man21 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 . Ετσι οι εταιρειες αυτες για να κρατησουν τον τζιρο τους χτυπανε χαμηλα και ας μην εχουν καθολου κερδος. thodoris είναι βέβαιοι οτι θα πάρουν Νέες Τιμές και ΣΣ, θα ρεφάρουν αρχικά και κατόπιν θα πάρουν κάποιο κέρδος.
GPER Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 Κατανόηση της αξίας του ΠΕΑ, σωστή επαγγελματική δουλειά, (όχι "ξεπέτα"), αξιοπρεπής αποζημίωση, εξήγηση - ενημέρωση - τεκμηρίωση της δουλειάς μας. Οτιδήποτε άλλο γίνει για οποιοδήποτε λόγο ο Μηχανικός έτσι ή αλλιώς θα φέρει την ευθύνη του. Ο κ.Παραδιάς και άλλοι "φιλελεύθεροι" θέλουν να γίνει "κ @#χαρτο". Άν το κάνουμε τότε θα μας φορτώσουν όλες τις συνέπειες και οι φίλοι μας οι δικηγόροι θα βρουν μια ακόμα δουλειά. Και κάτι ακόμα, θα πρέπει όλοι να πάψουμε να επιλέγουμε τη φθηνότερη λογιστικά λύση, αλλά τη φθηνότερη λύση για όλο το χρόνο ζωής του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Μήπως θα πρέπει να το συζητάμε με τους πελάτες μας ? και όχι απλά να λέμε μιά τιμή ?
savas76 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 (edited) ας πουμε τα πραγματα οπως ειναι και ας αφησουμε για λιγο τις θεωριες περι επιστημοσυνης , κτλ,κτλ που ολοι γνωριζουμε , και ολοι επικαλουμαστε................. το ΠΕΑ οπως εισηχθηκε ,με τον θεσμο των προσωρινων με μεγαλη εμπειρια, ασχετου ειδικοτητας ,το μη οριο ανα πτυχιο τον μηνα και την μη διενεργεια απο την αρχη εξετασεων , ευνοησε τα μεγαλα γραφεια, το εμποριο υπογραφης , την στρεβλωση του επαγγελματικου τοπιου και φυσικα οχι την επιστημονικη επαρκεια του πιστοποιητικου................... τωρα εχει μεταβληθει σε ακομα ενα χαρτι που καποιος θα το αναζητησει μαζι με τα αλλα απο καποιο τεχνικο γραφειο..........κανεναν δεν νοιαζει , ουτε το κρατος , η καταρτιση του επιθεωρητη, η αυτοψια , ο πραγματικος ελεγχος.......... οταν ενα πτυχιο μπορει να υπογραψει θεωρητικα δεκαδες ΠΕΑ , σε ολη την χωρα ,την ιδια μερα , για ποια αυτοψια μιλαμε και ποια αξιοκρατια........επισης οταν υπαρχει στρατος ανεργων , αποκλεισμενων μηχανικων που παρακαλανε για μια δουλεια, φυσικα θα το κανουν και για λιγα ευρω.......... απο εκει και περα ,,δικαιολογημενα θα το χρησιμοποιουν σαν καροτο για αλλες δουλειες και θα το κανουν πολυ φθηνα............γιατι οχι και δωρο αν ο πελατης θελει και κατι αλλο........ αυτο ειναι το ΠΕΑ , ετσι το καταντησαν..... Edited Μάρτιος 24 , 2012 by savas76
nik Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 Και όμως το ΠΕΑ χωρίς αυτοψία είναι τραγικό λάθος. Αποκλείεται να το κάνεις σωστά. Εσύ όταν λες για δεκάδες ΠΕΑ χωρίς αυτοψία θα μιλάς για ΠΕΑ νέων οικοδομών τις οποιες έχεις μελετήσει και επιβλέψει ο ίδιος. Από εκεί και πέρα το να κάνεις ΠΕΑ χωρίς αυτοψία είναι εγκλημα αφού το ΠΕΑ ουσιαστικά είναι αποτύπωση... Μην υπερβάλουμε δεν έχει ξεφτιλιστεί τόσο πολύ το ΠΕΑ ώστε να βγαίνει πατώντας δύο κουμπιά. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να είμαστε υπεύθυνοι στη δουλειά μας και να προσπαθήσουμε να κρατήσουμε τις τιμές σε ένα επίπεδο. Να εξηγούμε στον κόσμο ότι κάνουνε ειδικά σεμινάρια για να αποκτήσουμε την άδεια επιθεωρητή ότι είναι κοινοτική οδηγία με την οποία πρέπει να εναρμονιστύμε και ότι είναι κάτι που θα μπορούσε να αναβαθμίσει την αξία του ακινήτου αν του δώσει βάση ο ιδιοκτήτης. Και την οικοδομική άδεια με την ίδια λογική τόσα χρόνια σαν χαρτί την βλέπει ο κόσμος. Σαν ένα δικαιολογητικό για να μπει ο μπετατζής στο οικόπεδο και να αρχίσει η "πραγματική" δουλειά...Ποιος βλέπει τις μελέτες πίσω από αυτήν ? 1
myri Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 agiannis78 Ας πούμε πως για τις εταιρίες συμφωνούμε. Γιατί έιναι κρατικοδιαιτη η ελληνική οικονομία; Μην ακούσω περι κλειστών επαγγελμάτων διότι ακριβώς τα ίδια υπάρχουν και στο εξωτερικό και δεν νομίζω πως το προβλημα της οικονομίας είναι ταξι, φαρμακειων, δικηγόρων συμβολαιογραφων ή μηχανικών. Αν μη τι άλλο είναι παροχή υπηρεσιών. Θα δεχόμουν το θέμα των φορτηγών αλλά με τις τιμές της βενζίνης στο θεό, οι τιμές στις μεταφορές εκτινασονται από το ιδιο το κράτος. Ποιο το πρόβλημα που οι μηχανικοί φορολογούνταν με συντελεστές όπως όλες οι άλλες μορφές επιχειρήσεων; Η ατομική επιχείρηση δεν είναι επιχείρηση; Δεν παίρνει ρίσκα; Δεν προσφέρει εργασία; Αντιθέτως με τους συντελεστές δινόταν κινητρο στον ΕΕ να κόβει αποδείξεις και να εισπράτει ΦΠΑ το κράτος.
nik Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 μυρι η αλλαγή στην φορολογία έγινε για να ωθηθούμε στο να κάνουμε κανονικές εταιρείες με συνεργασία μηχανικών και όχι ατομικές που έχουμε τώρα. Εν μέρει συμφωνώ με αυτήν την λογική. Η ατομική επιχείριση δεν προσφέρει τόσο στην οικονομία όσο μία κανονική που θα πάρει και έναν υπάλληλο, θα είναι πιο ανταγωνιστική κ.τ.λ.
man21 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 Ποιο το πρόβλημα που οι μηχανικοί φορολογούνταν με συντελεστές όπως όλες οι άλλες μορφές επιχειρήσεων; Η ατομική επιχείρηση δεν είναι επιχείρηση; Δεν παίρνει ρίσκα; Δεν προσφέρει εργασία; Αντιθέτως με τους συντελεστές δινόταν κινητρο στον ΕΕ να κόβει αποδείξεις και να εισπράτει ΦΠΑ το κράτος. Έλα ντε! Γιατί να μην μπορούν να περνάνε το 2.5% του τζίρου σαν έξοδα χωρίς παραστατικά. Γιατί να μην μεταφέρουν τις ζημίες στην επόμενη χρήση;
myri Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 (edited) μυρι η αλλαγή στην φορολογία έγινε για να ωθηθούμε στο να κάνουμε κανονικές εταιρείες με συνεργασία μηχανικών και όχι ατομικές που έχουμε τώρα. Εν μέρει συμφωνώ με αυτήν την λογική. Η ατομική επιχείριση δεν προσφέρει τόσο στην οικονομία όσο μία κανονική που θα πάρει και έναν υπάλληλο, θα είναι πιο ανταγωνιστική κ.τ.λ. Δεν συμφωνώ, τα τεχνικά-αρχιτεκτονικά γραφεία των ΕΕ απασχολούσαν 2-5 άτομα το καθένα. Μια εταιρία ΟΕ, ΕΕ, ΑΕ έχει πολυπλοκα φορλογικα και δεν είναι αρκετά ευέλικτη ώστε να προσαρμόζεται στην ρευστή πραγματικότητα. Σκέψου μόνο τα πάγια και λειτουργικά της έξοδα σε σχεση με μια ατομική επιχείρηση. Άρα πάει και το παραμυθι της ανταγωνιστικότητας. Χ@@στηκαν για τη συνεργασία των μηχανικών. Αυτα ΔΥΣΤΥΧΩΣ είναι παραμύθια της Χαλημάς. Εγώ απλά ονομάζω το φαινόμενο ΑΘΕΜΙΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ. Στην τελική ήταν ηλίθιοι οι μηχανικοί να μην κάνουν εταιρία άμα ήταν πράγματι συμφέρουσα; Στην τελική πόσες νεες εταιρίες έγιναν μετα την αλλαγή του φορολογικού; ΚΑΜΜΙΑ Πόσοι μηχανικοί προσλήφθηκαν ως μισθωτοί σε Τεχνικές εταιριες; ΚΑΝΕΝΑΣ Μόνο κάποιες ατομικές έγιναν μονοπρόσωπες ΕΠΕ. Δηλαδή, τι Γιαννης τι Γιαννάκης; Edited Μάρτιος 24 , 2012 by myri
myri Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2012 Γιατί να μην μεταφέρουν τις ζημίες στην επόμενη χρήση; αυτό γίνεται και σε εμάς για 4 ή 5 χρόνια
alfisti1978 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2012 (edited) έγινε για να κάνουν εταιρείες όχι οι μηχανικοί αλλά οι μεσίτες και κάποιοι σχετικοί, και να απασχολούν αρχιτεκτονάκια και μηχανικάκια (δεν το λέω λόγω ηλικίας αλλά λόγω συμπεριφοράς, κι εγώ υπήρξα νέος) και να τους δίνουν 800 -900 ευρώ και να δουλεύουν ως "πλυντήρια" ο όρος δεν είναι δικός μου αλλά "συναδέλφου" ο οποίος σε δημόσια υπηρεσία είπε ότι δουλεύω για μεγάλο γραφείο και εμένα μου δίνουν τα αυθαίρετα να τα κάνω, είμαι το πλυντήριο τους αει στο διάολο βρωμιάρηδες που σκύβετε το κεφάλι αξιοπρέπεια εγώ όταν δεν έβρισκα δουλειά δούλευα ως delivery εσείς γιατί όχι? επειδή πήρατε μαζί με αλλους χίλιους ακόμα ένα πτυχίο? κατάρες από μένα σε όσους ξεφτιλίζουν το επάγγελμά μου κλωτσιά και ουστ Edited Μάρτιος 25 , 2012 by alfisti1978 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα