architect_duth Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2012 Εντάξει για τροχοβίλα καταλαβαίνω τον προβληματισμό. Είναι μόνιμο; Είναι κινητό: Έχει σταθερή σύνδεση με το έδαφος; Αλλά ο άλλος έχει τροχόσπιτο και μου ζήτησε να το τακτοποιήσω!!! Έλεος δηλαδή.... Έχω κάνει σχέδια διαφόρων κτηρίων και κατασκευών, αλλά τροχόσπιτο ποτέ!!!
sirter Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 καλημέρα, θέλω να κάνω μια ερώτηση όχι κ τόσο σχετική με το θέμα...σε αγροτεμάχιο ο πελάτης έχει τοποθετήσει δύο τροχόσπιτα σε σχήμα Γ, στη συνέχεια κατασκεύασε στέγαστρο με πάνελ και έκλεισε τις δύο πλευρές(με κατακόρυφα πάνελ), όχι αυτές που εφάπτονται στα τροχόσπιτα...δλδ είναι κάτι σαν Η.Χ με δύο πλευρές ανοιχτές. Καμιά ιδέα πως να το αντιμετωπίσω? σκέφτομαι να το δηλωσω σαν μια παράβαση με αναλυτικό...ευχαριστώ
architect_duth Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Λογικά με αναλυτικό, ως στέγαστρα. ΥΓ: Τα τροχόσπιτα θα πρέπει να είναι σε ρόδες και να έχουν σήμα κυκλοφορίας (κανονικά). Εάν είναι "γειωμένα", δηλαδή ακίνητα, τότε πρόκειται για Υπέρβαση Δόμησης.
Didonis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Λογικά δεν βλέπω καμια λογική ούτε για ΗΧ ούτε για στέγαστρο. Ή για να είμαστε πιο σωστοί σε όλα αυτά τα «πατέντα» δομηματα η λογική χάνει την όποια συνοχή της και είναι θέμα βαπτίσματος. Δηλαδή πως θα βαφτίσει ο μηχανικός το ας το πούμε κατασκεύασμα. Δυο τροχόσπιτα σε σχήμα Π και στέγαστρο το οποίο βεβαίως βεβαίως είναι κλειστό στις ανοιχτές πλευρές? Τι είναι? Είναι ότι ο πελάτης θέλει και να κατοχυρώσει το αυθαίρετο σπίτι που έφτιαξε, να έχει και ρεύμα και όλα τα σχετικά αλλά και πρόστιμο να πληρώσει λίγο έως ελάχιστο και ο μηχανικός κάνει τον γκουρού. Άποψη μου λοιπόν, αν το συνολο που απαρτίζεται από τα τροχόσπιτα και το στέγαστρο λειτουργεί σαν οικία να του το τακτοποίηση σαν οικία. Αν τα τροχόσπιτα έχουν τις ρόδες τους και πράγματι τα πάει και τα φέρνει (απίθανο μεν αλλά όλα μπορεί να συμβαίνουν) τότε ας το πάει σαν στέγαστρο. Νομίζω πως είναι προς όφελος και του ιδιοκτήτη να κατοχυρώσει αν έχει το δικαίωμα τώρα οικία και όχι στέγαστρο κι ας πληρώσει περισσότερο πρόστιμο. Δεν γίνεται και τσάμπα και Α διαλογής. 2
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 Πάντως αν τα τροχόσπιτα διαθέτουν ακόμη σε λειτουργία την όπισθεν ταχύτητα και επομένως μπορούν να την ''κάνουν'' σε περίπτωση απροόπτου, οπότε τους μένει μετά μόνο η παράγκα αμανάτι, τότε ίσως να είναι δυνατόν να ενταχθούν όλα στον Ν-4014 σαν μια λοιπή παράβαση με πληρωμή μόνο του προστίμου του 500ρικου στο ΥΠΕΚΑ ή στην Τροχαία, αυτό μένει να το δούμε και πάντως αναλόγως και την διάθεση του ιδιοκτήτη. 3
Didonis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 (edited) .... διαθέτουν ακόμη σε λειτουργία την όπισθεν ταχύτητα και επομένως μπορούν να την ''κάνουν'' σε περίπτωση απροόπτου, οπότε τους μένει μετά μόνο η παράγκα αμανάτι, .... ... Συνάδελφε γιατί να συνεχίσουμε οι μηχανικοί να αναζητούμε την πατέντα της πατέντας και να μη προτείνουμε λύσεις όσο το δυνατό πιο κοντά στον κανόνα και στην πραγματικότητα. Όχι μόνο για θέμα πολεοδομικής τάξης στην τελική αλλά και για λόγους προστασίας του μηχανικού του ρόλου του και του κύρους που πρέπει να έχει. Δεν χρειάζεται να το αναλύσω φυσικά γνωρίζεις κι εσύ καλά τι εννοώ. Edited Ιανουάριος 21 , 2013 by Didonis
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 Κι όμως προσωπικώς θεωρώ την απάντηση του συναδέλφου SIRADRAB και έξυπνη και ευρηματική!!! Συνάδελφε επικροτώ το ...χιούμορ σου!!!! Υ.Γ. Βεβαίως ορθότατη και άκρως επαγγελματική και η επισήμανση του συναδέλφου Didonis, ως moderator γαρ...
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 Και εμένα έσκασε το χειλάκι μου, με την απάντηση του SIRADRAB. +1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα