Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2008 Δεν είπαμε ότι είναι ίδιες αλλά υπάρχουν κάποια κοινά πράγματα. Όπως: Δημόσιοι υπάλληλοι εξυπηρετούν πολίτες. Στο ΚΕΠ της γειτονιάς μου είναι όλοι φιλικοί, ευγενικοί και εξυπηρετικοί. Το περιβάλλον είναι ευχάριστο, ο χώρος καθαρός ευάερος και ευήλιος. Τα έπιπλα καινούρια και ο εξοπλισμός σύγχρονος. Αν απλώς μπεις μέσα και σε δουν να περιμένεις θα σε ρωτήσουν "πώς μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε". Σου μιλούν στον πληθυντικό και όχι στον ενικό. Ακόμα και όταν υπάρχει πολύς κόσμος βρίσκουν τον τρόπο να σε κάνουν να νιώθεις ότι δε σε ξέχασαν και ότι θα σε εξυπηρετήσουν αμέσως. Σου τηλεφωνούν, ακόμα και στο κινητό, για να σε ενημερώσουν για την πορεία της υπόθεσής σου.Χρησιμοποιούν Η/Υ, το διαδίκτυο, το fax για να κάνουν τη δουλειά τους και να σε εξυπηρετήσουν πιο γρήγορα. Όταν προκύπτει κάτι άγνωστο ανατρέχουν στα βιβλία τους, επικοινωνούν εκείνη τη στιγμή με άλλες υπηρεσίες προκειμένου να σου δώσουν εκείνη τη στιγμή μια απάντηση και όχι "περάστε αύριο". Διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των πολιτών πολύ γρήγορα και οι όποιες καθυστερήσεις οφείλονται στην απροθυμία των άλλων δημόσιων υπηρεσιών να εξυπηρετήσουν. Τα ΚΕΠ είναι ανοιχτά από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το απόγευμα. Είναι σημεία εξυπηρέτησης μιας στάσης. Φαντάζεστε μια πολεοδομία στην οποία: Μόλις μπαίνεις μέσα κατά τις 18:00 θα έρχεται κάποιος υπάλληλος με το χαμόγελο στα χείλη, όλος ευγένεια και διάθεση να εξυπηρετήσει και να σε ρωτά: "Καλησπέρα κύριε, πώς μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε;" Μια καλή αρχή δημιουργεί και στις δύο πλευρές μια ευχάριστη ατμόσφαιρα που μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να έχει. Είναι γνωστό το ρητό ότι με το χαμόγελο και την ευγένεια μπορεί να σου πει ο άλλος να πας να ********* και εσύ να πεις και ευχαριστώ. Στη συνέχεια να μη σου λένε χρειάζεται να φέρετε αυτό από το δασαρχείο, αυτό από την αρχαιολογία, αυτό από την ΥΠΑ κ.λπ. αλλά να τα ζητούν μόνοι τους από τις υπηρεσίες. Να μη σου ζητούν να παρευρίσκεσαι κατά τον έλεγχο της μελέτης και να σε ειδοποιούν τηλεφωνικά για τις όποιες παρατηρήσεις, με σχετική αναλυτική αναφορά στη σχετική νομοθεσία. Ο φάκελος εφόσον περνάει τον ένα έλεγχο να προωθείται αυτόματα στον επόμενο. Να μην υπάρχουν αναμονές ημερών για έναν έλεγχο. Οι έλεγχοι να γίνονται βάσει των οριζόμενων στη νομοθεσία και μόνο. Τα τεύχη των στατικών υπολογισμών να παραδίδονται σε μορφή pdf σε CD. Τα σχέδια μια φορά σε χαρτί (η σειρά του ιδιοκτήτη) και μια σε dxf αποθηκευμένα σε CD. Να υπάρχουν αίθουσες αναμονής με αναπαυτικές καρέκλες, με ήλιο και αέρα και από τα ηχεία να ακούγεται χαλαρωτική μουσική. Τουαλέτες καθαρές και εξοπλισμένες! Αυτά στη μια κεντρική πολεοδομία. Γιατί το θέμα είναι να μην χρειάζεται να πας ούτε εκεί. Πώς θα γίνει αυτό: _ Αν υπάρχουν μικρά πολεοδομικά γραφεία σε κάθε γειτονιά που να δέχονται αιτήσεις, να απαντούν σε ερωτήματα και να προωθούν τους φακέλους στην κεντρική. _ Αν υπάρχει η δυνατότητα τηλεδιάσκεψης με τον ελεγκτή. Να έχω με τον ελεγκτή την ίδια εικόνα στον Η/Υ μας, να τον βλέπω και να με βλέπει και να συζητούμε πάνω στις παρατηρήσεις του. Τα παραπάνω εστιάζονται στις πολεοδομίες αλλά τα γενικά έχουν εφαρμογή σ' όλες τις δημόσιες υπηρεσίες. Μπορεί να ακούγονται ουτοπικά και εξωπραγματικά για μια χώρα σαν την Ελλάδα, αλλά δεν είναι αδύνατο να πραγματοποιηθούν. Η τεχνολογία υπάρχει και το χρήμα υπάρχει. Άλλα πρέπει να αλλάξουν. Σε τελική ανάλυση χωρίς στόχους και όραμα δεν μπορούμε να ελπίζουμε σε τίποτα καλύτερο. Ποιος θα πίστευε πριν κάποια χρόνια, πριν την ίδρυση των ΚΕΠ ότι θα μπορούσε κάποιος να πάρει ένα απλό πιστοποιητικό γέννησης από το Δήμο Καστελόριζου που είναι γεννημένος, με μια απλή αίτηση στο ΚΕΠ Κέρκυρας όπου διαμένει και εργάζεται μέσα σε μια στιγμή.
ckiriako Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2008 Καθολου ουτοπικο Χαρη. Χρειαζεται καλη διαθεση και απο τις δυο μεριες (ιδιωτες-δημοσιοι υπαλληλοι), ενα προγραμματισμο και χρημα απο το κρατος. Θα φτιαξει η κατασταση στις πολεοδομιες, δεν θα φτιαξει; Οσο περισσοτερο ερχεσαι σε φυσικη επαφη με υπηρεσιες τοσο πιο ευκολα γινονται παρατυπιες και λαμβανει χωρα ο χρηματισμος. Αμα ξυπνησουν στο υπεχωδε και δουν τι εκατομμυρια φευγουν στα φακελακια, τι χρηματα χανει το κρατος απο αυτη την διαδικασια να δεις που θα κανουν κατι. Ή τουλαχιστον ετσι θελω να πιστευω ...
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2008 Στην Εσθονία απ' ότι ξέρω αυτή είναι η πραγματικότητα γι' αυτό και το "παρατσούκλι" της χώρας είναι e-σθονία!!! Εμείς πάλι είμαστε ωχ-μπανανία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2008 Για την Εσθονία το έχω ακούσει κι εγώ. Είναι η χώρα της Ε.Ε. των 25 με την μεγαλύτερη διείσδυση του διαδικτύου στις δημόσιες υπηρεσίες. Τόσο μεγάλη που η χώρα αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα όταν δέχθηκε επίθεση από Ρώσους crackers με αφορμή κάποια Εσθονορωσική διένεξη. Ευτυχώς εμείς τέτοιους κινδύνους δεν αντιμετωπίζουμε.
K_PAT Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2008 Χάρη δεν έχω απευθυνθεί μέχρι τώρα σε ΚΕΠ αλλά ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από την περιγραφή σου. Με την πρώτη ευκαιρία θα πάω στο ΚΕΠ της περιοχής μου και ελπίζω και αυτό να είναι όπως τα λες. Θα επανέλθω με τις εντυπώσεις μου. Τα υπόλοιπα που περιγράφεις σχετικά με τις πολεοδομίες, φυσικά και είναι ορθά, αλλά δεν πιστεύω ότι εμείς θα τα προλάβουμε στην Ελλάδα. Μακάρι.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2008 Ακόμα και να μην τα προλάβουμε εμείς ας τα προλάβουν τα παιδιά μας, έστω τα εγγόνια μας. Αρκεί ο αγώνας για βελτίωση της ζωής μας, της κοινωνίας μας, της δουλειάς μας να είναι συνεχής και να έχει στόχους.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα