MyMech Δημοσιεύτηκε February 5, 2012 at 05:19 μμ Δημοσιεύτηκε February 5, 2012 at 05:19 μμ O CΚ 60 έχει πολύ μικρή περιεκτικότητα θείου και φωσφόρου. Αν λάβουμε υπόψιν ότι ο C60 έχει όριο θραύσης σε εφελκυσμό 780-930 Ν/mm^2, τότε προφανώς και αντέχει και παρααντέχει την καταπόνηση που λες...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε February 5, 2012 at 10:28 μμ Δημοσιεύτηκε February 5, 2012 at 10:28 μμ (edited) Ναι αλλά δεν εκλέγεις υλικό και διαστάσεις με το όριο θραύσης. ---Συγχώνεψη--- εφόσον έχεις εξάρτημα μηχανής, δεν θες να λειτουργεί με τάσεις οι οποίες είναι μέσα στην πλαστική περιχή περιοχή παραμόρφωσης του υλικού. Επίσης όταν ελέγχουμε σε στρέψη δεν παίρνουμε το όριο διαρροής του εφελκυσμού αλλά μικρότερο όριο. Edited February 6, 2012 at 08:56 πμ by miltos
MyMech Δημοσιεύτηκε February 6, 2012 at 09:12 πμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2012 at 09:12 πμ Ναι φίλε μου συμφωνώ. Αλλά σκέψου τα νούμερα που έχει πει ο φίλος που άνοιξε το θέμα..
rootbreaker Δημοσιεύτηκε February 6, 2012 at 09:25 πμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2012 at 09:25 πμ Ναι είναι μικρά, αλλά πάντα πρέπει να κάνεις τις πράξεις. Better be safe than sorry
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε February 6, 2012 at 09:29 πμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2012 at 09:29 πμ Ανάλογα το μοντέλο διαρροής που χρησιμοποιείς. Με tresca πας στο 1/3 της διαρροής σε εφελκυσμό. Το ερώτημα είναι εαν όταν θα πλησιάζεις την διαρροή θα έχεις καθαρή στρέψη?
MyMech Δημοσιεύτηκε February 6, 2012 at 09:37 πμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2012 at 09:37 πμ Σωστή σκέψη! Μπορεί να καθοριστεί αυτό που λες κύριε Ροδόπουλε;
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε February 6, 2012 at 10:52 πμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2012 at 10:52 πμ (edited) Είναι καθαρά θέμα μελέτης. Τα στάδια 1. Τι σημαίνει άξονας? Ποια είναι η λειτουργία του? πόσες στροφές? τι έδραση? σταθερές στροφές ή οχι? πόσες ενάρξεις κλεισίματα? σταθερό φορτίο ή οχι¨υπάρχει πέδηση ή όχι, τι ανοχές? με λίπανση ή οχι? τι λίπανση. 2. Μετά το 1 θα έλυνα για κόπωση. 3. Μετά θα έλυνα τα κινηματικά / δυναμικά. 4. Δεν θα με ενδιέφερε η διαρροή εαν το υλικό/σχεδιασμός/λειτουργία μου δίνει όριο κοπώσεως πολύ μικρότερο απο την διαρροή. 5. Επιλογή υλικού Διότι εαν πχ έχω έναρξη διάδοσης ρωγμής τότε ξέχνα την καθαρή στρέψη και πας σε τρι-αξονική φόρτιση με άλλη μελέτη, κλπ. Εαν έχω τίποτα εγκοπές συναρμογής τότε πάλι ξέχνα την καθαρή στρέψη. Εαν χάσω ανοχές τότε τα ξέχνα και την απλή κόπωση και πας σε variable amplitude loading, εαν έχω και μη συμμετρική λίπανση τότε βάλε και θερμοκρασιακές παραμορφωσεις (ξέχνα πάλι την καθαρή στρέψη), εαν έχω και κανένα τρελό φρένο τότε πάλι φεύγεις απο την καθαρή στρέψη. Edited February 6, 2012 at 10:53 πμ by Ροδοπουλος
Electr0n Δημοσιεύτηκε February 19, 2012 at 07:22 μμ Δημοσιεύτηκε February 19, 2012 at 07:22 μμ Γεια σας μια άτρακτος που υπόκειται σε σύνθετη καταπόνηση κάμψης και στρέψης πως ακριβώς υπολογίζεται; Υπολογίζω τάση κάμψης, τάση στρέψης και μετά βρίσκω την ισοδύναμη σύνθετη τάση; Το πρόβλημα μου είναι ότι δε γνωρίζω από την αρχή ποια θα πρέπει να είναι η διάμετρος του άξονα ούτε και το μήκος του. Χρησιμοποιώ διαστάσεις της επιλογής μου και μετά καθορίζω ανάλογα αν για ένα δεδομένο υλικό (επιτρεπόμενη τάση) τα χαρακτηριστικά αυτά μου κάνουν;
rootbreaker Δημοσιεύτηκε February 20, 2012 at 07:41 πμ Δημοσιεύτηκε February 20, 2012 at 07:41 πμ (edited) Το σκεπτικό σου είναι σωστό. Μην ξέροντας όμως το μήκος πως θα υπολογίσεις σε κάμψη? Πρέπει μία από τις δύο διαστάσεις να τις ξέρεις. Δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω τον τύπο για τον υπολογισμό της απαιτούμενης διαμέτρου διατομής σε στρέψη Edited February 20, 2012 at 07:42 πμ by rootbreaker
miltos Δημοσιεύτηκε February 20, 2012 at 10:00 πμ Δημοσιεύτηκε February 20, 2012 at 10:00 πμ (edited) Electr0n, αρχικά επιλέγεις κάποιες διαστάσεις και κατόπιν προχωράς στον "υπολογισμό ελέγχου", υπολογίζεις δηλαδή τον συντελεστή ασφάλειας. Τις αρχικές διαστάσεις μπορείς να εκλέξεις αυθαίρετα, ή να χρησιμοποιήσεις κάποιες εμπειρικές ή ημιεμπειρικές σχέσεις, ώστε να οδηγηθείς ποιο γρήγορα σε θετικό αποτέλεσμα στον υπολογισμό ελέγχου (να χρειαστούν λιγότερες επαναλήψεις). Αυτός είναι ο λεγόμενος "υπολογισμός μελέτης". Edited February 20, 2012 at 10:02 πμ by miltos
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα