Μετάβαση στο περιεχόμενο

Φωτογραφικό υλικό απο αστοχίες


 
Μουστάκας Β.

Recommended Posts

Εγώ πάντως το βλέπω σαν χαρτόνι.

Μπετοφόρμ βλέπω στις άλλες θέσεις

 

 

δεν είχε χαρτόνι. απλά βγάλαμε πολύ σύντομα το μπετοφόρμ για να φάμε το έξτρα υλικό.

 

επίσης εαν είχε χαρτόνι τότε η επιφάνεια θα είχε περισσότερες πτυχώσεις και δεν θα έφευγε ομοιόμορφα σε ενα επίπεδο.

 

σίγουρα έχεις κατασκευάσει καμπύλα τμήματα σε μπαλκόνια κ.τ.λ. εκεί βάζουμε χαρτόνι ( κόντρα πλακέ 1 χιλ. ) εκεί οταν ξεκαλουπώνουμε το καμπύλο τμήμα έρχετε ομοιόμορφα? δεν παρουσιάζει πολλές πτυχώσεςι?

 

είμαι σίγουρος οτι δεν πρόκειται να σε πείσω αλλά ήταν μπετοφορμ. αρκετά όμως με αυτή τη φωτο.... πάμε να δούμε τίποτα άλλο....

Link to comment
Share on other sites

γιατί εαν έχεις υδραυλικό που σου δίνει λύσεις... τι άλλο θες?!?!?!?

 

 

σε ενα παλιό κτίριο πριν την ανακατασκευή.

 

 

υ.γ. για οσους δεν μπορούν να διακρίνουν ο υδραυλικός εχει κρεμάσει τις σωλήνες των ακαθαρτων απο το διαμήκη οπλισμό των δοκών.

post-1803-131887220148_thumb.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Καλά όσο άσχετος και ανεκπαίδευτος να είναι ο άλλος δεν είναι δυνατόν να κάνει τέτοιες βλακείες!:shock:

Καλά τι λέω τώρα μετά τα όσα βλέπουμε!

Link to comment
Share on other sites

το δευτερο δοκαρι πρεπει να το εσκαψε κιολας απο ότι βλεπω για να βρει το σιδερο!

- αλλη φωτο μπετοφορμ πρεπει να ήταν αλλ πως περασε κατω από τα λατακια μου κανει εντύπωση, πρεπει να ειχαν βαλει ταβλα στο πανω μερος. τα λατακια συνηθως είναι ματιστα αρα μπορεις να τα ακουμπησεις στο κουτελο του δοκαριου για στηριξη.

Οσον αφορα τον ξυλοτυπο τον ελεγχο παντα οπτικα κυριως για αραιωμενες σκαλωσίες και λοξες κοντρες στα μπακλονια, και πυκνότητα ντιζων στα τοιχεια και πιστευω ότι εχω προλαβει καταστασεις...

Ειχα δουλεψει καποτε με μηχανικο που κατηγορηθηκε αδίκως για την καταρρευση γνωστης γεφυρας κατα την σκυροδετηση.. και μου είχε μαθει καποια πολυ απλα πραγματα να κοιταζω, μαζι καναμε και μελετες για υποστυλωση γεφυρων και μεγαλες πλακες οποτε σαs μεταφερω περιληπτικα τα εξης¨

Φορτίο ανα σκαλωσια μεχρι 2800Kgr η βαρεου τυπου στο καθε ποδι για τις απλες περιπου 2200kg? ζητηστε και προδιαγραφες κατασκευαστη γιατι εχει σκουριασει η μνημη μου. Για τον ελεγχο του καδρονιαρισματος επιλυση ολα σαν αμφιερειστα ql2/8 λογική επιτρεπόμενων τάσεων και σ=Μ/W και επιτρεπομενη ταση ξυλειας 70 kg/cm2.Για στησιμο σκαλωσιας σε μεγαλο υψος παιζει και το μηκος λυγισμου οπου αποδεικνυεται οτι τα χιαστα ειναι αχρηστα και δενονται με οριζοντιες σωληνες μεταξυ τους οι σκαλωσιες και λοξες κοντρες..

Link to comment
Share on other sites

επίσης γράφεις

 

eπρεπε το πλαϊνό betoform της δοκού να έχει αντιστηριχθεί από τα λατάκια του καδρονιαρίσματος της πλάκας που συναντούν τη δοκό κάθετα στο διαμήκη άξονά της.

 

 

ούτε και αυτό είναι σωστό μιας και θα έπρεπε να έχουμε και να κόβουμε τα λατάκια σύμφωνα με τις διαστάσεις κάθε πλάκας.....

 

.

 

Διαφωνώ! Ετσι γίνεται η δουλειά. Σε μικρά μάτια κόβουν τα λατάκια στο μέγεθος της πλάκας και στα μεγαλύτερα απλά τα ματίζουν ώστε να αντιστηρίζονται πάντα περιμετρικά οι δοκοί.

 

Η δοκός, αν παρατηρήσεις έχει ανοίξει κάτω από τη στάθμη του καδρονιαρίσματος της πλάκας.

 

Πάντως για το μπετοφόρμ συμφωνώ μαζί σου. Σε καμία περίπτωση δεν είναι χαρτόνι.

Link to comment
Share on other sites

Μακρυά απο μας συνάδελφοι. Πραγματικά συμπονώ τους συναδέλφους που περάσαν τέτοια λαχτάρα.

mixanikos710 πολύ χρήσιμες οι φωτό σου.

Link to comment
Share on other sites

mixanikos710 δεν έχω πάρει θέση ακόμα επί της δοκού που τίναξε, διότι μέχρι τώρα δεν ήξερα τι να πω... Αλλά ξανακοιτώντας μόνο μία υπόθεση με καλύπτει: σκυροδέτησε την (τις) δοκό μόνο και μετά την πλάκα. Αυτό με κάνει να το λέω τα κομμάτια μπετού τα οποία προεξέχουν (εκεί στην διεύθυνση email). Αν η σκυροδέτηση ήταν καθολική, θα περίμενα το σκυρόδεμα στην επαφή ξυλότυπου πλάκας και δοκού, να κάνει το λεγόμενο "βυζί" και αν κρίνω από τις διαστάσεις της δοκού (50άρια είναι τα μπεροφόρμ; ) μάλλον έτσι έγινε (δεν παίρνω όρκο κιόλας...)

Link to comment
Share on other sites

mixanikos710 δεν έχω πάρει θέση ακόμα επί της δοκού που τίναξε, διότι μέχρι τώρα δεν ήξερα τι να πω... Αλλά ξανακοιτώντας μόνο μία υπόθεση με καλύπτει: σκυροδέτησε την (τις) δοκό μόνο και μετά την πλάκα. Αυτό με κάνει να το λέω τα κομμάτια μπετού τα οποία προεξέχουν (εκεί στην διεύθυνση email). Αν η σκυροδέτηση ήταν καθολική, θα περίμενα το σκυρόδεμα στην επαφή ξυλότυπου πλάκας και δοκού, να κάνει το λεγόμενο "βυζί" και αν κρίνω από τις διαστάσεις της δοκού (50άρια είναι τα μπεροφόρμ; ) μάλλον έτσι έγινε (δεν παίρνω όρκο κιόλας...)

 

τελικά ενδιαφέρουσα η φωτο, αν και εμένα δεν με εντυπωσιάζει.

 

θα ρωτήσω αναλυτικά τις επόμενες ημέρες εναν απο τους εργοδηγούς και θα σας πω τι πραγματικά συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις.

 

πρέπει να ομολογήσω οτι δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπω αυτό το πρόβλημα ( κακοτεχνίας), απλά τώρα ήταν πολύ έντονο και το φωτογράφισα.

 

άλλες φορές που το έχω συναντήσει χωρίς να είναι τόσο έντονο το φαινόμενο είναι σε περιμετρικά δοκάρια που δεν έχουν βάλει καλές κόντρες και τους ανοίγει προς την εξωτερική πλευρά.

 

acnt, αποκλείεται να σκυροδετήσαμε σε 2 φάσεις καθώς δεν θα είχαμε την μονολιθικότητα της κατασκευής.

 

 

όπως γνωρίζεις συνήθως γεμίζουν τα δοκάρια μέχρι το μέσο ύψος της πλάκας, δονούνε λιγάκι, προχωράνε και στη συνέχεια επιστρέφουν πάλι και σκυροδετούν μέχρι τη τελική στάθμη της πλάκας.

 

στη συγκεκριμένη περίπτωση ρίξανε το σκυρόδεμα μέσα στο καλούπι, αρχίσανε να δωνούνε αλλά το αφήσανε περισσότερη ώρα απο οση έπρεπε και το καλούπι απο τη δόνηση άνοιξε. το παρατη΄σανε για να καθίσει το σκυρόδεμα και επιστρέψανε μετά για να σκυροδετήσουν μέχρι τη τελική στάθμη ( η διαφορά στο χρόνο μεταξύ των 2 σκυροδετήσεων δεν είναι μεγάλος)

 

 

αλήθεια δεν έχετε την αίσθηση οτι εαν ο δονητής παραμείνει περισσότερη ώρα σε ενα σημείο απο οσο πρέπει μπορεί να ανοίξει ο ξυλότυπος εαν αυτός δεν είναι καλά τοποθετημένος;

 

σκεφτείτε για λίγο τη σκυροδέτηση υποστυλωμάτων. οταν ρίχνουμε το σκυρόδεμα αυτό δεν βγαίνει απο τις χαραμάδες.

 

οταν ρίξουμε το δονητή μέσα ύστερα απο λίγο αρχίζουν τα υγρά και τρέχουν απο τις χαραμάδες. εαν τον αφήσουμε εκεί λόγω της δόνησης θα χαλαρώνει τις κόντρες και το σκυρόδεμα καθώς δεν θα ησυχάζει θα συνεχίζει να υπερισκύει η υγρή φάση του με απτέλεσμα να ασκεί υδροστατικές πιέσεις στο ξυλότυπο και ισως σε μια ακραία περίπτωση να αστοχίχει σε μια ένωση της ξυλίας.

 

 

 

υ.γ.2 δεν έχεις πάρει θέση ακόμα αλλά την παράβαση μου την φόρεσες!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οσον αφορά την πρώτη φότο όντος το μπετοφόρμ έιναι κοματι κοντό ο athan έχει δίκιο σε αύτο .Το έβαλαν εκεί και μετά ξέχασαν να βάλουν χλάπες με ουρανό .Ουρανός(είναι η λέξη που σου είπε ο μάστορας 710)και λέγεται μία σανιδα η οποία μπένει και καρφώνεται πλάκα στα λατάκια και κόντρα στο πλαινό του δοκαριού όταν και μόνο όταν ο ξυλότυπος της δοκού γίνεται με σανίδες και μετα χλαπόνονται σε αυτήν την περίπτωση ο ουρανός είναι απαραίτητος εκτός εάν το λατάκι τοποθετηθεί στην έκαστη χλαπα του πλαινου του δοκαριού.2)Όταν βάζεις κομάτι απο μπετοφόρμ το οποίο είναι κοντύτερο απο το δίπλα κατα συνέπεια δεν φτάνει στο λατάκι οπότε παλι χλάπωμα και μετα ουρανό.Τώρα στην δεύτερη φότο η πλάκα είναι επι εποχής μπετονίερας και καροτσίου οπότε και για αυτό οι απομιξης και η κακη επικάληψη μήπως και είχαν δονητή τότε?αλλά και να είχαν δεν ήξεραν πως δουλευε.Εδώ στην κρήτη το έχει πάρα πολλά σπίτια παλαία με τέτια σκυροδέτηση.

θΑ το συναντάς συνέχεια 710 μέχρι που να καταλάβουν οι μαστόροι ότι η σκυροδέτηση ξεκινάει πάντα απο την πλάκα και μετά τα δοκάρια .Εάν η πλάκα δεν έχει φορτίο πάνω της να φορτωθούν τα λατάκια πώς να μή φύγουν αντίθετα τη θα τα κρατήσουν οι πρόκες?Χρόνια τώρα που ρίχνω μπετά έτσι σκυροδετώ, στάρωμα του έκαστου κουφώματος μετά δοκάρια και καπάκι στρώσιμο ούτε κουφώματα ούτε ανοίγματα στα δοκάρια.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.