vollt Δημοσιεύτηκε February 29, 2012 at 08:29 πμ Δημοσιεύτηκε February 29, 2012 at 08:29 πμ (edited) ΧΕΡΕΤΑΙ! ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΟΤΕΡ 1.5 ΚW TO OΠΟΙΟ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΕΝΑ ΙΝVERTER TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥ ΑΛΛΑ ΣΕ ΧΑΜΗΛΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΤΡΑΒΑΕΙ ΡΕΥΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΡΙΧΝΕΙ ΤΟ ΘΕΡΜΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝVERTER.ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΛΟΓΟ Ή ΤΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! Παρακαλώ μη γράφετε με κεφαλαία. Επίσης, συμπληρώστε την ειδικότητα στο προφίλ σας. Δείτε τους κανόνες συμμετοχής. miltos Edited February 29, 2012 at 08:42 πμ by miltos
hamin Δημοσιεύτηκε February 29, 2012 at 08:37 πμ Δημοσιεύτηκε February 29, 2012 at 08:37 πμ Αυτο κανει με φορτιο ή χωρις? Σε υψηλη συχνοτητα λειτουργει κανονικα?
nvel Δημοσιεύτηκε February 29, 2012 at 08:59 πμ Δημοσιεύτηκε February 29, 2012 at 08:59 πμ έκανες την διαδικασία αναγνώρισης του καινούργιου κινητήρα (αν υπάρχει) το φορτίο του παρέμεινε το ίδιο;
miltos Δημοσιεύτηκε February 29, 2012 at 09:02 πμ Δημοσιεύτηκε February 29, 2012 at 09:02 πμ (edited) Το σφάλμα αφορά θερμική προστασία κινητήρα ή του drive? Edited February 29, 2012 at 09:03 πμ by miltos
vollt Δημοσιεύτηκε February 29, 2012 at 09:35 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 29, 2012 at 09:35 πμ (edited) ναι λεοτουργει με ακριβως το ιδιο φορτιο.και το θερμικο αφορα το μοτερ και οχι το drive σε υψηλη συχνοτητα λειτουργει κανονικα Edited February 29, 2012 at 09:42 πμ by miltos Συγχώνεψη
tseronis Δημοσιεύτηκε March 1, 2012 at 07:29 πμ Δημοσιεύτηκε March 1, 2012 at 07:29 πμ Η ακουλουθια των συσκευων πρεπει να ειναι: Παροχη>(Θερμο)Μαγνητικο >Inverter>Kινητηρας. Το θερμικο σε αυτη την περιπτωση ειναι περιττο διοτι το θερμικο μοντελο απεικονιζεται στο inverter δηλαδη απο υπερφορτωση και βραχυκυκλωμα του κινητηρα προστατευει το inverter. Το μαγνητικο πριν το inverter προστατευει απο σφαλμα του inverter και το παροχικο καλωδιο Να ελενξεις τις ρυθμισεις του κινητηρα στο inverter και την ακολουθια συναρμολογησης... Με τι καλωδιο συνεεται o κινητηρας με το inverter? Μπλενταζ?
ilectrologos Δημοσιεύτηκε March 1, 2012 at 03:44 μμ Δημοσιεύτηκε March 1, 2012 at 03:44 μμ Είναι, κατά πάσα πιθανότητα, θέμα παραμετροποίησης του inverter. Πρέπει να βρεις το αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης του και να το μελετήσεις. Συνήθως όσο πιο καινούργιο είναι το inverter τόσο πιο πολύπλοκη παραμετροποίηση έχει . Έχω περάσει αρκετές ώρες σε εγχειρίδιο για να κάνω την λειτουργία του ελεγχόμενου μοτέρ πιο ... αθόρυβη .
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα