Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ρύθμιση GPS


Recommended Posts

Καλησπέρα !

 

Καταρχήν να δηλώσω εξαρχής ότι δεν είμαι τοπογράφος μηχανικός, αλλά μηχανικός περιβάλλοντος.

 

Εχω αγοράσει γεωδαιτικό GPS, το οποίο και έχω ρυθμίσει σε συντεταγμένες ΕΓΣΑ '87.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω όμως εσάς ως γνώστες το εξής:

 

Χρειάζομαι να πάρω συντεταγμένες σε ΕΓΣΑ, ενός και μόνο σημείου, όχι για να κάνω τοπογραφικό, αλλά για άλλη χρήση που μία απόκλιση και 5 μέτρων δεν μας είναι πρόβλημα. Ρωτάω λοιπόν, Επειδή βρίσκομαι εκτός έδρας και προέκυψε δουλειά, αλλά δεν έχω μαζί μου το γεωδαιτικό GPS, αλλά έχω του αυτοκινήτου μου ( εταιρεία Navimate), μπορώ να το ρυθμίσω σε ΕΓΣΑ έτσι ώστε να μου πάρει συντεταγμένες που θέλω???

Γίνεται ή είναι ανέφικτο ?????

 

Σας ευχαριστώ εκ των πρωτέρων !!!

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, τα Navigator σου δίνουν συντεταγμένες σε φ,λ .

Εάν ναι, με ένα πρόγραμμα μετασχηματισμού συντεταγμένων (βλ. coordgr) μπορείς να έχεις το φ,λ <=> ΕΓΣΑ Χ,Υ .

 

Ωστόσο δεν γνωρίζω για την ακρίβεια μέτρησης των navigator..

Link to comment
Share on other sites

Οσα gps πλοήγησης έχω δει δεν έχουν τέτοια δυνατότητα. Μου φαίνεται απίθανο να έχει το δικό σου.

Πάρε ένα στίγμα στο σύστημα στο οποίο είναι ρυθμισμένο το GPS του αυτοκινήτου σου και δοκίμασε να τις μετατρέψεις. Αλλά ακόμα και τα 5 μέτρα αποκλείεται να τα πιάσεις.

Στην τελική τι να πιάσεις ακρίβεις 10 μέτρων από το GPS αυτοκινήτου, τι να παίξεις με το Google Earth ... Ετσι κι αλλιώς σοβάρό και αξιοποιήσιμο αποτέλεσμα δεν μπορείς να έχεις με τέτοιες πατέντες, όποια και αν είναι η δουλειά...

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ yian και DIMITRIS80 !

 

ΥΙΑΝ θα μπορούσες να με κατατοπίσεις για την μετατροπή συντεταγμένων, γιατί όντως σε φ και λ μου τις βγάζει. Δεν γνωρίζω καθόλου που μπορώ να βρώ αυτό το πρόγραμμα coordgr. Θα κάνω μια προσπάθεια και με αυτό και βλέπουμε !

 

Και πάλι σας ευχαριστώ !

Link to comment
Share on other sites