Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

όχι, κάνεις λάθος. Εγώ μπήκα το 1975-76 ως Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και τον Ιανουάριο της ίδιας χρονιάς μας είπαν ότι το τμήμα χωρίζεται σε Μηχανολόγους Μηχανικούς και Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς. μας έδωσαν δε το δικαίωμα να διαλέξει ο καθένας όποια ειδικότητα ήθελε.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Στο ότι οι ΜΗ χωρίστηκαν σε ΜΜ και ΗΜ το 1976 και όχι το '82 ή '85.

(έγραφα την ώρα που έγραφες και το μήνυμα δεν μπήκε κάτω από αυτό που έπρεπε.)

 

Υ.Γ. Εκτός αν εννοούσες ότι μέχρι το '81 έβγαιναν ΜΗ και μετά ξεχωριστά οπότε έχεις δίκιο

Edited by emnikol
Δημοσιεύτηκε

Εντάξει δεν βάζω και το χέρι στο ευαγγέλιο, θυμάμαι στο περίπου, μπορεί και να έγινε το '78 ή το '80 ή τότε που λες εσύ, λίγη σημασία έχει.

 

Η ουσία είναι οτι τότε (για τα Ελληνικά δεδομένα γατί στο εξωτερικό ήταν ανέκαθεν ξεχωριστές ειδικότητες), δεν ήταν ανεπτυγμένο όσο έπρεπε το συγκεριμένο μάθημα και η βαρυτητα του άρχισε μετά τον διαχωρισμό των ειδικοτήτων

Δημοσιεύτηκε (edited)

"Εντάξει δεν βάζω και το χέρι στο ευαγγέλιο, θυμάμαι στο περίπου, μπορεί και να έγινε το '78 ή το '80 ή τότε που λες εσύ, λίγη σημασία έχει."

 

Σίγουρα έγινε το '76 γιατί το...έζησα (αν και αυτό είναι ισχυρή ένδειξη, όχι απόδειξη!).

 

"Η ουσία είναι οτι τότε (για τα Ελληνικά δεδομένα γατί στο εξωτερικό ήταν ανέκαθεν ξεχωριστές ειδικότητες), δεν ήταν ανεπτυγμένο όσο έπρεπε το συγκεριμένο μάθημα και η βαρυτητα του άρχισε μετά τον διαχωρισμό των ειδικοτήτων"

 

Δεν διαφωνώ καθόλου σ' αυτό που λες. Το ίδιο ισχύει εξ άλλου και για πολλά άλλα μαθήματα, τα οποία εμπλουτίστηκαν αρκετά, μερικά δε από τα οποία δεν υπήρχαν καν τότε και προστέθηκαν αργότερα.

(Μεταξύ μας όμως, ειδικά για να κάνει κάποιος υπολογισμούς του U σε επίπεδο μελέτης θερμομόνωσης, θεωρώ ότι η δυσκολία είναι επιπέδου...μέτριου μαθητή 1ης Λυκείου) 

Edited by emnikol
Δημοσιεύτηκε
(Μεταξύ μας όμως, ειδικά για να κάνει κάποιος υπολογισμούς του U σε επίπεδο μελέτης θερμομόνωσης, θεωρώ ότι η δυσκολία είναι επιπέδου...μέτριου μαθητή 1ης Λυκείου) 

 

Εντάξει και γω θα συμφωνήσω σ΄αυτό, αλλα στην Ελλάδα συμβάινει οτι ένας τα κάνει όλα και συμφέρει, κάτι που δεν ισχύει στο εξωτερικό.

Αλλα εδω μας φάγαν οι συνδικαλησταράδες του ΤΕΕ και του ΥΠΕΚΑ...

 

Ας τελειώσουμε εδω γιατί είμαστε off topic

Δημοσιεύτηκε

Οπως επίσης είχαμε μάθημα αντοχής υλικών. Υποθέτω ούτε αυτό το είχες υπ' όψιν.

Αυτό που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι το ότι εσύ νομίζεις ότι το να καταλάβει ένας μηχανικός κάτι σχετικά απλό όπως η μετάδοση θερμότητας και να μπορέσει να κάνει μελέτη θερμομόνωσης θα πρέπει να την είχε διδαχθεί στο πολυτεχνείο.

εσύ το είπες αυτό όχι εγώ.

Δεν σε ρώτησα για την αντοχή των υλικών συνάδερφε. Το ξέρω ότι την διδάσκεστε άλλωστε υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών σας που παρέθεσα. Σε αντίθεση με την μεταφορά θερμότητας που δεν την βλέπω.

Και για να μην παρεξηγούμε δεν ασχολούμαι με το τι διδαχτήκατε ούτε θέλω να μου εξηγήσεις. Απλώς ,μου έκανε εντύπωση που υποστήριξες  ότι Θέλει βασικές γνώσεις που αφορούν τη μετάδοση θερμότητας , την συμπεριφορά υλικών κλπ ενώ δεν είναι αντικείμενο των ηλεκτρολόγων μηχανικών. Τίποτε άλλο.

Και φυσικά δεν νομίζω ότι μια μελέτη θερμομόνωσης είναι κάτι περίπλοκο. Είναι απλούστατη.

Αλλο αυτό κι άλλο να υποστηρίζεις:

Όσοι νομίζουν ότι ακούγοντας <<επιθεώρηση κελύφους>> μπαίνουμε στα αποκλειστικά πεδία Π.Μ. και Αρχιτεκτόνων είναι βαθειά νυχτωμένοι. Την θερμομόνωση την κάναμε και ΗΜ και οι άλλες ειδικότητες γιατί αφορούσε την μετάδοση θερμότητας μέσα από υλικά.

Δεν κατηγορώ κανέναν απλώς κάνω μιά παρατήρηση. Μην παίρνεις στραβά αυτά που είπα.

 

emnikol δεν ρώτησα για τους μηχανολόγους-ηλεκτρολόγους . Από τι στιγμή που η σχολή σας χωρίστηκε μιλάμε για 2 τελείως ξεχωριστές ειδικότητες.

Άσχετα αν παραδόξως θεωρούνται ακόμη το ίδιο . (με  ποιό κριτήριο δεν το ξέρω)

(Μεταξύ μας όμως, ειδικά για να κάνει κάποιος υπολογισμούς του U σε επίπεδο μελέτης θερμομόνωσης, θεωρώ ότι η δυσκολία είναι επιπέδου...μέτριου μαθητή 1ης Λυκείου) 

Δεν θα διαφωνίσω. Αν όμως κάποιος ζητήσει να κάνει αυτές τις μελέτες (π.χ. απόφοιτος ΤΕΙ ή άλλης ειδικότητας μηχανικός ακόμη κι αν έχει διδαχθεί μετάδοση θερμότητας) ακούει ότι δεν έχει το θεωρητικό υπόβαθρο.

 

 

Για να μην παρεξηγηθώ: Δεν ασχολούμαι με ΚΕΝΑΚ , ενεργειακά πιστοποιητικά κλπ ούτε έχω σκοπό να ασχοληθώ ούτε με ενδιαφέρει ποιός τα κάνει και ποιός τα υπογράφει.

Ανέφερε κάτι ο συνάδερφος που μου έκανε εντύπωση και γι' αυτό απάντησα.

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που κοιτάς Αννίβα είναι ο πρόσφατος οδηγός σπουδών του Μετσόβιου.

Και το σημερινό οδηγό της Θεσ/κης να διαβάσεις απέχει αρκετά από αυτόν που είχαμε. Απέχει περίπου 15 επιπλέον μαθήματα που είχαμε σε σχέση με τώρα.

 

Δεν θα ασχοληθώ παραπάνω γιατί η συζήτηση δεν αφορά μόνο στο αν εμπίπτει ένα γνωστικό πεδίο σε ένα άλλο. Είναι και θέμα για το αν υπάρχει υπόβαθρο για να μπορεί κάποιος να κατανοεί και να αφομοιώνει γνώσεις από παραπλήσια γνωστικά πεδία ή ακόμα και από ένα που το διδάχθηκε, αλλά <<επιδερμικά>> και αν μπορεί να εντρυφήσει παραπάνω. Και θα πάει μακρυά η βαλίτσα.

 

Και δεν παίρνω τίποτα στραβά.

Δημοσιεύτηκε

ok. Δεν ασχολούμαι κι εγώ παραπάνω. Νομίζω εξαντλήσαμε το θέμα.

Όσο για αυτό που λές:

"Είναι και θέμα για το αν υπάρχει υπόβαθρο για να μπορεί κάποιος να κατανοεί και να αφομοιώνει γνώσεις από παραπλήσια γνωστικά πεδία ή ακόμα και από ένα που το διδάχθηκε, αλλά <<επιδερμικά>> και αν μπορεί να εντρυφήσει παραπάνω."

νομίζω πως θα συμφωνήσουμε ότι οι επαγγελματίες μηχανικοί έχουν το υπόβαθρο να εντρυφήσουν παραπάνω ακόμη και σε αντικείμενα "ξένα" ως προς την ειδικότητα τους αλλά κοντινά με την επαγγελματική τους απασχόληση.

Δημοσιεύτηκε

τελικά τι ισχύει για την απόκτηση άδεις Ενεργειακού επιθεωρητή; Μπορούν όλες οι ειδικότητες ανεξαρτήτως εγγραφής ΤΕΕ ή απόκτησης επαγγελματικών δικαιωμάτων (Μηχανικοί Οικονομίας etc.);

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.