ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε March 31, 2009 at 05:57 μμ Δημοσιεύτηκε March 31, 2009 at 05:57 μμ ....., στάρωμα του έκαστου κουφώματος μετά δοκάρια και καπάκι στρώσιμο ούτε κουφώματα ούτε ανοίγματα στα δοκάρια. mastorakos επειδή κάνεις τμήμα τμήμα (κούφωμα) το στάρωμα μάλλον οκ. Αν έχεις όμως μεγάλες επιφάνειες ή πλάκες είναι λίγο επικίνδυνο και το στάρωμα απαγορεύεται.
mastorakos Δημοσιεύτηκε March 31, 2009 at 06:10 μμ Δημοσιεύτηκε March 31, 2009 at 06:10 μμ Όσο και να είναι Αρη στάρωμα και δοκάρια δεν παίρνει πάνω απο 10 λεπτά οπότε μη μασάς
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε March 31, 2009 at 06:31 μμ Δημοσιεύτηκε March 31, 2009 at 06:31 μμ ναι το ίδιο λέμε.. αν και για να είμαι ειλικρινής κάποια φορά που σκυροδετούσα μία πλάκα 4Χ5 (μια από τις πλάκες) και είχαμε γεμίσει δοκούς και κλείναμε την πλάκα, άρχισαν να τρέχουν λάδια από την πρέσα...... δεν σου περιγράφω τι έγινε...παρά τρίχα προλάβαμε τους χρόνους......το στάρωμα το αποφύγαμε παρατρίχα...
jcr190 Δημοσιεύτηκε April 2, 2009 at 10:48 πμ Δημοσιεύτηκε April 2, 2009 at 10:48 πμ Στο συγκεκριμένο θέμα θα γίνει προσπάθεια για δημοσίευση φωτογραφικού υλικού που έχουν ως θέμα αστοχίες έργων πολιτικού μηχανικού. βασική σκέψη είναι να κάνουμε μια προσπάθεια να καταλάβουμε τι πήγε λάθος και να είμαστε πιο προσεχτικοί στο μέλλον. σαν αρχή γράφω τη διεύθυνση απο ενα αρχείο καθηγητή του εμπ ( ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ) που πέρα τη θεωρεία που έχει στην αρχή στο τέλος υπάρχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό αστοχιών απο σεισμούς. τις επόμενες ημέρες θα φορτώσω φωτο και απο το προσωπικό μου αρχείο. υπάρχει ενα θέμα στις κουβέντες με αστείες φωτο απο τη κατασκευή. οπως γίνεται αντιληπτό εδω το θέμα είναι εντελώς διαφορετικό. αρχειο pdf αγαπητε εμενα δεν μου ανοιγει το αρχειο...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε May 6, 2009 at 09:25 μμ Δημοσιεύτηκε May 6, 2009 at 09:25 μμ η φώτο που ακολουθεί έχει κερδίσει για πάντα μια θέση στην καρδιά μου. τη λάτρεψα όχι για τα σχόλια που έχει και περιγράφει την αιτία της αστοχίας. τέτοιες υπάρχουν άπειρες. τη λάτρεψα γιατί είναι rock Η εικόνα είναι από την ημερίδα χάλυβα στην Αλεξανδρούπολή 2008, (εκεί που έγινε και η αποκαλύψη B500A=S500) ok, τη μάζεψα
glargkatzis Δημοσιεύτηκε July 1, 2009 at 12:19 μμ Δημοσιεύτηκε July 1, 2009 at 12:19 μμ καταρρευση γνωστης γεφυρας κατα την σκυροδετηση.. για την συγκεκριμένη γέφυρα , είχα δει με τα ίδια μου τα μάτια, ότι ο εργολαβος/καλουπατζής είχε καλουπώσει το 1/3 της γέφυρας με σκαλωσιες βαρεως τύπου γνωστής αθηναικής βιομηχανίας (για να πάρει τα πιστοποιητικά) και την υπόλοιπη με τσιγαρόχαρτα 2 χιλιοστών. σε όλα αυτά η περιγραφή τεχνίτη που έσπευσε να σώσει τον καταπλακωμένο φίλο του, γίνανε τραγικά λάθη στη σειρά σκυροδέτησης (4 πρέσσες μονόπαντα κτλ)
palex Δημοσιεύτηκε July 1, 2009 at 05:54 μμ Δημοσιεύτηκε July 1, 2009 at 05:54 μμ Ειχαν γίνει πολλα λαθη μαζεμενα τα οποία μεχρι τοτε ηταν και συνηθισμενη πρακτική απλα συνδυαστηκαν μεταξυ τους. Απο τοτε αλλαξαν σημαντικα οι προδιαγραφες και οι ελεγχοι των υποστυλωσεων γεφυρων (αρχισαν να εφραρμοζονται δηλάδη οι προβλεπομενες μελετες ικριωματων) με αφορμη και αφετηρια αυτο το γεγονος.
Periklis Δημοσιεύτηκε July 1, 2009 at 07:54 μμ Δημοσιεύτηκε July 1, 2009 at 07:54 μμ για την συγκεκριμένη γέφυρα , είχα δει με τα ίδια μου τα μάτια, ότι ο εργολαβος/καλουπατζής είχε καλουπώσει το 1/3 της γέφυρας με σκαλωσιες βαρεως τύπου γνωστής αθηναικής βιομηχανίας (για να πάρει τα πιστοποιητικά) και την υπόλοιπη με τσιγαρόχαρτα 2 χιλιοστών. σε όλα αυτά η περιγραφή τεχνίτη που έσπευσε να σώσει τον καταπλακωμένο φίλο του, γίνανε τραγικά λάθη στη σειρά σκυροδέτησης (4 πρέσσες μονόπαντα κτλ) Μιλάμε για τη γέφυρα που έριχνε ο ******************?
nk104 Δημοσιεύτηκε July 11, 2009 at 07:53 πμ Δημοσιεύτηκε July 11, 2009 at 07:53 πμ Sorry που θα βγώ λίγο off topic, Ευχαριστώ τους mixanikos710 και kostassid για τα αρχεία που ανεβάσανε, πολυ ενδιαφέροντα και τα δύο. Μία μικρή παρατήρηση για τον kostassid μόνο να κάνω: Σε 2 διαφάνειες αναφέρεις το μέγεθος του σεισμού και χρησιμοποιείς την κλίμακα Richter. Η κλίμακα αυτή αρέσει πολύ στους δημοσιογράφους αλλα δεν είναι και πολυ επιστημονικό να την χρησιμοποιούμε και μείς μιάς και είχε καλιμπραριστεί για να δουλεύει μόνο για την περιοχή της Νότιας Καλιφόρνιας και με τη χρήση σεισμογράφου Wood-Anderson. Η τοπική κλίμακα Richter (ML, ή Local Magnitude) έχει αντικατασταθεί με τις Ms (surface wave magnitude) και Mb (body wave magnitude), για να μετράνε σεισμούς σε όλο τον κόσμο με την χρήση broad-band σεισμογράφων που πληρούν σηγκεκριμένες προδιαγραφές. Όμως και αυτές οι κλίμακες με τη σειρά τους έχουν το πρόβλημα ότι για σεισμούς μεγέθους 7,5 και πάνω, υπόκεινται σε κορεσμό. Αυτό γίνεται λόγω του ότι μετράνε την μέγιστη απόκριση των surface και body waves σε συγκεκριμένες περιόδους (20 και 1 δευτερόλεπτο αντίστοιχα), κάτι το οποίο είναι σωστό για σεισμούς μικρότερους των 7,5. Μετά τα 7,5 η μέγιστη απόκριση βρίσκεται σε μεγαλύτερες περιόδους. Ο πιό απόλυτος τρόπος όμως να μετράμε τους σειμούς είναι με την σεισμική ροπή (seismic moment Mo), που δίνει απευθείας την ενέργεια του σεισμού. Επειδή όμως τα dyne*cm ή τα Ν*m δεν μας λένε τίποτα (εμάς τους μηχανικούς, γιατί στους σεισμολόγους αρέσουν τα dynes), με την εξίσωση του Kanamori (1977), μπορούμε να ανάγουμε το seismic moment Mo σε Mw (moment magnitude). Οπότε, όταν αναφερόμαστε σε μέγεθος σεισμού αντί να λέμε 5,9 την κλίμακας Richter, λέμε σεισμός μεγέθους 5,9.
JTB Δημοσιεύτηκε July 20, 2009 at 04:47 μμ Δημοσιεύτηκε July 20, 2009 at 04:47 μμ Κατάσταση κολώνας σε ανακαίνιση... Επισκευή με ανθρακονήματα και επισκευαστικά κονιάματα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα