akius Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 ξέρει κάποιος τι γίνεται σε περίπτωση που γίνει λάθος (οχι επιτηδες ) στην αίτηση. δλδ πχ με οσα ξερουμε ριχνουμε την αιτηση και περαιωνουμε. 1 στις 10 γινεται ελεγχος και υπαρχει λαθος στηην αιτηση....ενταξει αν το προστιμο βγαινει μικροτερο λεφτα κανεις δεν θα παρει πισω... αλλα αν πχ το προστιμο βγηκε αρχικα 10.000 το πληρωσε εφαπαξ 8,000 και τωρα με τον ελεγχο βγαινει 11,000 δλδ διαφορα 1.000 απο το αρχικο.......αυτο θα μπορει αν το πληρωσει εφαπαξ? θεωρειται ΟΛΗ η δηλωση ψευδης και παει στα σκουπιδια?
ΑΕΚΤΖΙΣ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 (edited) από τη στιγμή που αναλήφθηκες το λάθος και για να μην έχεις αγωνία για το τι θα γίνει μετά, καλό θα είναι σε τέτοιες περιπτώσεις να γίνονται τα παρακάτω από τι στιγμή που ακόμη μπορείς να διορθώσεις τα πάντα. Επομένως, γενικά μιλώντας, σε τέτοιες περιπτώσεις που έχει περαιωθεί η διαδικασία , και έχει κλειδώσει η καρτέλα και έχει βρεθεί λάθος , ζητάς από το τεε στέλνοντας fax στο νούμερο 210-3221772 να σου ανοίξουν την καρτέλα επισημαίνοντας το λάθος που έγινε, μόλις σου ανοίξουν την καρτέλα διορθώσεις το λάθος και ναι, το επιπλέον ποσό που θα βγει θα το πληρώσει και αυτό εφ'απαξ ο πελάτης από τη στιγμή που σαν τρόπο πληρωμής αρχικά είχε επιλεγεί η εφ'άπαξ πληρωμή. αν γίνουν τα ανωτέρω δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. αν πάλι δεν το αντιληφθείς το λάθος και γίνει ο έλεγχος και βρεθεί λάθος, τότε φαντάζομαι κάτι θα γίνει ώστε να πληρώσει τη διαφορά ο πελάτης, δύσκολο έως αδύνατο να του ακυρώσουν την αίτηση και να χάσει τα λεφτά του. Edited Φεβρουάριος 7 , 2012 by ΑΕΚΤΖΙΣ
akius Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 βασικα φοβαμαι στην περιπτωση που εκαν καποιο λαθος και δεν τοχω παρει ειδηση.... μην εχω τρεξιματα με τους πελατες
maria8 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 (edited) Το ιδιο θεμα λαθους ειχα κι εγω κι απευθυνθηκα στο ΤΕΕ οπου μου απαντησαν το παρακατω: ''Με αίτησή σας στο φαξ του κεντρικού πρωτοκόλλου του ΤΕΕ (2103221772) στην οποία θα αναφέρετε τον αριθμό της δήλωσης θα ζητάτε για τους λόγους που περιγράφετε, να σας επιτραπεί από τον διαχειριστή της ηλεκρονικής πλατφόρμας, η διόρθωση των λαθών της δήλωσης. Η διαδικασία γίνεται αποκλειστικά από εσάς για λόγους ασφαλείας και τηρείται προτεραιότητα. Θα παρακολουθείτε το αρχείο των δηλώσεών σας ώστε να διαπιστώσετε ότι σας έχει επιτραπεί η πρόσβαση στην δήλωση ή θα ενημερωθείτε σχετικά με την δυνατότητα αυτή.'' Edited Φεβρουάριος 7 , 2012 by maria8
e.e.l.86 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Exω και εγώ μια απορία σχετικά με την περίπτωση λάθους στην αρχική υποβολή. Δεν έχει πληρωθεί το αρχικό παράβολο ακόμα οπότε γνωρίζω πως θα μπορούσα να την ξανακάνω από την αρχή, όμως θα ηθελα να το αποφύγω αν υπάρχει η δυνατότητα. Το λάθος έγινε στην περιγραφή της αυθαιρεσίας και δεν επηρεάζει το ποσό του προστίμου. Θα μπορούσα να το διορθώσω μετά την καταβολή του πρώτου παραβόλου? Ευχαριστώ πολύ
sagiasd Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Τα πάντα μπορείς να αλλάξεις μέχρι την οριστική υποβολή. Το ζήτημα είναι κατά πόσο οι νομοθετημένες προθεσμίες θα υλοποιηθούν από το σύστημα. Πχ ο νόμος λέει: δήλωση σε αρχική υποβολή μέσα στο 2011, έπρεπε να έχει πληρωθεί παράβολο μέχρι 31/12/11 και πρώτη δόση 31/01/12. Αυτό δεν έχει γίνει σε πάμπολλες περιπτώσεις αλλά το σύστημα δεν είναι σε θέση να το "τιμωρήσει". Ομοίως δηλώσεις σε αρχική υποβολή πριν τις 28/2/2012 πρέπει να πληρώσουν παράβολο μέχρι την ίδια ημερομηνία και πρώτη δόση ένα μήνα μετά την υποβολή (αρχική?) τους. Και αυτό δε βλέπω να ξεκαθαρίζει στο σύστημα πριν το 2017! Τεράστιο πρόβλημα η διαφορά στο λεκτικό του νόμου και το πρακτικό του συστήματος (υποβολή vs υπαγωγή)
e.e.l.86 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Ναι αυτό είναι γεγονός. Όπως και να χει ευχαριστώ πολύ!
gtho Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 από τη στιγμή που αναλήφθηκες το λάθος και για να μην έχεις αγωνία για το τι θα γίνει μετά, καλό θα είναι σε τέτοιες περιπτώσεις να γίνονται τα παρακάτω από τι στιγμή που ακόμη μπορείς να διορθώσεις τα πάντα. Επομένως, γενικά μιλώντας, σε τέτοιες περιπτώσεις που έχει περαιωθεί η διαδικασία , και έχει κλειδώσει η καρτέλα και έχει βρεθεί λάθος , ζητάς από το τεε στέλνοντας fax στο νούμερο 210-3221772 να σου ανοίξουν την καρτέλα επισημαίνοντας το λάθος που έγινε, μόλις σου ανοίξουν την καρτέλα διορθώσεις το λάθος και ναι, το επιπλέον ποσό που θα βγει θα το πληρώσει και αυτό εφ'απαξ ο πελάτης από τη στιγμή που σαν τρόπο πληρωμής αρχικά είχε επιλεγεί η εφ'άπαξ πληρωμή. αν γίνουν τα ανωτέρω δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. αν πάλι δεν το αντιληφθείς το λάθος και γίνει ο έλεγχος και βρεθεί λάθος, τότε φαντάζομαι κάτι θα γίνει ώστε να πληρώσει τη διαφορά ο πελάτης, δύσκολο έως αδύνατο να του ακυρώσουν την αίτηση και να χάσει τα λεφτά του. το νούμερο fax αυτό είναι πολύ χρήσιμο, ειδίκα όταν το σύστημα από μόνο του αλλάζει ''αυθαίρετα'' και όποτε του ερθει και αν του ερθει, τους δήμους και τις περιφέρειες που έχουμε εισάγει κατα τον γεωγραφικο εντοπισμο! ΠΡΟΣΟΧΗ!! την πάτησα 2 φορες ως τωρα!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα