GEORGE KARA Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Αυριο το πρωί πρέπει να δωθεί λύση στο θέμα των Ε.Δ. των χιλιάδων πτυχιούχων κυρίως των Σχολών ΣΤΕΦ και ΣΤΕΓ!!!! Το αν πρέπει να κλείσουν κάποια ΤΕΙ όπως και Πανεπιστήμια το λέει η έρευνα, όπως και ποιά είναι αυτά!
Earl Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Και τη Δευτέρα το πρωί άντε μεσημεράκι να δοθεί, εμένα δεν με πειράζει καθόλου!!
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Βασικά δεν έπρεπε να ξεκινήσει καν το θέμα... Συμφωνώ και επαυξάνω. 1
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 +1 Αν μπορούσα θα έβαζα και περισσότερα κυρίως για το κειμενάκι της υπογραφής σου!!!!
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Το να έχεις τόσα πολλά ΑΕΙ/ΑΤΕΙ δημιουργείς αυτό που λένε ουδέτερο ανταγωνισμό. Δηλαδή δεν μετράει ο καλός ο κακός και ο άσχημος αλλα ο φθηνός. Δεν επιτρέπεις την ίδρυση εταιριών διότι πολύ απλά θα πρέπει να σκοτώνονται με όλους για μισό ευρώ ασχέτως κόστους λειτουργίας του καθένα και φτιάχνεις ένα χώρο που ελέγχεις εύκολα. Το ερώτημα λοιπόν είναι απλό εαν δεν είχες τόσους μηχανικούς θα πέρναγες τις τιμές του Σουφλιά?
candus Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 (edited) Ωραία, ας το πάρουμε αλλιώς. Ποιος θα ήταν κατα τη γνώμη σας ο ενδεδειγμένος τρόπος διεκδίκησης ΕΔ; Αφού μέχρι σήμερα έχουμε αποτύχει πρέπει να βρούμε έναν άλλο τρόπο, έτσι δεν είναι; Αλλά πριν από αυτό πρέπει και να αποφασίσουμε ποια πρέπει να είναι τα ΕΔ κάθε ειδικότητας, σωστά; Θα φέρω ένα παράδειγμα. Ο Πολιτικός Μηχανικός Έργων Υποδομής διδάσκεται αρκετά μαθήματα στατικής και σκυροδέματος, αντισεισμικό σχεδιασμό, γέφυρες κα Επίσης η ειδικότητα αυτή γίνεται δεκτή σε MSc με αντικείμενο στατικά και αντισεισμικά. Ποια λοιπόν πρέπει να είναι τα ΕΔ ενός Πολιτικού Μηχανικού Έργων Υποδομής στα στατικά; Θα του δοθούν ποτέ; Μπορεί κάποιος που έμαθε να μελετά στατικά γέφυρες και τεχνικά έργα μεγάλων οδικών έργων να μελετήσει στατικά μια τριώροφη οικοδομή; Πως διαχωρίζεται η επιστήμη του Πολιτικού Μηχανικού σε επιμέρους πεδία; Η δική μου απάντηση είναι ότι δεν θα του δοθούν ποτέ. Ότι η ειδικότητα αυτή καθ΄αυτή έχει καθοριστεί λάθος, όπως και οι περισσότερες ειδικότητες της ΣΤΕΦ. Η εξειδίκευση πρέπει να πραγματοποιείται σε επόμενο επίπεδο, ώστε αφενός να είναι πιο ουσιαστική, αφετέρου να δίνει δυνατότητα μετακίνησης μεταξύ συγγενών αντικειμένων ώστε να μην εγκλωβίζει ανθρώπους σε συγκεκριμένα πεδία που πιθανόν κάποια στιγμή να κορεστούν. Τι κάνουμε λοιπόν; Και το ρωτάω σε ρεαλιστική βάση. Πιστεύετε ότι μπορεί, με το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο, να δοθεί λύση σε προβλήματα όπως το παραπάνω; Edited Μάρτιος 16 , 2012 by candus
candus Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Το να έχεις τόσα πολλά ΑΕΙ/ΑΤΕΙ δημιουργείς αυτό που λένε ουδέτερο ανταγωνισμό. Δηλαδή δεν μετράει ο καλός ο κακός και ο άσχημος αλλα ο φθηνός. Δεν επιτρέπεις την ίδρυση εταιριών διότι πολύ απλά θα πρέπει να σκοτώνονται με όλους για μισό ευρώ ασχέτως κόστους λειτουργίας του καθένα και φτιάχνεις ένα χώρο που ελέγχεις εύκολα. Το ερώτημα λοιπόν είναι απλό εαν δεν είχες τόσους μηχανικούς θα πέρναγες τις τιμές του Σουφλιά? Βέβαια αυτό χωράει λίγο συζήτηση, γιατί και τόσα ΑΕΙ/ΑΤΕΙ να μην είχες, πάλι θα είχες τους χιλιάδες του εξωτερικού που απλά θα αυξάνονταν. Δεν νομίζω ότι ο αριθμός των Μηχανικών καθορίζεται μόνο από τον αριθμό των εγχώριων σχολών.
MScEng Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Τι κάνουμε λοιπόν; Και το ρωτάω σε ρεαλιστική βάση. Πιστεύετε ότι μπορεί, με το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο, να δοθεί λύση σε προβλήματα όπως το παραπάνω; Οχι στο υπαρχον "θεσμικο" πλαισιο δεν προκειται να υπαρξει η παραμικρη λυση. Οπως δεν βγαλανε καμια ακρη και σχολες οπως οι μεταλλειολογοι μεταλλουργοι μηχανικοι, οι χημικοι μηχανικοι, οι μηχανικοι περιβαλλοντος και οι μηχανικοι ορυκτων πορων. Οποτε τι κανουμε? Να τις κλεισουμε κι αυτες? Χρειαζεται σιγουρα γενναια αναδιαρθρωση σε ολα τα ΑΕΙ/ΤΕΙ απλα για να γινει σωστα θα πρεπει να ληφθουν αποφασεις αν θελουμε 5ετη BSc η πρεπει να γινει βαθεια αλλαγη. Φοβαμαι οτι θα κλεισουν απλα 20-30 τμηματα που ειναι στα αζητητα, τα αλλα θα εξαναγκαστουν ειτε να ζησουν στην φτωχια μεταξυ φθορας και αφθαρσιας ειτε να βγουν να κυνηγησουν ευρωπαικα προγραμματα.
stayros Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Ότι η ειδικότητα αυτή καθ΄αυτή έχει καθοριστεί λάθος, όπως και οι περισσότερες ειδικότητες της ΣΤΕΦ. Τώρα μιλάς σοβάρα; Η ειδικότητα του ηλεκτρολόγου είναι λάθος; Του μηχανολόγου; Του ηλεκτρονικού; Του ναυπηγού; Του τοπογράφου; Δεν ξέρω για την ειδικότητα σου κατά πόσο είναι "λάθος" αλλά μην γενικεύεις γιατί αυτοακυρώνεσε.
candus Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 (edited) Τώρα μιλάς σοβάρα; Η ειδικότητα του ηλεκτρολόγου είναι λάθος; Του μηχανολόγου; Του ηλεκτρονικού; Του ναυπηγού; Του τοπογράφου; Δεν ξέρω για την ειδικότητα σου κατά πόσο είναι "λάθος" αλλά μην γενικεύεις γιατί αυτοακυρώνεσε. Του Κλωστοϋφαντουργού, του Ιατρικών Οργάνων, Μουσικής Τεχνολογίας, Τεχνολογίας Ξύλου και ένα σωρό άλλες; Είναι αυτές ειδικότητες για πρώτο επίπεδο ανώτατης εκπαίδευσης; Το θέμα είναι η ειδικότητα του καθενός ή η συνολική κατάσταση; Δηλαδή να κοιτάμε ο καθένας την δουλειά του; Από τη στιγμή που ανήκουμε στον ίδιο χώρο αλληλοεπηρεαζόμαστε, αυτό είναι αναπόφευκτο. Φυσικά και μιλάω σοβαρά και δεν έχω κανένα πρόβλημα να αυτοακυρωθώ αν αυτό οδηγεί στην αντιμετώπιση της κατάστασης και στη λήξη της κοροϊδίας. Το θέμα μου δεν είναι να στηρίξω πεισματικά μια άποψη που εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντα μου αλλά να δούμε το θέμα στην πραγματική του διάσταση. Και εξηγούμαι. Όταν λέω ότι υπάρχει πρόβλημα με τις ειδικότητες δεν εννοώ ότι ντε και καλά και το επίπεδο σπουδών τους είναι χαμηλό. Εννοώ ότι η εξειδίκευση πρέπει να γίνεται σε επόμενο στάδιο και ότι τα επαγγελματικά δικαιώματα θα πρέπει να καθορίζονται από την συνολική εκπαίδευση. Ο κατακερματισμός των ειδικοτήτων από το πρώτο κιόλας επίπεδο δεν εξυπηρετεί σε τπτ. Γι΄αυτό υπάρχουν τα MSc. Σε τελική ανάλυση ας αποφασίσουμε. Ή τα ΤΕΙ ανήκουν στην ανώτατη εκπαίδευση και οι ειδικότητες, οι τίτλοι, τα προγράμματα σπουδών και τα επαγγελματικά δικαιώματα θα έχουν συνάφεια μεταξύ τους και θα αντιστοιχούν σε σχολές ανώτατης εκπαίδευσης ή κλείστα και δώσε τις εγκαταστάσεις στα ΙΕΚ να παράγουν τεχνίτες και επαγγελματίες. Αυτή η υβριδική κατάσταση μόνο σύγχυση δημιουργεί. Είναι βασική ή μόρφωση και οι ουσιαστικές γνώσεις αλλά χωρίς κοινωνική αναγνώριση και ουσιαστικά δικαιώματα δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις στην πράξη. Όπως είπε και ο MscEng χρειάζεται βαθιά αλλαγή και επομένως πρέπει να κοιτάξουμε το θέμα θαραλλέα. Edited Μάρτιος 16 , 2012 by candus
Recommended Posts