vollt Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2012 (edited) ΧΕΡΕΤΑΙ! ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΟΤΕΡ 1.5 ΚW TO OΠΟΙΟ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΕΝΑ ΙΝVERTER TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥ ΑΛΛΑ ΣΕ ΧΑΜΗΛΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΤΡΑΒΑΕΙ ΡΕΥΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΡΙΧΝΕΙ ΤΟ ΘΕΡΜΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝVERTER.ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΛΟΓΟ Ή ΤΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! Παρακαλώ μη γράφετε με κεφαλαία. Επίσης, συμπληρώστε την ειδικότητα στο προφίλ σας. Δείτε τους κανόνες συμμετοχής. miltos Edited Φεβρουάριος 29 , 2012 by miltos
hamin Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2012 Αυτο κανει με φορτιο ή χωρις? Σε υψηλη συχνοτητα λειτουργει κανονικα?
nvel Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2012 έκανες την διαδικασία αναγνώρισης του καινούργιου κινητήρα (αν υπάρχει) το φορτίο του παρέμεινε το ίδιο;
miltos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2012 (edited) Το σφάλμα αφορά θερμική προστασία κινητήρα ή του drive? Edited Φεβρουάριος 29 , 2012 by miltos
vollt Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2012 (edited) ναι λεοτουργει με ακριβως το ιδιο φορτιο.και το θερμικο αφορα το μοτερ και οχι το drive σε υψηλη συχνοτητα λειτουργει κανονικα Edited Φεβρουάριος 29 , 2012 by miltos Συγχώνεψη
tseronis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2012 Η ακουλουθια των συσκευων πρεπει να ειναι: Παροχη>(Θερμο)Μαγνητικο >Inverter>Kινητηρας. Το θερμικο σε αυτη την περιπτωση ειναι περιττο διοτι το θερμικο μοντελο απεικονιζεται στο inverter δηλαδη απο υπερφορτωση και βραχυκυκλωμα του κινητηρα προστατευει το inverter. Το μαγνητικο πριν το inverter προστατευει απο σφαλμα του inverter και το παροχικο καλωδιο Να ελενξεις τις ρυθμισεις του κινητηρα στο inverter και την ακολουθια συναρμολογησης... Με τι καλωδιο συνεεται o κινητηρας με το inverter? Μπλενταζ?
ilectrologos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2012 Είναι, κατά πάσα πιθανότητα, θέμα παραμετροποίησης του inverter. Πρέπει να βρεις το αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης του και να το μελετήσεις. Συνήθως όσο πιο καινούργιο είναι το inverter τόσο πιο πολύπλοκη παραμετροποίηση έχει . Έχω περάσει αρκετές ώρες σε εγχειρίδιο για να κάνω την λειτουργία του ελεγχόμενου μοτέρ πιο ... αθόρυβη .
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα