ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2012 Αν στραντζάρουμε μία λαμαρίνα πάχους 8mm για να δημιουργήσουμε μια διατομή μορφής U ύψους 180mm και πέλματα πλάτους 70mm, προφανώς η συναρμογή κορμού-πέλματος δεν θα είναι ορθή γωνία, αλλά κάποια καμπύλη. Πώς μπορούμε να ξέρουμε την ακτίνα καμπυλότητας αυτού του τόξου; Ρωτάω διότι είναι σημαντικό για τον υπολογισμό των αδρανειακών χαρακτηριστικών της διατομής κατά την μελέτη...
sovatzou Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2012 Ρωτάω διότι είναι σημαντικό για τον υπολογισμό των αδρανειακών χαρακτηριστικών της διατομής κατά την μελέτη. ναι τι να σου πω. πάρα πολύ σημαντικό είναι. χωρίς αυτό δεν κάνεις μελέτη ούτε για πλάκα ρε συ gp1 μας, θας μας τρελλάνεις πρωινιάτικα? κοίτα να δεις ποια είναι τα όρια καμπυλότητας για να μην σκάσει και χέσε την ακρίβεια 5 δεκαδικών ψηφίων
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2012 (edited) Sovatzou, έκανα μια "δοκιμή". Για την εν λόγω διατομή (h=180, b=70, tg=tw=8 ) θεώρησα μια συγκολλητή διατομή έναντι μιας στραντζαριστής, αλλά με "ράδιο" 25mm (βλ. συνημμένο αρχείο). Η πρώτη έχει ροπή αδρανείας Ιy=1123 cm3, ενώ η δεύτερη Ιy=1007 cm3. Η "διαφορά" είναι 11.5%. R U.pdf Edited Ιανουάριος 28 , 2012 by gp1
sovatzou Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2012 Sovatzou, έκανα μια "δοκιμή". Για την εν λόγω διατομή (h=180, b=70, tg=tw=8 ) θεώρησα μια συγκολλητή διατομή έναντι μιας στραντζαριστής, αλλά με "ράδιο" 25mm (βλ. συνημμένο αρχείο). Η πρώτη έχει ροπή αδρανείας Ιy=1123 cm3, ενώ η δεύτερη Ιy=1007 cm3. Η "διαφορά" είναι 11.5%. καταρχήν δεν έχω πάρει χαμπάρι, και νομίζω ότι κανένας άλλος δεν έχει πάρει, για το τι θες να κάνεις. δεν θες να χρησιμποποιήσεις πρώτυπες διατομές και θες να φτιάξεις τις διατομές upn-gp1 που θα φέρουν το όνομα σου και θα περάσεις στην αιωνιότητα? τι είναι αυτό που ψάχνεις? την βέλτιστη ακτίνα καμπυλότητας? αυτή θα βγεί μόνο με δοκιμές επιτόπου με αυτόν που θα στην στραντζάρει. κοίτα να μην σου σκιστεί. αν αυτό το πετύχεις κάτσε και υπολογίσε την. επίσης, είσαι η μετεμψύχωση του sundance?
terry Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2012 AlexisPap, βρήκα στο διαδίκτυο αυτό: http://www.dafumt.co...ress-brake.html Υπάρχει ένας τύπος για τον υπολογισμό του μέγιστου πάχους λαμαρίνας που μπορεί να στραντζαριστεί από μία πρέσσα ανάλογα με την κλασικοποίηση του μηχανήματος σε τόνους. Είδα ότι για υδραυλικές στράντζες από 250t και άνω, επιτυγχάνεται στραντζάρισμα για ελάσματα 8mm. Και 50χιλ στρανταρεις αν θες... Δεν ειναι αυτο το θεμα....
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 (edited) και λοιπόν; τελικά θα στρατζάρεις το έλασμα των 8mm; Φίλε μου, το ότι στρατζάρουμε μικρά πάχη και διαμορφώνουμε εν θερμώ τα μεγάλα πάχη δεν είναι τυχαία επιλογή. Αντί να το συζητάμε φιλολογικά και να γεμίζουμε σελίδες τζάμπα, κάνε μερικές δοκιμές... Θα δεις ότι άλλη είναι η ολκιμότητα στα 3mm και άλλη στα 8mm. Ότι άλλη ακτίνα καμπυλότητας πετυχαίνεις στην αρχή του φύλλου και άλλη στο τέλος. Ότι ζητήματα όπως η εγκάρσια (ή κατά μήκος, ανάλογα πως το βλέπεις) διάταση γίνονται άκρως ενοχλητικά προκαλώντας γεωμετρικές ανωμαλίες και ατέλειες. Ότι θα αντιμετωπίσεις προβλήματα όπως η τοπική κράτυνση, που μπορεί να φαίνεται ότι είναι κάτι καλό, αλλά ίσως και όχι. Ότι για κάθε καλούπι και κάθε πάχος ελάσματος υπάρχει ελάχιστο μέγεθος πτερυγίου. Ότι το κοστολόγιο ξεφεύγει... Αυτά τα ολίγα. Κάνε δοκιμές, αν πραγματικά σε ενδιαφέρει το θέμα. Edited Ιανουάριος 29 , 2012 by AlexisPap
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 (edited) Πράγματι, ο Sovatzou έδωσε τη σωστή κατεύθυνση για τη διερεύνηση που έπρεπε να γίνει για το θέμα, και ο AlexisPap αργότερα ομοίως. Έτσι, βγάλαμε μερικά χρήσιμα συμπεράσματα: Τα όρια καμπυλότητας είναι minR=t και maxR=3t, έτσι ώστε να μην "σκάσει" το έλασμα όπως ορθά είπατε. Όσον αφορά την επιρροή της καμπυλότητας στη ροπή αδρανείας Iy αυτή είναι πράγματι μικρή, αλλά όχι αμελητέα, τουλάχιστον για τη διατομή που εξέτασα. Τελικά υπάρχει η τεχνολογία για στραντζάρισμα ελασμάτων σχετικά μεγάλου πάχους. Μένει τώρα να δούμε ποσοτικά την επιρροή του στραντζαρίσματος στην κράτυνση, ολκιμότητα και στις τοπικές γεωμετρικές ανωμαλίες που είπε ο AlexisPap. Θα προσπαθήσω να το ψάξω στην πορεία, και θα ενημερώσω. Ευχαριστώ πολύ για τα εποικοδομητικά σχόλιά σας. Edited Ιανουάριος 29 , 2012 by gp1
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Λοιπόν, θεωρώ ότι το νήμα εκπλήρωσε τους στόχους του. Απαντήθηκαν τα ερωτήματα του συναδέλφου και έγιναν κατανοητές οι πτυχές του προβλήματος. Θα είναι χαρά -και μεγάλη ωφέλεια- για εμάς να ενημερωθούμε για τα πορίσματα της έρευνας που θα διεξάγει ο συνάδελφος. Τα περίσσια μηνύματα -βεβαίως- θα διαγραφούν.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα