myri Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 (edited) Ο διακεκριμένος πανεπιστημιακός πάντως δεν σημαίνει αυτομάτως πως μπορεί να συλλάβει τον σχεδιασμό της πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπάιδευσης. Καταρχάς για να συμμετέχει στον σχεδιασμό, θα πρέπει για μεγάλο χρονικό διάστημα να ασχολείται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με αυτό. Δευτερον θα πρέπει να διαβάσει το πρόγραμμα, την ύλη, τα βιβλία, τα βοηθήματα του υφισταμενου προγραμματος και κάποιων παλαιότερων. Δε λέω πως δεν γίνεται, αλλά πως αποκλείω το γεγονός να είναι διατεθημένοι να σχοληθούν αποκλεστικά με το θέμα. Edited Ιανουάριος 29 , 2012 by myri
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Από τα πρακτικά στα οποία έριξα μία ματιά δεν διαπίστωσα να έχει ασχοληθεί κάποιος εκ των ομιλούντων με τα παραπάνω θέματα. Για την ακρίβεια, δεν βρήκα να συζητάνε κάτι τόσο φοβερό, ή να έχουν μία σαφή άποψη για την παιδεία. Αντίθετα, οι διακεκριμένοι δάσκαλοι . Βάζω και που έχει να κάνει με την γλώσσα, ώστε να είμαστε εντός θέματος.Αξίζει να αφιερώσει κανείς χρόνο για να δει πως αντιμετωπίζονται από τους κορυφαίους επιστήμονες τα θέματα παιδείας, γλώσσας και εκπαιδευτική πολιτικής... ...αλλά και διαπιστώσει ποιοί άνθρωποι και ποιές απόψεις βρίσκονται εκτός συμβουλίων.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα