sdim Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Sdim Μην τρελαθούμε κιόλας. Οι "φτασμένοι" τουλάχιστον έχουν να ζήσουν. Οι άλλοι ??? Και το αφορολόγητο μπορείς να το ξεχάσεις , όπως επίσης το τέλος επιτηδευματία που είναι το ίδιο για όλους και πάει λέγοντας. Επίσης ο πρώτος μπορεί να κάνει και αυτός χαμηλότερη προσφορά , ώστε στο μέλλον να πετάξει τον δεύτερο από την αγορά. Έχει την άνεση. Τον δεύτερο τον ρώτησες. Επίσης οι "φτασμένοι" έχουν και 5 από τους δεύτερους να τους κάνουν τις δουλίτσες του Οι φτασμένοι έχουν να ζήσουν αλλά για πόσο ακόμα; Έχουν να πληρώσουν χαράτσι για τα ακίνητά τους (συνήθως για αρκετές χιλλιάδες μ²), για το κότερο, για το ελικόπτερο (όποιος έχει), για το καγιέν , κτλ. Φέτος πληρώσανε κάποιοι πάνω από 100.000€ περισσότερα σε σχέση με πέρισυ. Αυτός που δεν έχει μεγάλη άνεση σίγουρα θα πεινάσει αλλά δεν έχει να ταϊσει και δεκάδες οικογένειες που έχει προσλάβει. Τα λειτουργικά του έξοδα μπορεί να τα περιορίσει μετακομίζοντας σε μια γκαρσονιέρα ή στο πατρικό του και να δηλώσει έδρα εκεί. Ένας μεγάλος μηχανικός δεν έχει τέτοια περιθώρια, θα πρέπει να απολύσει το προσωπικό για να μειώσει τα λειτουργικά του έξοδα. Οι "φτασμένοι" ναι μεν έχουν να ζήσουν,αλλά όχι από το επάγγελμα του μηχανικού. Θα επιβιώσουν σίγουρα αλλά όχι από το επάγγελμά μας, γι'αυτό θεωρώ ότι θα βγουν εκτός ανταγωνισμού. Θα βρουν κάποιο πιο κερδοφόρο επάγγελμα εκμεταλλευόμενοι το κεφάλαιο που έχουν. Σίγουρα θα βγουν εκτός αγοράς εργασίας και πολλοί μικροί που δεν θα έχουν να πληρώσουν ασφαλιστικές εισφορές και συνεπώς δεν θα έχουν δικαίωμα υπογραφής. Αααα, σε πήρε ο πόνος για τα φορολογικά έσοδα.. δεν με ενδιαφέρουν φίλε μου τα φορολογικά έσοδα, και ούτε εσένα έπρεπε. Το κράτος έχει φόρους εισοδήματος και κατανάλωσης για να μαζέυει έσοδα, όχι τα καραγιοζηλίκια με φόρους υπέρ τρίτων.. Η κατάργηση των ελαχίστων είναι αυτονόητη πραγματικότητα σε όλον τον κόσμο. Δεν υπάρχουν πουθενά στον υπόλοιπο Δυτικό κόσμο και δεν έπαθαν τίποτα οι μηχανικοί σε αυτές τις χώρες. Ούτε οι αμοιβές τους εξευτελίστηκαν, ούτε τίποτα από όλα αυτά που λέτε μερικοί. Αλλά έτσι είχατε μάθει όλοι οι αδειάκηδες. Μετριότητα, μελέτες φασόν με το τμ ή το τμχ, επίβλεψη ντούκου, όλα αυτά λόγω του εξασφαλισμένου εισοδήματος από το κωλοκράτος. Οι αδειάκηδες λόγω αναδουλειών θα ασχοληθούν και με τις δουλειές της πιάτσας ζορίζοντας όσους είχαν την εργολαβία σαν βασική πηγή εσόδων μέχρι τώρα.
bnn7 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Πολύ εποικοδμητικές οι αναλύσεις σας ομολογώ... Το δια ταυτα είναι πάντως ότι βολεμένοι και αβόλευτοι,νέοι και παλιοί μηχανικοί χωρίζονται πλέον ΞΕΚΑΘΑΡΑ σε 2 κατηγορίες!! Στους τυχερούς και τολμηρούς και στους άτυχους και άτολμους. Σε αυτούς που έχουν την τύχη να είναι ελευθεροι από υποχρεώσεις και δεσμεύσεις (οικογένεια,παιδιά κτλ..) και έχουν την επιλογή έστω να νοιώθουν ελεύθεροι ότι μπορούν να πάνε σε κάποιοι άλλη χώρα να εργαστούν και στους άτυχους που θα ζήσουν την νέα κατοχή σε όλο της το μεγαλείο είτε θέλουν είτε δεν τολμούν!! 1
thodoris1982 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Το προβλημα είναι ότι είμαστε πάρα πολλοί μηχανικοί για αυτή τη χώρα. Γι' αυτό έχει καταργηθεί πλέον η ένοια του ανταγωνισμού. Παραμένει μόνο ο αγώνας για επιβίωση. Αυτο ειναι το πραγματικο προβλημα του κλαδου φιλε μου. Επειδη λοιπον ειμαστε παρα πολλοι καποιοι περιμενουν απο το κρατος να τους εξασφαλισει την εποιβιωση τους.
tpanag Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Το προβλημα είναι ότι είμαστε πάρα πολλοί μηχανικοί για αυτή τη χώρα. Όχι συνάδελφε. Θα διαφωνήσω. Δεν είμαστε πάρα πολλοί οι μηχανικοί. Η χώρα έχει οδηγηθεί τεχνητά σε τέλμα. Αν η διαχείριση ήταν αυτή που έπρεπε, το Κτηματολόγιο θα προχωρούσε "του σκοτωμού" (όπως επιβάλλεται) και δε θα υπήρχε Τοπογράφος να κάθεται. Αν τα φωτοβολταϊκά δεν καταντούσαν ένα απλό τέχνασμα των τραπεζών για αρπαχτή και δούλευαν όπως έπρεπε αντί να οδηγηθούν στην κατάρρευση, δε θα υπήρχε Η/Μ που να καθόταν. Αν οι αναγκαίες (πιο αναγκαίες από ποτέ!) υποδομές της χώρας (τουριστικές, μαρίνες, λιμάνια, σιδηροδρομικό δίκτυο, οδικό δίκτυο κλπ.) δημιουργούντο με το ρυθμό που έπρεπε δε θα υπήρχε ΠΜ να κάθεται. "Ανάπτυξη" δε θέλουμε στην τελική; Αντ'αυτών, "επέπλευσαν" οι "φελλοί" του χρηματοπιστωτικού συστήματος, κάτι οικονομολόγοι και "οικονομολογούντες", οι "μαρκετίστες", οι ασφαλιστές, οι φορεξάκηδες, οι "σύμβουλοι" και όλοι οι παρόμοιοι παπάρηδες του κοπανιστού αέρα... Μην ξανακούσω λοιπόν ότι οι μηχανικοί "είμαστε πολλοί". Τόσους όσους έχουμε και ακόμα περισσότερους χρειαζόμασταν. Οι Αυστριακοί, οι Γερμανοί, οι Άγγλοι και εγώ δεν ξέρω ποιοί άλλοι προβάλλονται ως "επιχείρημα" κάθε τόσο, μπορεί να έχουν λιγότερους μηχανικούς/100 κατοίκους, αλλά έχουν δημιουργημένες τις υποδομές τους αυτοί εδώ και δεκαετίες έως αιώνες... 3
man21 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Αυτο ειναι το πραγματικο προβλημα του κλαδου φιλε μου. Επειδη λοιπον ειμαστε παρα πολλοι καποιοι περιμενουν απο το κρατος να τους εξασφαλισει την εποιβιωση τους. Το ξέρεις ότι ακόμα και στη πλήρη ανάπτυξη των μεγάλων έργων, τα εργοτάξια ήταν και υποστελεχωμένα σε μηχανικούς (κατά παράβαση της ΕΣΥ και του ISO) και με άσχετες ειδικότητες; Εργοδηγός να κάνει τον εργοταξιάρχη και ο μηχανικός τον αυτοφοράκια; Δουλειά υπήρχε, όχι όμως για μας. Και το ΥΠΕΧΩΔΕ και το ΤΕΕ σφύριζαν αδιάφορα. 1
ted78 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 ...ο άλλος είναι υπαρασπιστής των 2 κομμάτων και ως αντίβαρο χρησιμοποιεί τον Μάο και θεωρεί τις αμοιβές μας τεράστιες. Δυστυχώς... Συναδέλφισσα τον αδικείς τον oldboy, δεν έπιασες το πνεύμα του.
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 μα ποιος είναι αυτός ο olboy; Όλο βλέπω quotes σε αυτόν αλλά αυτόν πουθενά....
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 vanished.............
myri Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Αυτο ειναι το πραγματικο προβλημα του κλαδου φιλε μου. Επειδη λοιπον ειμαστε παρα πολλοι καποιοι περιμενουν απο το κρατος να τους εξασφαλισει την εποιβιωση τους. Μερικοί άλλοι, σπουδασαν σε τμήματα που εγιναν για να εξυπηρετήσουν διαφορα συμφεροντα, αλλά τα κατάφεραν και πήραν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα. Τώρα τους ενοχλεί ο αριθμός των μηχανικών. Ναι το ακούσαμε και αυτό!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα