jsk Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2012 όχι όπως έγραψα τραυματίζουν την ανοδίωση για να υπάρχει ηλεκτρική συνέχεια, Η σωστή γείωση είναι με αγωγό και όχι σε λούπα όλα τα πάνελ
LeftLane Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2012 (edited) για τον συναδελφο που αναρωτιοταν πριν λιγο καιρο, την γειωση την κανουμε για την προστασια απο κεραυνικο πληγμα κ οχι φυσικα για διαρροη συνεχους ρευματος. σε μια καλα γειωμενη εγκατασταση σε ενα τετοιο πληγμα δεν θα καταστραφει ολη η εγκ/ση παρα μονο ενα μερος, πιθανον μονο το πανελ που θα χτυπηθει. εγω προσωπικα γειωνω με 4αρι 'η 6αρι πανελ με πανελ με κοσακι ορειχαλκεινο πιασμενο με ανοξειδωτη βιδα στην οπη που δειχνει ο κατασκευαστης του πανελ. Σε οσους το λεω παντως με κοιτουν σαν εξωγηινο, κανεις δεν το κανει, πατανε μια βιδα στην ακρη της ραγας αλουμινιου, πιανουν ενα 4αρι συνδεμενο με τη μπαρα γειωσης κ αντε γεια Edited Ιούλιος 4 , 2012 by LeftLane
LeftLane Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2012 αν καταλαβα καλα τι εννοεις, η συνεδεση ειναι ενα προς ενα αλλα σε 2-3 ομαδες. Στο τελευταιο της ομαδας κατεβαινει συνδεση με την κυριως γειωση.
maneni Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2012 για τον συναδελφο που αναρωτιοταν πριν λιγο καιρο, την γειωση την κανουμε για την προστασια απο κεραυνικο πληγμα κ οχι φυσικα για διαρροη συνεχους ρευματος. ....... ο συναδελφος συμπληρωνει οτι η γειωση γινεται κυριως για προστασια απο το εναλλασομενο σε εγκαταστασεις χωρις γαλβανικη προστασια, δηλ αντιστροφεις χωρις μετασχηματιστη. Σε περιπτωση αμμεσου κεραυνικου πληγματος δεν νομιζω νε σε γλιτωσει απο εκτεταμενες καταστροφες η γειωση εκτος και αν υπ;αρχουν αντικεραυνικα.
LeftLane Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2012 (edited) ο συναδελφος συμπληρωνει οτι η γειωση γινεται κυριως για προστασια απο το εναλλασομενο σε εγκαταστασεις χωρις γαλβανικη προστασια, δηλ αντιστροφεις χωρις μετασχηματιστη. Σε περιπτωση αμμεσου κεραυνικου πληγματος δεν νομιζω νε σε γλιτωσει απο εκτεταμενες καταστροφες η γειωση εκτος και αν υπ;αρχουν αντικεραυνικα. ναι σωστα, εχεις δίκιο, τα αντικεραυνικα ειναι για αυτη τη δουλεια, απλα ήθελα να πω οτι με σωστη γείωση μπορεις να προστατευσεις την εγκατασταση εκτος απο το εναλλασομενο και απο κεραυνικο πληγμα, οχι εξ'ολοκληρου αλλα σιγουρα καποιου μερους της. Edited Ιούλιος 5 , 2012 by LeftLane
NIKOS ASTROS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2012 (edited) Από την στιγμή που η γείωση των πλαισίων δεν καθίσταται υποχρεωτική από την νομοθεσία ο Δεητζής που θα έρθει να παραλάβει το έργο & δεν την βρει τι λόγους μπορεί να επικαλεστεί ώστε να μην συνδέσει το σύστημα με το δίκτυο της ΔΕΗ? Είναι νόμιμο αυτό? Σε περίπτωση που δεν συνδέσει και του κάνει ο πελάτης αγωγή για διαφυγόντα κέρδη τι έχει να αντιμετωπίσει? Τα έχει σκεφτεί ποτέ κανείς αυτά? Μήπως πρέπει να πάψουμε αυτήν την ανομία σε αυτήν την χώρα κάποια στιγμή? Θα πρέπει να κατεβάζουμε τα σώβρακα στον κάθε μ........... που θέλει να το παίξει ιστορία? Edited Ιούλιος 5 , 2012 by NIKOS ASTROS
thantoniou Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2012 (edited) Καλησπέρα συνάδελφοι, Διαβάζοντας την όλη συζήτησει που εξελίσετε γύρω από τις γειώσεις θα ήθελα να παραθέσω δύο γνώμες σχετικά με τον τρόπο γείωσης ενός οικιακού φ/β (στέγη ή δώμα). 1η γνώμη: -Διάφορα πρότυπα αναφέρουν πως η γείωση των μεταλλικών εξαρτημάτων της στήριξης (συμπεριλαμβανομένου των πλαισίων ή όχι) πρέπει να καταλήγει απευθείας στη γη με ηλεκτρόδιο μέσω 25άρι χαλκού είτε γυμνού είτε nyaf (λόγω αυξημένης πιθανότητας κεραυνικού πλήγματος). -Οι γειώσεις του αντιστροφέα, των αντικεραυνικών dc (2p), αντικεραυνικού ac (4p), του πίνακα γενικότερα, καταλήγουν σε κοινό κόμβο (μπάρα γειώσεως πίνακα ac) και οδεύουν μέσω του 5x10 στο μπαροκιβώτιο όπου και γειώνεται (αναλόγως απαιτήσεων ΔΕΗ). προσφάτως και σε συζήτηση με εμπειρογνώμονα τραπέζης είπε πως αυτή είναι η σωστή μεθοδολογία γείωσης προκειμένου ο πελάτης να είναι καλυμμένος με την ασφάλεια του Φ/Β που τον έχει υποχρεώσει η τράπεζα να κάνει λόγω δανείου κλπ. (για να μην αναφέρω και την απαίτηση αντικεραυνικού στο ac τύπου Ι+ΙΙ που απαιτεί η ασφάλεια της τράπεζας, ανεξαρτήτως ύπαρξης ΣΑΠ ή όχι, άλλο θέμα αυτό..). 2η γνώμη: (στην περίπτωση που δεν είναι εφικτό να καρφώνουμε ηλεκτρόδια στην αυλή του πελάτη) Η γείωση των μεταλλικών εξαρτημάτων της στήριξης, του αντιστροφέα, των αντικεραυνικών dc (2p), αντικεραυνικού ac (4p), του πίνακα γενικότερα, καταλήγουν σε κοινό κόμβο (μπάρα γειώσεως πίνακα ac) και οδεύουν μέσω του 5x10 στο μπαροκιβώτιο όπου και γειώνεται(αναλόγως απαιτήσεων ΔΕΗ), ή στην περίπτωση αυτή απαιτείται και 2η όδευση παράλληλα με την πρώτη του 5χ10 και χαλκού 5χ16 τουλάχιστον προκειμένου να διατηρήσουμε την συνέχεια της 25άρας γείωσης πάνω από την σκεπή (της στήριξης δηλαδή)? θα ήθελα την άποψη σας σχετικά με το ποια θεωρείτε ασφαλέστερη-λογική λύση. Edited Ιούλιος 9 , 2012 by thantoniou
ge_liakos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2012 (για να μην αναφέρω και την απαίτηση αντικεραυνικού στο ac τύπου Ι+ΙΙ που απαιτεί η ασφάλεια της τράπεζας, ανεξαρτήτως ύπαρξης ΣΑΠ ή όχι, άλλο θέμα αυτό..). AC τύπου 1+2 απαιτείται και στην περίπτωση που το κτήριο συνδέεται με εναέριο καλώδιο με την κολώνα της ΔΕΗ και όχι μόνο οταν έχεις ΣΑΠ.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα