Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Άνοιξε αυτή η διαβούλευση για μία βδομάδα ... http://www.opengov.gr/minenv/?p=3494

Άσχετα με την αποτελεσματικότητα του σχολιασμού των μέχρι τώρα διαβουλεύσεων, νομίζω ότι ο τεχνικός κόσμος (επομένως και η διαδικτυακή κοινότητα μηχανικών) πρέπει να σχολιάσει τα κακώς κείμενα. Τα τελευταία είναι ήδη πολλά και μετά δεν θα υπάρχει δικαιολογία... οι διαδικασίες αυτές θα καθορίσουν το "αύριο" όλων μας !

  • Upvote 3
Δημοσιεύτηκε

ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΝΑ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ, ΑΥΤΟ ΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΠΟΥ ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΠΙΕΖΑΝ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΜΟΙΒΗ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΟ 50%.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Eγω διαφωνω με τους ελεγχους σε υφισταμενα κτιρια.και νομιζω οι λογοι ειναι ευνοητοι.

Edited by martha1
Δημοσιεύτηκε

martha1,

εννοείς ότι οι εργασίες στα υπάρχοντα κτίρια πρέπει να εξαιρεθούν από τον έλεγχο ;

Δημοσιεύτηκε

...

νομιζω οι λογοι ειναι ευνοητοι.

Δηλαδή? Ποιοι λόγοι είναι?

 

Όχι τίποτα άλλο αλλά εγώ νομίζω πως σε προσθήκες προϋφιστάμενων θα ήταν πιο σωστό να υπάρχουν 2 έλεγχοι, και στην έναρξη και στην περάτωση.

Υπάρχουν δεκάδες περιπτώσεις επικινδυνότητας που προσωπικά έχω συναντήσει στην καριέρα μου.

Πιο καλά να σταματήσει το κακό πριν γίνει η ζημιά διότι μετά πεταει το πουλάκι μακριά.

Δημοσιεύτηκε

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΝΑ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ  ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ, ΑΥΤΟ ΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΠΟΥ ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΠΙΕΖΑΝ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΜΟΙΒΗ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΟ 50%.

 

Το παράδοξο είναι η ύπαρξη μιας φιλοσοφίας - αντιμετώπισης του όλου θέματος

η οποία λαθεμένα χωρίζει τον χώρο των κατασκευών σε δύο στρατόπεδα: τους "κακομοίρηδες" μηχανικούς και τους "επίδοξους - αετονύχιδες" εργολάβους.

Καταρχήν για να χαρακτηριστεί κάποιος ως εργολάβος από την πολιτεία, θα πρέπει οπωσδήποτε να είναι κάτοχος διπλώματος μηχανικού. Χωρίς να είσαι μηχανικός, δεν γράφεσαι στο ΜΕΚ, άρα δεν μπορείς να πάρεις εργολαβία ούτε πεζοδρόμιο.

 

Άρα δεν μπορούμε να αποκαλούμε ένα φυσικό πρόσωπο επιχειρηματία - χρηματοδότη ενός έργου ως εργολάβο, εφόσον αυτός δεν έχει σπουδές μηχανικού και λογικά οι ευθύνες του θα πρέπει να περιορίζονται στην χρηματοδότηση του έργου και όχι στα ποιοτικά χαρακτηριστικά ή στην ασφάλεια του έργου.

Ένα σχέδιο νόμου σχετικά με το ΜΗΚΙΕ (με τα όποια μειονεκτήματα) έθετε μια κάποια βάση στο χώρο της οικοδομής.

Δημοσιεύτηκε

Προφανώς ο συνάδερφος εννοεί τους εργολάβους ιδιωτικών έργων, αλλά ο μηχανικός έβαζε την υπογραφή....Σωστά υπήρξε πίεση για συμμετοχή στην παρανομία, αλλά δεν είδα καμιά καταγγελία.

Συμφωνώ για την ορθότητα του μέτρου, όπως επίσης και με τον Didonis.

Δημοσιεύτηκε

didonis,

συμφωνώ πλήρως, με αυτή ακριβώς τη λογική πρότεινα ήδη τροποποίηση στα σχόλια των άρθρων ! Βοηθήστε στον σχολιασμό όσο μπορείτε !

 

Brasco,

μέχρι τώρα υπάρχει το ΜΕΚ και όλοι φρόντισαν (δυστυχώς) να μην υπάρχει το ΜΕ(Ι)Κ. Στο (Ι) περιλαμβάνονται στην πράξη μέχρι σήμερα : σιδεράδες, ζαχαροπλάστες, ηλεκτρολόγοι, τοκογλύφοι κλπ.

Δημοσιεύτηκε

E όχι και όλοι . Το ΤΕΕ το συζητάει από το 1977 , αλλά μόνο στα λόγια , γιατί δεν τους βολεύει . Εδώ κάνει ότι θέλει , 35 χρόνια δεν μπορούσε να το επιβάλλει ?

Δημοσιεύτηκε

πως μπορεί να μπεί κάποιος μηχανικός στα μητρώα ελεγκτών δόμησης?

δηλαδή να γίνει ελεγκτής? δεν υπάρχει καποια αναφορά στο σχέδιο νόμου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.