Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Εντάξει για τροχοβίλα καταλαβαίνω τον προβληματισμό. Είναι μόνιμο; Είναι κινητό: Έχει σταθερή σύνδεση με το έδαφος;

Αλλά ο άλλος έχει τροχόσπιτο και μου ζήτησε να το τακτοποιήσω!!!

Έλεος δηλαδή....

 

Έχω κάνει σχέδια διαφόρων κτηρίων και κατασκευών, αλλά τροχόσπιτο ποτέ!!! :grin:

  • 8 months later...
  • Απαντήσεις 23
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

καλημέρα, θέλω να κάνω μια ερώτηση όχι κ τόσο σχετική με το θέμα...σε αγροτεμάχιο ο πελάτης έχει τοποθετήσει δύο τροχόσπιτα σε σχήμα Γ, στη συνέχεια κατασκεύασε στέγαστρο με πάνελ και έκλεισε τις δύο πλευρές(με κατακόρυφα πάνελ), όχι αυτές που εφάπτονται στα τροχόσπιτα...δλδ είναι κάτι σαν Η.Χ με δύο πλευρές ανοιχτές. Καμιά ιδέα πως να το αντιμετωπίσω? σκέφτομαι να το δηλωσω σαν μια παράβαση με αναλυτικό...ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε

Λογικά με αναλυτικό, ως στέγαστρα.

 

ΥΓ: Τα τροχόσπιτα θα πρέπει να είναι σε ρόδες και να έχουν σήμα κυκλοφορίας (κανονικά). Εάν είναι "γειωμένα", δηλαδή ακίνητα, τότε πρόκειται για Υπέρβαση Δόμησης.

Δημοσιεύτηκε

Λογικά δεν βλέπω καμια λογική ούτε για ΗΧ ούτε για στέγαστρο. Ή για να είμαστε πιο σωστοί σε όλα αυτά τα «πατέντα» δομηματα η λογική χάνει την όποια συνοχή της και είναι θέμα βαπτίσματος.

Δηλαδή πως θα βαφτίσει ο μηχανικός το ας το πούμε κατασκεύασμα.

Δυο τροχόσπιτα σε σχήμα Π και στέγαστρο το οποίο βεβαίως βεβαίως είναι κλειστό στις ανοιχτές πλευρές?

Τι είναι?

 

Είναι ότι ο πελάτης θέλει και να κατοχυρώσει το αυθαίρετο σπίτι που έφτιαξε, να έχει και ρεύμα και όλα τα σχετικά αλλά και πρόστιμο να πληρώσει λίγο έως ελάχιστο και ο μηχανικός κάνει τον γκουρού.

 

Άποψη μου λοιπόν, αν το συνολο που απαρτίζεται από τα τροχόσπιτα και το στέγαστρο λειτουργεί σαν οικία να του το τακτοποίηση σαν οικία.

 

Αν τα τροχόσπιτα έχουν τις ρόδες τους και πράγματι τα πάει και τα φέρνει (απίθανο μεν αλλά όλα μπορεί να συμβαίνουν) τότε ας το πάει σαν στέγαστρο.

 

Νομίζω πως είναι προς όφελος και του ιδιοκτήτη να κατοχυρώσει αν έχει το δικαίωμα τώρα οικία και όχι στέγαστρο κι ας πληρώσει περισσότερο πρόστιμο. Δεν γίνεται και τσάμπα και Α διαλογής.

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Πάντως αν τα τροχόσπιτα διαθέτουν ακόμη σε λειτουργία την όπισθεν ταχύτητα και επομένως μπορούν να την ''κάνουν'' σε περίπτωση απροόπτου, οπότε τους μένει μετά μόνο η παράγκα αμανάτι, τότε ίσως να είναι δυνατόν να ενταχθούν όλα στον Ν-4014 σαν μια λοιπή παράβαση με πληρωμή μόνο του προστίμου του 500ρικου στο ΥΠΕΚΑ ή στην Τροχαία, αυτό μένει να το δούμε και πάντως αναλόγως και την διάθεση του ιδιοκτήτη. :shock:

  • Upvote 3
Δημοσιεύτηκε (edited)

.... διαθέτουν ακόμη σε λειτουργία την όπισθεν ταχύτητα και επομένως μπορούν να την ''κάνουν'' σε περίπτωση απροόπτου, οπότε τους μένει μετά μόνο η παράγκα αμανάτι, ....

...

Συνάδελφε γιατί να συνεχίσουμε οι μηχανικοί να αναζητούμε την πατέντα της πατέντας και να μη προτείνουμε λύσεις όσο το δυνατό πιο κοντά στον κανόνα και στην πραγματικότητα.

Όχι μόνο για θέμα πολεοδομικής τάξης στην τελική αλλά και για λόγους προστασίας του μηχανικού του ρόλου του και του κύρους που πρέπει να έχει.

Δεν χρειάζεται να το αναλύσω φυσικά γνωρίζεις κι εσύ καλά τι εννοώ.

Edited by Didonis
Δημοσιεύτηκε

Κι όμως προσωπικώς θεωρώ την απάντηση του συναδέλφου SIRADRAB και έξυπνη και ευρηματική!!!

Συνάδελφε επικροτώ το ...χιούμορ σου!!!!

 

Υ.Γ.

Βεβαίως ορθότατη και άκρως επαγγελματική και η επισήμανση του συναδέλφου Didonis, ως moderator γαρ...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.