ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 Παιδιά, υπάρχει κάποια βιβλιογραφική αναφορά για το πώς υπολογίζεται ένας τέτοιος πάσσαλος;
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 (edited) Όπως όλοι οι πάσσαλοι. Πάσσαλος τριβής θα θεωρηθεί, μια που η αιχμή του δύσκολα να φτάσει βράχο, και κύρια φόρτιση θα είναι η άντωση του ανέμου ως προς το αξονικό και η πλάγια ανεμοπίεση ως προς την ροπή... Αν τον καρφώσεις κάνα μέτρο στην γη είσαι κύριος, εκτός αν το έδαφος είναι για τα μπάζα... Γενικώς όπως έγραψα παραπάνω, δεν μπορεί μία λύση να είναι η βέλτιστη σε όλες τις περιπτώσεις. Για να συμφέρει πάσσαλος χρειάζεται να έχεις μία μέση αργιλώδη άμμο έως αμμώδη άργιλο. Edited Ιανουάριος 25 , 2012 by AlexisPap
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 Παραλαμβάνεται και ροπή με αυτόν τον τρόπο "αγκύρωσης";
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 Δεν είναι αγκύρωση. Φυσικά και παραλαμβάνει και ροπή. Αν θες την γνώμη μου, αν είχα να μελετήσω και να κατασκευάσω ένα τέτοιο σύστημα, θα κατέφευγα σε επιτόπου δοκιμές και όχι σε υπολογισμούς. Είναι πολύ μικρά τα μεγέθη (τα γεωμετρικά και τα εντατικά) για να ασχοληθείς με υπολογισμό πασσάλου.
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 Το πιο "κοντινό" που βρήκα σε υπολογισμό, αφορά το σχήμα που επισυνάπτω, αλλά αναφέρεται σε έμπηξη μεταλλικού υποστυλώματος σε μπετόν, όχι έδαφος... f.pdf
man21 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 Και δική μου γνώμη είναι ότι δεν χρειάζεται υπολογισμός. Εδώ δεν υπολογίζονται οι πακτώσεις των Μ.Σ.Ο. στους αυτοκινητοδρόμους. gp1 ισχύει το σχηματάκι που παραθέτεις, αν αντικαταστήσεις τάσεις με ωθήσεις και υπολογίσεις το σημείο μηδενισμού των ωθήσεων (περίπου στα 2/3 του βάθους έμπηξης είναι μια καλή αρχή). Αλλά τι θες τους υπολογισμούς; Αν είναι ασφαλιστική εταιρεία στην μέση, εντάξει. Αλλιώς καταντάει mathematical masturbation (μην σοκάρεσαι, είναι Αμερικάνικος Τεχνικός Όρος ανεπίσημος βέβαια)
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 (edited) man, κατά την πιστοποίηση συστήματος φωτοβολταϊκών από οργανισμούς τύπου tuv, ζητείται πλήρης στατική μελέτη. Ειρήσθω εν παρόδω... τι είναι το Μ.Σ.Ο.; Edited Ιανουάριος 25 , 2012 by gp1
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 (edited) Θα το πω αλλιώς: Κάνε όσους υπολογισμούς θες. Έχε όμως υπόψη ότι καμία σοβαρή δουλειά πασσάλωσης ή αγκύρωσης δεν γίνεται χωρίς δοκιμαστική φόρτιση σε πλήρη κλίμακα στον τόπο του έργου. Που σημαίνει ότι άσχετα με το τι λένε οι υπολογισμοί σου, στο πεδίο θα καρφώσεις πασσαλάκια και θα δοκιμάσεις αν επαρκούν για το φορτίο αστοχίας. Εννοείται ότι εφόσον απαιτηθεί θα τροποποιήσεις το βάθος έμπηξης. έτσι γίνονται οι σοβαρές δουλειές. Edited Ιανουάριος 25 , 2012 by AlexisPap
cohat Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2012 Συνάδελφοι μάλλον η δοκιμαστική πασσάλωση σε τέτοιας κλίμακας έργο θα κοστίσει παραπάνω από τον προϋπολογισμό του (εντάξει... μπορεί να είμαι λίγο υπερβολικός....)! Μια γεώτρηση με προσανατολισμό σε θεμελίωση με μικροπασσάλους είναι μάλλον αρκετή για να αποφασιστεί εάν είναι κατάλληλη τέτοιου είδους θεμελίωση. Εάν είναι ακατάλληλη κατά την γνώμη μου καταφεύγεις σε κλασσική θεμελίωση και τελειώνεις....
man21 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2012 Ειρήσθω εν παρόδω... τι είναι το Μ.Σ.Ο.; Μετωπικά Στηθαία Οδοποιίας.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα