ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2009 ....., στάρωμα του έκαστου κουφώματος μετά δοκάρια και καπάκι στρώσιμο ούτε κουφώματα ούτε ανοίγματα στα δοκάρια. mastorakos επειδή κάνεις τμήμα τμήμα (κούφωμα) το στάρωμα μάλλον οκ. Αν έχεις όμως μεγάλες επιφάνειες ή πλάκες είναι λίγο επικίνδυνο και το στάρωμα απαγορεύεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mastorakos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2009 Όσο και να είναι Αρη στάρωμα και δοκάρια δεν παίρνει πάνω απο 10 λεπτά οπότε μη μασάς Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2009 ναι το ίδιο λέμε.. αν και για να είμαι ειλικρινής κάποια φορά που σκυροδετούσα μία πλάκα 4Χ5 (μια από τις πλάκες) και είχαμε γεμίσει δοκούς και κλείναμε την πλάκα, άρχισαν να τρέχουν λάδια από την πρέσα...... δεν σου περιγράφω τι έγινε...παρά τρίχα προλάβαμε τους χρόνους......το στάρωμα το αποφύγαμε παρατρίχα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcr190 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2009 Στο συγκεκριμένο θέμα θα γίνει προσπάθεια για δημοσίευση φωτογραφικού υλικού που έχουν ως θέμα αστοχίες έργων πολιτικού μηχανικού. βασική σκέψη είναι να κάνουμε μια προσπάθεια να καταλάβουμε τι πήγε λάθος και να είμαστε πιο προσεχτικοί στο μέλλον. σαν αρχή γράφω τη διεύθυνση απο ενα αρχείο καθηγητή του εμπ ( ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ) που πέρα τη θεωρεία που έχει στην αρχή στο τέλος υπάρχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό αστοχιών απο σεισμούς. τις επόμενες ημέρες θα φορτώσω φωτο και απο το προσωπικό μου αρχείο. υπάρχει ενα θέμα στις κουβέντες με αστείες φωτο απο τη κατασκευή. οπως γίνεται αντιληπτό εδω το θέμα είναι εντελώς διαφορετικό. αρχειο pdf αγαπητε εμενα δεν μου ανοιγει το αρχειο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2009 η φώτο που ακολουθεί έχει κερδίσει για πάντα μια θέση στην καρδιά μου. τη λάτρεψα όχι για τα σχόλια που έχει και περιγράφει την αιτία της αστοχίας. τέτοιες υπάρχουν άπειρες. τη λάτρεψα γιατί είναι rock Η εικόνα είναι από την ημερίδα χάλυβα στην Αλεξανδρούπολή 2008, (εκεί που έγινε και η αποκαλύψη B500A=S500) ok, τη μάζεψα Link to comment Share on other sites More sharing options...
glargkatzis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2009 καταρρευση γνωστης γεφυρας κατα την σκυροδετηση.. για την συγκεκριμένη γέφυρα , είχα δει με τα ίδια μου τα μάτια, ότι ο εργολαβος/καλουπατζής είχε καλουπώσει το 1/3 της γέφυρας με σκαλωσιες βαρεως τύπου γνωστής αθηναικής βιομηχανίας (για να πάρει τα πιστοποιητικά) και την υπόλοιπη με τσιγαρόχαρτα 2 χιλιοστών. σε όλα αυτά η περιγραφή τεχνίτη που έσπευσε να σώσει τον καταπλακωμένο φίλο του, γίνανε τραγικά λάθη στη σειρά σκυροδέτησης (4 πρέσσες μονόπαντα κτλ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
palex Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2009 Ειχαν γίνει πολλα λαθη μαζεμενα τα οποία μεχρι τοτε ηταν και συνηθισμενη πρακτική απλα συνδυαστηκαν μεταξυ τους. Απο τοτε αλλαξαν σημαντικα οι προδιαγραφες και οι ελεγχοι των υποστυλωσεων γεφυρων (αρχισαν να εφραρμοζονται δηλάδη οι προβλεπομενες μελετες ικριωματων) με αφορμη και αφετηρια αυτο το γεγονος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2009 για την συγκεκριμένη γέφυρα , είχα δει με τα ίδια μου τα μάτια, ότι ο εργολαβος/καλουπατζής είχε καλουπώσει το 1/3 της γέφυρας με σκαλωσιες βαρεως τύπου γνωστής αθηναικής βιομηχανίας (για να πάρει τα πιστοποιητικά) και την υπόλοιπη με τσιγαρόχαρτα 2 χιλιοστών. σε όλα αυτά η περιγραφή τεχνίτη που έσπευσε να σώσει τον καταπλακωμένο φίλο του, γίνανε τραγικά λάθη στη σειρά σκυροδέτησης (4 πρέσσες μονόπαντα κτλ) Μιλάμε για τη γέφυρα που έριχνε ο ******************? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nk104 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2009 Sorry που θα βγώ λίγο off topic, Ευχαριστώ τους mixanikos710 και kostassid για τα αρχεία που ανεβάσανε, πολυ ενδιαφέροντα και τα δύο. Μία μικρή παρατήρηση για τον kostassid μόνο να κάνω: Σε 2 διαφάνειες αναφέρεις το μέγεθος του σεισμού και χρησιμοποιείς την κλίμακα Richter. Η κλίμακα αυτή αρέσει πολύ στους δημοσιογράφους αλλα δεν είναι και πολυ επιστημονικό να την χρησιμοποιούμε και μείς μιάς και είχε καλιμπραριστεί για να δουλεύει μόνο για την περιοχή της Νότιας Καλιφόρνιας και με τη χρήση σεισμογράφου Wood-Anderson. Η τοπική κλίμακα Richter (ML, ή Local Magnitude) έχει αντικατασταθεί με τις Ms (surface wave magnitude) και Mb (body wave magnitude), για να μετράνε σεισμούς σε όλο τον κόσμο με την χρήση broad-band σεισμογράφων που πληρούν σηγκεκριμένες προδιαγραφές. Όμως και αυτές οι κλίμακες με τη σειρά τους έχουν το πρόβλημα ότι για σεισμούς μεγέθους 7,5 και πάνω, υπόκεινται σε κορεσμό. Αυτό γίνεται λόγω του ότι μετράνε την μέγιστη απόκριση των surface και body waves σε συγκεκριμένες περιόδους (20 και 1 δευτερόλεπτο αντίστοιχα), κάτι το οποίο είναι σωστό για σεισμούς μικρότερους των 7,5. Μετά τα 7,5 η μέγιστη απόκριση βρίσκεται σε μεγαλύτερες περιόδους. Ο πιό απόλυτος τρόπος όμως να μετράμε τους σειμούς είναι με την σεισμική ροπή (seismic moment Mo), που δίνει απευθείας την ενέργεια του σεισμού. Επειδή όμως τα dyne*cm ή τα Ν*m δεν μας λένε τίποτα (εμάς τους μηχανικούς, γιατί στους σεισμολόγους αρέσουν τα dynes), με την εξίσωση του Kanamori (1977), μπορούμε να ανάγουμε το seismic moment Mo σε Mw (moment magnitude). Οπότε, όταν αναφερόμαστε σε μέγεθος σεισμού αντί να λέμε 5,9 την κλίμακας Richter, λέμε σεισμός μεγέθους 5,9. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTB Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2009 Κατάσταση κολώνας σε ανακαίνιση... Επισκευή με ανθρακονήματα και επισκευαστικά κονιάματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα