zulumpo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2012 Συνάδελφοι γιατί δεν επαρκεί η εφαρμογή της κλωθοειδούς ως μόνο τόξο συναρμογής στη μελέτη μιας σιδηροδρομικής γραμμής?
sovatzou Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2012 γιατί δεν επαρκεί? έχω χάσει και τον προφυλλίδη που είχα
dratsiox Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2012 (edited) Εφαρμόζεται καμπύλη συναρμογής μορφής κυβικής παραβολής. O λόγος, μάλλον, είναι ότι δεν μπορείς να κάμψεις τις σιδηροτροχιές σε καμπύλη συνεχώς μεταβαλλόμενης μορφής. Είναι ευκολότερο οι σιδηροτροχιές να ακολουθούν τη μορφή ενός τόξου κύκλου Edited Φεβρουάριος 15 , 2012 by dratsiox 2
sovatzou Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2012 σωστά, είναι κατασκευαστικό το θέμα 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα