλαντωνεται??? Ελεος... Η ταλαντωση εχει σχεση με την αισθηση ασφαλειας και οχι με την ασφαλεια αυτη καθ'αυτη.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2012 Υπάρχει αστοχία στην οριακή κατάσταση λειτουργικότητας αν αισθάνεσαι έντονα την ταλάντωση. Υπάρχουν όρια για την επιτρεπτή ταλάντωση, όπως αναλόγως ισχύει και για τα βέλη. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2012 Παρεθεσε τα ορια αυτα... Στη γεφυρα τα μετρησες??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2012 (edited) ...όχι... το κριτήριό μου είναι "εμπειρικό"... Συνέκρινα με άλλες πεζογέφυρες που έχω "περπατήσει". Όπως ανέφερα και παραπάνω στο παρόν νήμα, για παράδειγμα στις "λαϊκότερες" γέφυρες της Κηφισίας στο (τέως) Αθήνα 2004 και στο Μαρούσι, δεν υπάρχει ανάλογη ταλάντωση (και οι δύο μεταλλικές). Όσον αφορά τα επιτρεπτά όρια, καθορίζονται από τους Κανονισμούς. Edited Ιανουάριος 23 , 2012 by gp1 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2012 (edited) Κύριοι!!!!! Αν διαφωνείτε, να απαντάτε παρακαλώ με επιχειρήματα..... Και όχι κόβοντας φήμη! (κάποιος μού έκοψε μόλις τώρα 3 βαθμούς φήμης... αν είναι δυνατόν!) Edited Ιανουάριος 23 , 2012 by gp1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα