ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε June 11, 2015 at 05:11 μμ Δημοσιεύτηκε June 11, 2015 at 05:11 μμ Καλά Συμφωνώ με την μη παύση εργασιών αλλά αφού το πρόστιμο πλέον είναι το ίδιο είτε είναι ημιτελές είτε ολοκληρωμένο τι πρόσθετο πρόστιμο θα υπολογίσουν ?
Largy Δημοσιεύτηκε June 11, 2015 at 05:27 μμ Δημοσιεύτηκε June 11, 2015 at 05:27 μμ 500 to πρωτο αλλο ενα 500ρικο τωρα παντως θα μπορουσαν να δειξουν μια ανοχη, να κατεβασουμε την οροφη -σιγα το πραμα, οι εργασιες αποπερατωσης δεν αφορουσαν καμια μονιμη κατασκευη
Didonis Δημοσιεύτηκε June 11, 2015 at 06:13 μμ Δημοσιεύτηκε June 11, 2015 at 06:13 μμ ... παντως θα μπορουσαν να δειξουν μια ανοχη, να κατεβασουμε την οροφη -σιγα το πραμα,... Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με ανοχή (και να μη είναι συνενοχή) ή να θεωρηθεί μίζα… Άποψη μου κρίμα που δεν προβλέπεται δεκαπλασιασμό του προστίμου για λόγους θράσους…. Στα δικαστήρια υπάρχει τουλάχιστον το κατ επανάληψη ή το πρότερο μη έντιμο. Θα πρέπει να τα είχαμε και στα πολεοδομικά και ειδικά οι συνάδερφοι μηχανικοί να μη τροφοδοτούμε και να δικαιολογούμε λογικές σαν αυτές, (ζητώντας ανοχές από υπάλληλους πολεοδομίας), μόνο και μόνο επειδή είναι πελάτης μας. 5
kan62 Δημοσιεύτηκε June 11, 2015 at 06:41 μμ Δημοσιεύτηκε June 11, 2015 at 06:41 μμ Ορθώς εμίλησες ... +1. Εκτός από το Χ10 θα προσέθετα και Χ2 στην αμοιβή μου για την προσβολή της επαγγελματικής φήμης ...
Manolis gon Δημοσιεύτηκε June 12, 2015 at 02:28 μμ Δημοσιεύτηκε June 12, 2015 at 02:28 μμ Ο μηχανικός είναι για να προστατεύει τον ιδιοκτήτη και όχι για να εφευρίσκει τρόπους "τύφλωσης" ή "διακανονισμούς" με υπηρεσίες για άφεση αμαρτιών. 1
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε June 13, 2015 at 04:01 μμ Δημοσιεύτηκε June 13, 2015 at 04:01 μμ συνάδελφοι Καλά είναι πρώτα-πρώτα να δούμε αν η ΥΔΟΜ με την αυτοψία που ενήργησε, ενήργησε κατά το νόμο Από ποια διάταξη προκύπτει η αρμοδιότητα της ΥΔΟΜ να κάνει γενικά έλεγχο πριν την έκδοση της άδειας νομιμοποίησης και ειδικά αν ήδη δηλώθηκε με το Ν 4014 4178 Προσωπικά διαπιστώνω μεροληπτική μεταχείριση αυτού του πολίτη πέραν του ότι παραβλέπεται στα παραπάνω και η αδικία του κράτους με την επιβολή των ίδιων προστίμων είτε βρίσκεται στα θεμέλια είτε είναι τελειωμένο (και αποδίδει έσοδα) 1
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε June 17, 2015 at 05:55 πμ Δημοσιεύτηκε June 17, 2015 at 05:55 πμ (edited) Largy Εφόσον η συγκεκριμένη ΥΔΟΜ στην άδεια νομ/σης έκανε αυτοψία και επέβαλε πρόστιμα λόγω μη διακοπής τότε προς ίση και δίκαια αντιμετώπιση όμοιων περιπτώσεων γιατί δεν κάνει αυτοψίες και στις περιπτώσεις που αυθαίρετα με έκθ αυτοψίας αφού δηλωθούν στον 4178/13 ως τελειωμένα - της ζητάνε και την διαγραφή προστίμων ώστε να τους ξαναβάλει πρόστιμα ? Τι κάνει η ίδια ΥΔΟΜ στις περιπτώσεις Ο.Α των ετών 2009-2010 (με λήγοντα 5) που ελέγχθηκαν ? Edited June 17, 2015 at 05:55 πμ by ΚΑΝΑ
dimitris GM Δημοσιεύτηκε June 17, 2015 at 06:04 πμ Δημοσιεύτηκε June 17, 2015 at 06:04 πμ (edited) που αναφερει στο νοκ για εκδοση με προυποθεσεις οικογενειακησ στεγης;;;;;;;;;;;;;;;;; η οικογενειακη στεγη ισχυει με το νοκ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Ούτε εδώ είναι το σωστό θέμα για αυτήν την ερώτηση.Ξαναπροσπάθησε!! Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής Manolis gon Αρθρο 41 ν 1337/83 Οικογενειακή στέγη 1. Στις περιπτώσεις οικοδομήσιμων οικοπέδων μπορεί, ύστερα από απόφαση της αρμοδίας Αρχιτεκτονικής Επιτροπής, να εγκρίνεται, κατά παρέκκλιση από τους όρους και περιορισμούς δόμησης της περιοχής, η χορήγηση ειδικής άδειας (άδεια οικογενιακής στέγης) αποκλειστικά για την κατασκευή κύριας κατοικίας του κυρίου του οικοπέδου, ανιόντων μέχρι 1ου βαθμού αυτού και της συζύγου του και κατιόντων του, εφόσον όλοι αυτοί κατοικούν μόνιμα στην πόλη ή τον οικισμό και δεν έχουν σ` αυτόν άλλο οικοδομήσιμο οικόπεδο. 2. Η συνολική επιφάνεια των κτισμάτων του άρθρου αυτού δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από 240 μ2 και το κτίσμα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους τρεις ορόφους ή να γίνεται υπέρβαση του ποσοστού κάλυψης που ισχύει στην περιοχή. Σε κάθε περίπτωση η συνολική δομούμενη επιφάνεια δε μπορεί να αντιστοιχεί σε συντελεστή δόμησης μεγαλύτερο του 2,40. 3. Η Αρχιτεκτονική Επιτροπή στις περιπτώσεις του άρθρου αυτού μπορεί να μη εξαντλήσει το όριο των 240 μ2 της προηγούμενης παραγράφου ή τον αριθμό ορόφων και γενικά μπορεί να διαμορφώσει, κατά τον προσφορότερο δυνατό τρόπο σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση την τοποθέτηση του κτίριου και τους όγκους του, την εμφάνιση του και γενικά την εναρμόνισή του προς το άμεσο περιβάλλον, επιβάλλοντας κάθε απαιτούμενο κατά την κρίση της σχετικό περιορισμό. 4. Οι διατάξεις του άρθρου αυτού εφαρμόζονται στα ήδη εκγεκριμένα σχέδια πόλεων, στους οικισμούς προ του 1923 και στις επεκτάσεις του νόμου αυτού. 5. Η κρίση σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση για την πλήρωση των προϋποθέσεων χαρακτηρισμού της οικογενειακής στέγης κατά την παρ.1 του άρθρου αυτού ανήκει στην Αρχή που χορηγεί την οικοδομική άδεια. 6. Με απόφαση του Υπουργού Χωροταξίας, Οικισμού και Περιβάλλοντος μπορεί να κανονισθεί κάθε συμπληρωματικός όρος των προϋποθέσεων χαρακτηρισμού της οικογενειακής στέγης, κάθε λεπτομέρεια σχετιζόμενη στη διαδικασία εφαρμογής του άρθρου αυτού. 7. Εάν μέσα σε μια πενταετία από την έκδοση της άδειας σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου αυτού γίνουν μεταβιβάσεις εν ζωή του ακινήτου ή μέρους αυτού που καλύπτουν τον επιπλέον συντελεστή, εφαρμόζονται υποχρεωτικά και ανάλογα οι διατάξεις του άρθρου 3 του 880/1979. και 130209 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΛΕΜΠΕΣΗ σε ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΕΡΤΗΜΑΤΑ της 7-2-13 2. Εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις της Οικογενειακής στέγης που ορίζουν αυξημένο συντελεστή δόμησης έως 240 τμ, με βάση το άρθ.41 του Ν.1337/83, την Αποφ.622/61/84 ΦΕΚ/Β/84 και την Εγκ.61/84, δεδομένου ότι δεν είναι διατάξεις που τροποποιούνται από το ΝΟΚ, όπως εξακολουθούν να ισχύουν και οι διατάξεις για τα μη άρτια αλλά οικοδομήσιμα οικόπεδα του άρθ.25 του Ν.1337/83 όπως τροποποιήθηκε με το άρθ.27 του Ν.2742/99 ΦΕΚ 207Α, που κτίζονται με μειωμένο Συντελεστή και χωρίς δυνατότητα παράλληλης εφαρμογής άλλων ευεργετικών δ/ξεων, όπως π.χ. για την οικογενειακή στέγη ή τα χαμηλά κτίρια, Αποφ.14031/05, Αποδοχή Γνωμ. ΝΣΚ.88/02 Edited June 17, 2015 at 06:26 πμ by dimitris GM
l_zrs Δημοσιεύτηκε February 12, 2016 at 05:43 μμ Δημοσιεύτηκε February 12, 2016 at 05:43 μμ καλησπέρα, Τελικά σε άδεια νομιμοποίησης αλλαγής χρήσης ορόφου απο κατοικία σε κατάστημα (δε πρόκειται να γίνει καμια επιπλέον εργασία) η οποία δηλώθηκε προς έκδοση άδειας δόμησης, απαιτείται έλεγχος ελεγκτή δόμησης..?
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε February 12, 2016 at 06:05 μμ Δημοσιεύτηκε February 12, 2016 at 06:05 μμ ΦΕΚ 57/16-1-2014 Απόφαση 299 Έλεγχος έργων και εργασιών δόμησης. Άρθρο 1 Αριθμός ελέγχων ανά κατηγορία και είδος έργων και εργασιών δόμησης 1. Ο αριθμός των ελέγχων οι οποίοι διενεργούνται από τους Ελεγκτές Δόμησης καθορίζεται ανάλογα με την κατηγορία και το είδος των έργων και των εργασιών δόμησης, μόνο για περιπτώσεις όπου απαιτείται έκδοση έγκρισης και άδειας δόμησης, ως εξής: α) Κατηγορία Α΄: ένας (1) έλεγχος (τελικός) (...) ii) Εργασίες δόμησης που απαιτούνται σε περίπτωση αλλαγής χρήσης κτιρίου, ανεξαρτήτως της επιφάνειας και της χρήσης του. Λόγω της υποπαραγράφου ii, θεωρώ ότι αφού δεν προβλέπονται εργασίες δόμησης δεν υπάρχει υποχρέωση κλήσης ελεγκτή δόμησης. Αυτά βεβαίως σε άδειες δόμησης. Σε νομιμοποίηση ο ελεγκτής δεν έχει κάποιο ρόλο, αφού όλα έχουν ήδη υλοποιηθεί και απλώς νομιμοποιούνται.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα