Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Έχει κανείς κάποιο εμπειρία με το σύστημα " A3Total " ? Δεν γνωρίζω αν έχει συζητηθεί ήδη το θέμα γιατί είμαι νέο μέλος .

Πρίν λίγα λεπτά έλαβα στο κινητό μου ένα μήνυμα που αναφερόταν το παραπάνω σύστημα και το ψάχνω το θέμα .

Ευχαριστώ.

Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο http://a3total.site90.net/index.html .

Δημοσιεύτηκε

Εσύ σαν μηχανολόγος μηχανικός τι θα έλεγες σε κάποιον που θα του έλεγε ότι

Οι κινητήρες μας δεν καίνε ΠΟΤΕ όλο το καύσιμο! Εκμεταλλεύονται το 20%-27% όταν καίνε βενζίνη και το 22-44$ όταν καίνε πετρέλαιο. Το υπόλοιπο απλά το αποβάλλουν άκαυστο από την εξάτμιση!

Με το υδρογόνο εκμεταλλευόμαστε μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου ενώ πριν την πετούσαμε!

 

ΥΓ. Και το site δεν επιτρέπει το copy-paste , βγάζοντας τον μήνυμα "Copyrights A3 All rights reserved". Λέτε να μου κάνουν μήνυση για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας;

ΥΓ1. Εγώ αν πίστευα ότι πετάω το 60-70% του καυσίμου από την εξάτμιση θα έβαζα ένα συμπυκνωτή στην εξάτμιση και το συμπύκνωμα να το ξαναέριχνα (μετά από κατάλληλη επεξεργασία :smile: που δεν θα την ανακοίνωνα δημοσίως ) στο τεπόζιτο. Ούτε υδρογόνα ούτε τίποτα.

Δημοσιεύτηκε

Μάλλον τέτοια αμάξια έχουν και φεύγει το 80% της βενζίνης από την εξάτμιση:

 

Δημοσιεύτηκε

Ρωτάω εάν έχει κάποιος εμπειρεία όχι από την συγκεκριμένη εταιρία αλλά ίσως από άλλες παρόμοιες εφαρμογές οι οποίες ενδεχομένως να έχουν και κάποια Case studies να παρουσιάσουν . Τώρα τα νούμερα που παρουσιάζει το συγκεκριμένο site (κυρίως με τον τρόπο που τα παρουσιάζει) δεν είναι άξια σχολιασμού, αλλά σαν εφαγμογή έχει κάποια θεωρητική βάση κατα την ταπεινή μου άποψη.

Δημοσιεύτηκε

Έλεος!.

Στα γραφηματα που παρουσιάζουν (που ισχυρίζονται ότι είναι από αναλυτές ΚΤΕΟ) για κινητήρες diesel παρουσιάζουν μετρήσεις για HC και CO.

Στα ΚΤΕΟ δεν μετράνε HC και CO στα diesel παρά μόνο θολερότητα (m^-1) για οχήματα diesel κάτω από 3,5 τόνους και αιθάλη C για βαρέα οχήματα.

 

Σε ένα κινητήρα καίγεται το μεγαλύτερο μέρος του καύσιμου. Δεν είναι δυνατόν να ισχυρίζονται ότι το 80 με 73% του καυσίμου βγαίνει άκαυστο από την εξάτμηση.

Τα όρια σε HC για ένα βενζινοκινητήρα τελευταίας γενιάς είναι 100ppm HC σε υψηλές στροφές (2000-3000 rpm) και 120ppm για στροφές ρελαντί. Εάν το 80% του καυσίμου έβγαινε άκαυστο τότε ΚΑΝΕΝΑ όχημα δεν θα είχε πάρει έγκριση τύπου.

 

Επίσης ο ισχυρισμός ότι πετύχανε 57% οικονομία είναι προσβολή στη νοημοσύνη.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Έλεος!.

Στα γραφηματα που παρουσιάζουν (που ισχυρίζονται ότι είναι από αναλυτές ΚΤΕΟ) για κινητήρες diesel παρουσιάζουν μετρήσεις για HC και CO.

Στα ΚΤΕΟ δεν μετράνε HC και CO στα diesel παρά μόνο θολερότητα (m^-1) για οχήματα diesel κάτω από 3,5 τόνους και αιθάλη C για βαρέα οχήματα.

 

Σε ένα κινητήρα καίγεται το μεγαλύτερο μέρος του καύσιμου. Δεν είναι δυνατόν να ισχυρίζονται ότι το 80 με 73% του καυσίμου βγαίνει άκαυστο από την εξάτμηση.

Τα όρια σε HC για ένα βενζινοκινητήρα τελευταίας γενιάς είναι 100ppm HC σε υψηλές στροφές (2000-3000 rpm) και 120ppm για στροφές ρελαντί. Εάν το 80% του καυσίμου έβγαινε άκαυστο τότε ΚΑΝΕΝΑ όχημα δεν θα είχε πάρει έγκριση τύπου.

τα ppm των άκαυστων υδρογονανθράκων που αναφέρεις είναι μετρημένα στην εξάτμιση, τα πραγματικά στην πολλαπλή εξαγωγής είναι αρκετά περισσότερα αλλά εννοείται ότι δεν μπορούν να φτάσουν τα ποσοστά που αναφέρει το site

Edited by nvel

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.